
H Vale επιδιώκει να αυξήσει την ετήσια παραγωγή νικελίου κατά 70%, στους 360.000 τόνους, τα επόμενα έτη, εκμεταλλευόμενη κυρίως τα περιουσιακά της στοιχεία στην Ινδονησία.
Ο βραζιλιάνικος μεταλλευτικός κολοσσός, ο οποίος προσβλέπει σε αποεπενδύσεις των περιουσιακών του στοιχείων στη νήσο Νέα Καληδονία στον Ειρηνικό, μετά από αρκετά λειτουργικά προβλήματα, ανακοίνωσε την Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου ότι θα αυξήσει σημαντικά την παραγωγή του εν μέσω αυξημένης ζήτησης για ηλεκτρικές μπαταρίες αυτοκινήτων.
Προτεραιότητα της Vale ήταν να προσελκύσει το ενδιαφέρον εταίρων προκειμένου να συμμετάσχουν από κοινού στην αποκατάσταση των εν λόγω ορυχείων, ωστόσο κάτι τέτοιο τελικά δεν επετεύχθη, με τη βραζιλιάνικη εταιρεία να ανακοινώνει εν τέλει, έναν χρόνο πριν, επενδύσεις ύψους $500 εκατ. ετησίως μεταξύ 2019-2022.
Σύμφωνα με διεθνή ΜΜΕ, φέτος η παραγωγή νικελίου από τα συγκεκριμένα ορυχεία εκτιμάται ότι έχει ανέλθει στους 23.000 τόνους, αριθμός μειωμένος κατά 60% από τους αρχικούς στόχους παραγωγής.
Σημειώνεται ότι το νικέλιο αποτελεί το μοναδικό μετάλλευμα που έχει καταγράψει κέρδη φέτος, ωστόσο το τελευταίο διάστημα οι τιμές του παρουσιάζουν πτωτική τάση ελέω ανησυχιών για έναν εκτεταμένο εμπορικό πόλεμο μεταξύ των ΗΠΑ και χωρών όπως η Βραζιλία, η Αργεντινή και η Γαλλία, που θα μπορούσαν να μειώσουν τη ζήτηση.
Μάλιστα, την περασμένη εβδομάδα (25-29/11), η τιμή του νικελίου υποχώρησε στα χαμηλότερα επίπεδα των τελευταίων τεσσάρων μηνών, ενώ κατέγραψε και τη μεγαλύτερη μηνιαία πτώση (18%) τα τελευταία οκτώ χρόνια, λόγω της μειωμένης παραγωγής χάλυβα της Κίνας και της απαγόρευσης εξαγωγών του μεταλλεύματος από την Ινδονησία.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ