
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η πρώτη πιλοτική πτήση της Qantas από τη Νέα Υόρκη προς το Σίδνεϊ. Η πτήση QF 7879 ήταν η πρώτη δοκιμαστική πτήση της αυστραλιανής αεροπορικής εταιρείας, η οποία στοχεύει στην έναρξη των συγκεκριμένων απευθείας δρομολογίων μέχρι το 2022/2023.
Σκοπός του «πειράματος» ήταν να διαπιστωθούν οι επιπτώσεις του εξαιρετικά μεγάλου ταξιδιού στους επιβάτες και η αξιολόγηση των μεθόδων για τη βελτίωση των συνεπειών του jet lag.
Το ταξίδι, σύμφωνα με τις πρώτες δηλώσεις των επιβατών, ήταν αρκετά απαιτητικό. Σε αντίθεση με άλλες βραδινές πτήσεις, το φαγητό δεν σερβιρίστηκε αμέσως και τα φώτα παρέμειναν για αρκετή ώρα αναμμένα, ώστε να μην κοιμηθεί κανείς για τουλάχιστον 6 ώρες και οι επιβάτες να αρχίσουν να προσαρμόζονται στην ώρα του προορισμού από την πρώτη στιγμή. Η προσπάθεια να παραμείνουν ξύπνιοι αποδείχθηκε εξαιρετικά δύσκολη και ορισμένοι δεν τα κατάφεραν. Μάλιστα, ο σεφ της πτήσης, προκειμένου να βοηθήσει τους επιβάτες, δημιούργησε ένα μενού προσαρμοσμένο στις ανάγκες της πτήσης. Μετά από 2 ώρες πτήσης, το γεύμα περιλάμβανε πικάντικες γαρίδες, έχοντας ως στόχο την «αφύπνιση» των επιβατών. Έπειτα από 4 ώρες πτήσης, πολλοί επιβάτες σηκώθηκαν όρθιοι παλεύοντας με την κούραση και στη συνέχεια, υπό την καθοδήγηση της επικεφαλής καθηγήτριας της έρευνας, συμμετείχαν σε σωματικές ασκήσεις, χρησιμοποιώντας τα άδεια καθίσματα και τα καρότσια του φαγητού.
Μετά την πάροδο 7 ωρών από την απογείωση, σερβιρίστηκε το δεύτερο γεύμα, πλούσιο σε υδατάνθρακες, με σκοπό να βοηθήσει τους επιβάτες να ξεκουραστούν. Τα φώτα της καμπίνας τελικά χαμήλωσαν και οι επιβάτες κοιμήθηκαν (οι περισσότεροι για αρκετές ώρες, λόγω
εξάντλησης). Καθώς η πτήση πλησίαζε στο τέλος της, οι επιβάτες ξύπνησαν και, λίγο πριν από την προσγείωση, σερβιρίστηκε το πρωινό.
Οι εντυπώσεις ήταν εξαιρετικά ενθαρρυντικές. Οι περισσότεροι επιβάτες δήλωσαν πιο ξεκούραστοι σε σχέση με το ταξίδι που έκαναν λίγες ημέρες πριν από τη συγκεκριμένη πτήση (Σίδνεϊ-Νέα Υόρκη, με μία ενδιάμεση ανταπόκριση και στάση). Η πρώτη δοκιμαστική πτήση της Qantas ολοκληρώθηκε με επιτυχία και αναμένεται να ακολουθήσουν ακόμα δύο: Λονδίνο-Σίδνεϊ τον Νοέμβριο και Νέα Υόρκη-Σίδνεϊ τον Δεκέμβριο.
Φωτό: StockSnap/Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν ανακοίνωσε πακέτο 500 εκατομμυρίων ευρώ για την προώθηση της ευρωπαϊκής επιστημονικής έρευνας. «Ο ρόλος της…
Ισχυρό comeback έκαναν οι παραγγελίες πλοίων κατανάλωσης μεθανόλης τον Απρίλιο, σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία της πλατφόρμας Alternative Fuels Insight (AFI) του DNV. Συγκεκριμένα,…
Στην υπογραφή μιας σημαντικής συμφωνίας με «φόντο» το μεγαλεπήβολο έργο «Louisiana LNG» προχώρησαν πρόσφατα οι ενεργειακοί κολοσσοί Woodside και BP. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανακοίνωση…
Ο όμιλος Wärtsilä παρουσίασε την τεχνολογία NextDF για έναν τρίτο κινητήρα, τον κινητήρα διπλού καυσίμου Wärtsilä 46TS-DF. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, κατά τη λειτουργία…
Η CMA D. ARGOUDELIS & CO S.A., κορυφαίος πάροχος λύσεων αυτοματισμού για τη ναυτιλιακή και βιομηχανική αγορά, ανακοινώνει με ιδιαίτερη χαρά τη στρατηγική της…
Σε μια κίνηση με έντονες γεωπολιτικές και οικονομικές προεκτάσεις προέβη πρόσφατα το Πεκίνο, με στόχο να αμβλύνει το εμπορικό χάσμα με την Ουάσιγκτον, το…
Η μέση ηλικία των bulk carriers έχει αυξηθεί τα τελευταία έτη, εξέλιξη της οποίας τα αίτια εντοπίζονται στις κινήσεις των πλοιοκτητών ακόμα και πριν…
Οι τιμές του πετρελαίου σημείωσαν και πάλι σήμερα πτώση, άνω του 3%, μετά την ανακοίνωση από τον ΟPEC+ μιας επιτάχυνσης της παραγωγής για τον…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ