
Ο τυφώνας Φανφόν έπληξε σήμερα τις κεντρικές περιοχές των Φιλιππίνων ανήμερα τα Χριστούγεννα για τους κατοίκους του αρχιπελάγους που είναι κατά πλειονότητα καθολικοί και βρέθηκαν εγκλωβισμένοι σε λιμάνια ή σε κέντρα φιλοξενίας.
Σε αυτή την εορταστική περίοδο, την πιο σημαντική της χρονιάς για τη χώρα αυτή, εκατομμύρια Φιλιππινέζοι βρέθηκαν εγκλωβισμένοι στα σπίτια τους, λόγω των βροχοπτώσεων που συνόδευαν τον τυφώνα.
Ο Φανφόν ενέσκηψε αργά χθες στη νήσο Σαμάρ και στη συνέχεια σάρωσε το αρχιπέλαγος κινούμενος προς τα δυτικά. Έως σήμερα το μεσημέρι (τοπική ώρα) δεν υπήρχαν αναφορές για θύματα. Οι άνεμοι και η κακοκαιρία, ωστόσο, προκάλεσαν σοβαρές ζημιές, καταστρέφοντας σπίτια, ξεριζώνοντας δέντρα και βυθίζοντας στο σκοτάδι ολόκληρες πόλεις.
Πάνω από 10.000 άνθρωποι πέρασαν το βράδυ της Τρίτης προς Τετάρτη σε σχολεία, γυμναστήρια και κρατικά κτίρια, σύμφωνα με αξιωματούχους της υπηρεσίας πολιτικής προστασίας.
Αν και λιγότερο ισχυρός, ο Φανφόν ακολουθεί την ίδια πορεία με τον τυφώνα Χαϊγιάν, τον πλέον καταστροφικό που έχει καταγραφεί στη χώρα, που το 2013 άφησε πίσω του πάνω από 7.300 νεκρούς και αγνοούμενους, πλήττοντας κυρίως την πόλη Τακλομπάν.
«Ήταν τρομακτικό. Τα τζάμια στα παράθυρα έσπασαν και βρήκαμε καταφύγιο στις σκάλες», δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο η Αϊλίν Μετράν, που πέρασε τη νύχτα με το τετράχρονο παιδί της στα γραφεία της μετεωρολογικής υπηρεσίας, όπου εργάζεται ο σύζυγός της.
Ο Φανφόν θα κινηθεί αύριο το πρωί (τοπική ώρα) προς τη Νότια Σινική Θάλασσα.
Πάνω από 25.000 άνθρωποι που περίμεναν να πάνε στις οικογένειές τους έμειναν αποκλεισμένοι στα λιμάνια σήμερα λόγω της αναστολής των ακτοπλοϊκών συνδέσεων, δήλωσε αξιωματικός της ακτοφυλακής. Ακυρώθηκαν επίσης πολλές πτήσεις.
Πηγή: ΑΠΕ- ΜΠΕ
Φωτο: ΑΠΕ- ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ