
Η εταιρεία Anglo-Eastern, η οποία εδρεύει στο Χονγκ Κονγκ και διαχειρίζεται ένα στόλο με περισσότερα από 600 πλοία, έχει συνάψει μια συμφωνία με τον όμιλο Wärtsilä προκειμένου να ψηφιοποιήσει τις λειτουργίες του στόλου της χρησιμοποιώντας το Wärtsilä Fleet Operations Solution (FOS).
Το Wärtsilä Fleet Operations Solution ενσωματώνει μεμονωμένες διαδικασίες οι οποίες κατά τα άλλα είναι ξεχωριστές μεταξύ τους, προκειμένου να βελτιστοποιήσει τον προγραμματισμό, την πρόβλεψη των καιρικών συνθηκών, την κατανάλωση καυσίμου και την ταχύτητα ενός πλοίου. Επίσης, διευκολύνει την υποβολή αναφορών από το πλοίο προς το γραφείο και προσφέρει αποτελεσματικότερη παρακολούθηση της επίδοσης του στόλου με στόχο τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου, λαμβάνοντας υπόψη τους όρους των ναυλοσυμφώνων, την ταχύτητα πλεύσης καθώς και την κατάσταση της μηχανής και του κύτους του πλοίου.
Ανάμεσα στα βασικά οφέλη που προσφέρει το FOS της Wärtsilä είναι η χρήση μιας πλατφόρμας η οποία μπορεί να ενσωματωθεί στο Ηλεκτρονικό Σύστημα Απεικόνισης Χαρτών και Πληροφοριών (ECDIS), η αξιοποίηση της τεράστιας υπολογιστικής ισχύος του cloud, η χρήση μηχανικής μάθησης, η δυνατότητα ανάλυσης δεδομένων καθώς και άλλες εφαρμογές.
Ο Pradeep Chawla, Διευθύνων Σύμβουλος της Anglo-Eastern και διευθυντής του τμήματος QHSE και Εκπαίδευσης, ανέφερε: «Πιστεύουμε ότι το Wärtsilä Fleet Operations Solution θα ενισχύσει περαιτέρω την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας, θα μειώσει το φόρτο εργασίας του πληρώματος και θα βελτιώσει την αποδοτικότητα των καυσίμων»
Φωτό: www.wartsila.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Μία ακόμα συμφωνία στα logistics, αυτή τη φορά με την Africa Oil Supply (AOS) στη Γουινέα, υπέγραψε πρόσφατα η NORDEN. Πρόκειται για τη δεύτερη τέτοια συμφωνία της…

Η παγκόσμια κατανάλωση άνθρακα αναμένεται ότι το 2025 θα κάνει νέο ρεκόρ, εν μέρει χάρη σε πολιτικά μέρα της κυβέρνησης Τραμπ, όμως αναμένεται επίσης…

Δύο από τους μεγαλύτερους oil majors, η Shell και η Chevron, «αποχαιρέτησαν» το Sea Cargo Charter, την πρωτοβουλία ναυλωτών για την αποανθρακοποίηση των θαλάσσιων…

Επιπλέον 41 δεξαμενόπλοια προστέθηκαν στη λίστα κυρώσεων της ΕΕ, μετά από απόφαση του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου, τα οποία αποτελούν μέρος του «σκιώδους» στόλου. Τα 41 αυτά…

Ανεξάρτητα από τις αναταράξεις και τους τριγμούς σε γεωπολιτικό επίπεδο, καθώς και όλες τις συναφείς κυρώσεις που βαραίνουν το θαλάσσιο εμπόριο πετρελαίου, οι πλοιοκτήτες…

Σε φάση «δομικής αποσύνδεσης» προσφοράς και ζήτησης εισέρχεται η γαλλική αγορά ενέργειας, σύμφωνα με την Kpler, καθώς τα θεμελιώδη μεγέθη υποδεικνύουν πλέον καθεστώς διαρθρωτικής…

Σε καθεστώς παρατεταμένης στασιμότητας παραμένει η αγορά ανακύκλωσης πλοίων, με την περιορισμένη προσφορά χωρητικότητας, τροφοδοτούμενη κυρίως από τον τομέα των bulkers, να μην επαρκεί…

Τα στοιχεία διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων για το εννεάμηνο του 2025 σκιαγραφούν μια σαφή μετατόπιση της δυναμικής στους 15 κορυφαίους λιμένες της ΕΕ, σύμφωνα με το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ