
H Vale επιδιώκει να αυξήσει την ετήσια παραγωγή νικελίου κατά 70%, στους 360.000 τόνους, τα επόμενα έτη, εκμεταλλευόμενη κυρίως τα περιουσιακά της στοιχεία στην Ινδονησία.
Ο βραζιλιάνικος μεταλλευτικός κολοσσός, ο οποίος προσβλέπει σε αποεπενδύσεις των περιουσιακών του στοιχείων στη νήσο Νέα Καληδονία στον Ειρηνικό, μετά από αρκετά λειτουργικά προβλήματα, ανακοίνωσε την Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου ότι θα αυξήσει σημαντικά την παραγωγή του εν μέσω αυξημένης ζήτησης για ηλεκτρικές μπαταρίες αυτοκινήτων.
Προτεραιότητα της Vale ήταν να προσελκύσει το ενδιαφέρον εταίρων προκειμένου να συμμετάσχουν από κοινού στην αποκατάσταση των εν λόγω ορυχείων, ωστόσο κάτι τέτοιο τελικά δεν επετεύχθη, με τη βραζιλιάνικη εταιρεία να ανακοινώνει εν τέλει, έναν χρόνο πριν, επενδύσεις ύψους $500 εκατ. ετησίως μεταξύ 2019-2022.
Σύμφωνα με διεθνή ΜΜΕ, φέτος η παραγωγή νικελίου από τα συγκεκριμένα ορυχεία εκτιμάται ότι έχει ανέλθει στους 23.000 τόνους, αριθμός μειωμένος κατά 60% από τους αρχικούς στόχους παραγωγής.
Σημειώνεται ότι το νικέλιο αποτελεί το μοναδικό μετάλλευμα που έχει καταγράψει κέρδη φέτος, ωστόσο το τελευταίο διάστημα οι τιμές του παρουσιάζουν πτωτική τάση ελέω ανησυχιών για έναν εκτεταμένο εμπορικό πόλεμο μεταξύ των ΗΠΑ και χωρών όπως η Βραζιλία, η Αργεντινή και η Γαλλία, που θα μπορούσαν να μειώσουν τη ζήτηση.
Μάλιστα, την περασμένη εβδομάδα (25-29/11), η τιμή του νικελίου υποχώρησε στα χαμηλότερα επίπεδα των τελευταίων τεσσάρων μηνών, ενώ κατέγραψε και τη μεγαλύτερη μηνιαία πτώση (18%) τα τελευταία οκτώ χρόνια, λόγω της μειωμένης παραγωγής χάλυβα της Κίνας και της απαγόρευσης εξαγωγών του μεταλλεύματος από την Ινδονησία.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


O Lloyd’s Register (LR) συγκάλεσε την τελευταία συνεδρίαση του Hellenic Technical Committee (HTC) στην Αθήνα στις 27 Νοεμβρίου, συγκεντρώνοντας περίπου 60 ανώτερα στελέχη και…

Σήμερα, η MSC Cruises ανακοίνωσε μια σημαντική νέα παραγγελία για τέσσερα κρουαζιερόπλοια νέας γενιάς και δύο επιπλέον προαιρετικά πλοία από τη MEYER WERFT στο…

Η εταιρεία Capital Maritime & Trading Corp., ιδιοκτησίας του Βαγγέλη Μαρινάκη, θα αναλάβει την ανακαίνιση του Παναθηναϊκού Σταδίου, ως Χρυσός Χορηγός της Ελληνικής Ολυμπιακής…

Πρόγραμμα με το οποίο έχει τη δυνατότητα να επαναγοράσει μετοχές ύψους έως $10 εκατ. της εταιρείας, μέχρι τον Νοέμβριο του επόμενου έτους, ενέκρινε στις…

Η κεντρική τράπεζα της Ρωσίας κατέθεσε αγωγή ζητώντας $230 δισεκ. ως αποζημίωση από τη Euroclear, σηματοδοτώντας το πρώτο βήμα σ’ αυτό που το Κρεμλίνο…

Την ανανέωση και επέκταση του στόλου της με τεχνολογικά προηγμένα πλοία προχωρά με αμείωτο ρυθμό η TMS, καθώς την περασμένη εβδομάδα και συγκεκριμένα στις…

Η δραστηριότητα στην αγορά των ανακυκλώσεων επιταχύνεται για τα LNG carriers το 2025, σηματοδοτώντας δομικές αλλαγές για τη συγκεκριμένη αγορά. Σύμφωνα με τη Howe…

Θετική εισήγηση προς τους μετόχους προτίθεται να απευθύνει το ΔΣ της SolGold σχετικά με τη βελτιωμένη προσφορά εξαγοράς από τον βασικό της μέτοχο, την…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ