
H Ρωσία, το Κιργιστάν, η Λευκορωσία, η Αρμενία και το Καζακστάν αποτελούν τα τελευταία παραδείγματα χωρών που δεν επιθυμούν την πλήρη συμμόρφωση με το sulphur cap, το οποίο θα τεθεί σε ισχύ σε περίπου δύο μήνες.
Πιο συγκεκριμένα, ο κ. Alexander Novak, υπουργός Ενέργειας της Ρωσίας, ανέφερε στο Bloomberg ότι τα εμπόδια που υψώνονται για τους εγχώριους πλοιοκτήτες από τα αυξημένα κόστη για καύσιμα είναι δύσκολο να καμφθούν.
Μάλιστα, ο ίδιος πρόσθεσε ότι οι νέοι κανονισμοί θα οδηγήσουν σε σημαντική αύξηση του κόστους καυσίμων για τα ποταμόπλοια και τα πλοία της ποντοπόρου που επιχειρούν
κυρίως στα χωρικά ύδατα της Ρωσίας. Στο πλαίσιο αυτό, οι υπουργοί Ενέργειας και Μεταφορών των προαναφερθεισών χωρών αναζητούν τρόπους να αναβάλουν το sulphur cap για τα πλοία των ποτάμιων περιοχών για το 2024. Ωστόσο, ο κ. Novak σημείωσε ότι τα πλοία υπό ρωσική σημαία σε διεθνή ύδατα θα συμμορφωθούν με τους κανονισμούς του ΙΜΟ από 1/1/2020.
Υπενθυμίζεται, τέλος, ότι Ινδονησία και Ινδία έχουν προτείνει την αναβολή της εφαρμογής του sulphur cap για τα πλοία που φέρουν ινδονησιακή και ινδική σημαία αντίστοιχα και πλέουν στα χωρικά ύδατα αυτών των χωρών.
Φωτό: Capturing Life as it happens/Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
O Ευρωπαϊκός Οργανισμός Θαλάσσιων Λιμένων (ESPO), μέσω ανακοίνωσής του, προτρέπει την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τα κράτη-μέλη να καταρτίσουν ένα ισχυρό όργανο χρηματοδότησης αναφορικά με…
Το EMMYS Yacht Show επιστρέφει στον Πόρο από τις 7 έως τις 10 Μαΐου 2026, με ανανεωμένο όραμα και έμφαση στη σύγχρονη εμπειρία θαλάσσιου…
Ο βορειοκορεάτης ηγέτης Κιμ Γιονγκ Ουν διαβεβαίωσε τον επικεφαλής της ρωσικής διπλωματίας Sergey Lavrov για την «άνευ όρων» υποστήριξή του στη Ρωσία στον συνεχιζόμενο…
Το τελευταίο διάστημα παρατηρείται κύμα επιθέσεων σε εμπορικά πλοία ένεκα της γεωπολιτικής έντασης που επικρατεί κυρίως στη Μέση Ανατολή. Μάλιστα, σε αρκετές περιπτώσεις, οι…
Η προκαταρκτική έρευνα της Υπηρεσίας Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων (AAIB) για το αεροπορικό δυστύχημα της Air India, που κόστισε τη ζωή σε 260 ανθρώπους, καταδεικνύει…
Αύξηση 0,8% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Μάιο του 2025 σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Μαΐου 2024, έναντι αύξησης…
Ο Σύνδεσμος Μεσιτών Ναυτιλιακών Συμβάσεων (HSA), ολοκλήρωσε με απόλυτη επιτυχία την επετειακή διοργάνωση του Pireas 2025, τιμώντας τα 50 χρόνια από την ίδρυση του…
Η Seaven Tanker & Dry Management Inc. ανακοινώνει την απόκτηση του 20ού πλοίου του στόλου της με ελληνική σημαία, επιβεβαιώνοντας έμπρακτα τη δέσμευσή της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ