
Σε χαμηλότερα επίπεδα κινήθηκαν τα γερμανικά λιμάνια το 2018 σε σχέση με το 2017, σύμφωνα με την αναθεωρημένη έκθεση της ομοσπονδιακής στατιστικής υπηρεσίας της Γερμανίας Destatis. Συνολικά, μέσω των γερμανικών λιμένων διακινήθηκαν 296,5 εκατ. τόνοι εμπορευμάτων, χαμηλότερα κατά 0,7% σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα.
Ρωσία (26,4 εκατ. τόνοι), Σουηδία (25,3 εκατ. τόνοι), Κίνα (22 εκατ. τόνοι) και Ηνωμένες Πολιτείες (17,4 εκατ. τόνοι) βρίσκονται στις πρώτες θέσεις των χωρών από τις οποίες προήλθαν ή στις οποίες προορίζονταν οι μεγαλύτεροι όγκοι εμπορευμάτων των γερμανικών λιμανιών.
Οι λιμένες της μεγαλύτερης οικονομίας της Ευρωζώνης δεν φαίνεται να έχουν ανακάμψει ακόμη από την αρχή της χρηματοοικονομικής κρίσης, καθώς υπολείπονται σε όγκους εμπορευμάτων σε σχέση με το 2008, οπότε και είχαν φτάσει σε επίπεδα 318 εκατ. τόνων.
Σε σύγκριση με τις διά αέρος μεταφορές, μέσω θαλάσσης διακινήθηκαν 58 φορές υψηλότεροι όγκοι εμπορευμάτων σε παγγερμανικό επίπεδο.
Σχεδόν το 40% των εμπορευμάτων που διακινήθηκαν μέσω των λιμένων της Γερμανίας το 2018 προήλθε ή προοριζόταν για χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 1% σε σχέση με το 2017. Ωστόσο, το εμπόριο με το Ηνωμένο Βασίλειο σημείωσε κάμψη κατά 3,9% (16,6 εκατ. τόνοι).
Φωτό: Iris Beiler/Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα καινοτόμο project ηλιακής ενέργειας εκκινεί στην Ευρώπη με την υπογραφή της TotalEnergies. Ειδικότερα, σύμφωνα με το Reuters, πρόκειται για το μεγαλύτερο τέτοιο εγχείρημα…
Τα άστρα (σχεδόν) ευθυγραμμίζονται για τα LPG carriers, καθώς η ναυλαγορά βρίσκεται σε ανοδική πορεία. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, οι…
Το βλέμμα του στην αγορά των πλοίων μεταφοράς υγροποιημένων φορτίων στρέφει ο κολοσσός COSCO. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Allied, η COSCO…
Με ασταμάτητη όρεξη συνεχίζει η Hapag-Lloyd το πλάνο επέκτασης και ανανέωσης του υπό διαχείριση στόλου της. Ειδικότερα, όπως αναφέρει πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Allied,…
Το διαδίκτυο συνιστά ένα αδιαμφισβήτητα αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητας των ανθρώπων, με τη ναυτιλιακή βιομηχανία να μη συνιστά εξαίρεση. Το διαδίκτυο και οι εφαρμογές του διεισδύουν ενεργά στις ζωές των ανθρώπων εν πλω, επιτρέποντας την αξιοποίησή του για την ενίσχυση της ασφάλειας και σαφώς οδηγώντας τη διασύνδεση στεριάς και πλοίου σε νέα εποχή.
Οι εσωτερικές πλωτές μεταφορές και τα λιμάνια αποτελούν πυλώνα ανταγωνιστικότητας, βιωσιμότητας και ανθεκτικότητας για την ΕΕ, όπως προέκυψε και από τα ευρήματα της έκθεσης…
Την παραλαβή ενός ακόμα πλοίου κατανάλωσης εναλλακτικών καυσίμων γνωστοποίησε η Hafnia, μέσω σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 22 Μαΐου, η…
Καθώς τα «φώτα» της βιομηχανίας ενέργειας εστιάζουν ολοένα και περισσότερο στις ακτές της Γουιάνας, η χώρα της Λατινικής Αμερικής προχωρά στη λήψη μέτρων με…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ