
Τη νέα σιδηροδρομική γραμμή της εγκαινίασε η Κένυα, κόστους $1,5 δις, που συνδέει την πρωτεύουσά της, Ναϊρόμπι, με την πόλη Ναϊβάσα, στην πεδιάδα του Ριφτ. Στα σχέδια της αφρικανικής χώρας ήταν και η δημιουργία ενός βιομηχανικού πάρκου, προσφέροντας κίνητρα σε πιθανούς επενδυτές (με σκοπό να ενισχυθούν οι εμπορευματικές μεταφορές), αλλά η έναρξη του έργου έχει καθυστερήσει.
Η νέα σιδηροδρομική γραμμή αποτελεί επέκταση της σιδηροδρομικής γραμμής που εγκαινιάστηκε το 2017 και συνδέει το Ναϊρόμπι με το λιμάνι της Μομπάσα, κόστους $3,2 δις. Και οι δύο γραμμές είναι κινεζικής κατασκευής και συνιστούν μέρος της πρωτοβουλίας της Κίνας «One Belt One Road». Η χρηματοδότηση της αναβάθμισης των σιδηροδρόμων προέρχεται από την τράπεζα Exim της Κίνας (Exim Bank of China).
Τον Απρίλιο, η Κίνα αρνήθηκε τη χρηματοδότηση της επέκτασης της γραμμής από τη Ναϊβάσα μέχρι την πόλη Μαλάμπα (στα σύνορα με την Ουγκάντα), συνολικού κόστους $3,7 δις. Σύμφωνα με τον υπουργό Μεταφορών της Κένυας, James Macharia, αντ’ αυτού, θα αποκατασταθεί η υπάρχουσα γραμμή της Μαλάμπα που κατασκευάστηκε την εποχή της αποικιοκρατίας. Το κόστος της αποκατάστασης θα ανέλθει στα $210 δις.
Φωτό: Facundo Arrizabalaga/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Στον απόηχο της συμφωνίας κατάπαυσης του πυρός στη Λωρίδα της Γάζας ανάμεσα στο Ισραήλ και τη Χαμάς, τα βλέμματα της διεθνούς ναυτιλιακής κοινότητας στρέφονται…

Ο κυκλώνας Μελίσα αναβαθμίστηκε σήμερα στη μέγιστη κατηγορία 5 στην Καραϊβική, απειλώντας την Τζαμάικα, την Αϊτή και τη Δομινικανή Δημοκρατία με καταστροφικούς ανέμους και…

Ινδικά μέσα ενημέρωσης μεταδίδουν ότι η MSC βρίσκεται ένα βήμα μακριά από τη νηολόγηση ορισμένων από τα πλοία του στόλου της στο εθνικό νηολόγιο.…

Καθώς τα «σύννεφα» υπερπροσφοράς πετρελαίου πυκνώνουν, ασκώντας καθοδικές πιέσεις στις τιμές του αργού, η Ουάσιγκτον προχωρά σε στρατηγικές κινήσεις με γνώμονα την ενεργειακή ασφάλεια…

Μια ομάδα κορυφαίων χρηματοπιστωτικών, ενεργειακών και βιομηχανικών εταιρειών ανακοίνωσε την ίδρυση της Carbon Measures, μιας νέας συμμαχίας με στόχο την προώθηση ενός πιο ακριβούς…

Στο επίκεντρο της πρόσφατης συνεδρίασης του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου βρέθηκε το θέμα της ανταγωνιστικής πράσινης μετάβασης, καθώς και η επιτακτική ανάγκη εντατικοποίησης των συλλογικών προσπαθειών…

Σε νέα εποχή εισέρχεται ο ναυπηγικός κολοσσός της Νότιας Κορέας HD Hyundai, μετά τη στρατηγική αναδιάρθρωση των θυγατρικών του. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου,…

Παρά τον εν εξελίξει εμπορικό πόλεμο ΗΠΑ-Κίνας, η ανθεκτικότητα των κινεζικών εξαγωγών αποδεικνύει πόσο απαραίτητα παραμένουν πολλά από τα προϊόντα της Κίνας, ακόμα και…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ