
Προ ολίγων ημερών η Tesla παρουσίασε στο κοινό το ηλεκτρικό ημιφορτηγό της. Το Cybertruck, όπως ονομάζεται, δεν είναι σαν τα ημιφορτηγά που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε. Η ιδιαίτερη σχεδίασή του το κάνει να μοιάζει σαν να έχει βγει από ταινία επιστημονικής φαντασίας, κάτι το οποίο δεν πέρασε απαρατήρητο από το κοινό.
Εκτός από το ότι πρόκειται για ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα, τα υλικά κατασκευής του το καθιστούν μοναδικό στο είδος του. Ο σκελετός του ημιφορτηγού είναι κατασκευασμένος από ειδικό κράμα ανοξείδωτου χάλυβα, που χρησιμοποιείται και στους πυραύλους της SpaceX. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι το Cybertruck είναι εξαιρετικά ανθεκτικό και αλεξίσφαιρο για τα μικρά πυροβόλα όπλα.
Η παρουσίαση βέβαια είχε και τα απρόοπτά της. Το νέο ημιφορτηγό θα είναι εξοπλισμένο με άθραυστα τζάμια. Κατά την επίδειξη της αντοχής τους ωστόσο τα παράθυρα έσπασαν, προκαλώντας την αμηχανία του Elon Musk και του κοινού. Αργότερα δόθηκε εξήγηση για το λάθος που συνέβη και προκάλεσε το σπάσιμο των τζαμιών, διαβεβαιώνοντας την ακεραιότητά τους στο μέλλον.
Το Cybertruck αναμένεται να κυκλοφορήσει σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις. Η βασικότερη θα πωλείται από 39.900 δολάρια, ελάχιστα πιο ακριβή από τον μεγαλύτερο ανταγωνιστή, καθιστώντας το ιδιαίτερα ελκυστικό. Η ακριβότερη έκδοση θα έχει τιμή έναρξης τα 69.900 δολάρια, αλλά θα παρέχει μεγαλύτερη εμβέλεια, θα διαθέτει τρεις κινητήρες και θα έχει επιδόσεις αντίστοιχες των supercars.
Μέχρι στιγμής έχουν γίνει 146.000 παραγγελίες, ενώ ανάμεσα στους μελλοντικούς κατόχους του φουτουριστικού ημιφορτηγού θα είναι και η αστυνομία του Ντουμπάι. Η παραγωγή του νέου αυτοκινήτου αναμένεται να ξεκινήσει στα τέλη του 2021.
Φωτό: www.tesla.com/cybertruck
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ