
Η ιαπωνική ναυτιλιακή εταιρεία Kawasaki Kisen Kaisha, Ltd., γνωστή και ως “K” Line, ανακοίνωσε την παραλαβή του πλοίου «CORONA CITRUS», ενός ειδικά σχεδιασμένου πλοίου μεταφοράς άνθρακα χωρητικότητας 88,000 DWT, από το ναυπηγείο Marugame Headquarters της Imabari Shipbuilding Co., Ltd στις 11 Σεπτεμβρίου 2019. Η σειρά «Corona» αποτελείται από καινοτόμα πλοία μεταφοράς άνθρακα τα οποία έχουν σχεδιαστεί με μεγαλύτερο πλάτος και μικρότερο βύθισμα και θεωρούνται έτσι καταλληλότερα ώστε να εισέρχονται στα λιμάνια των θερμοηλεκτρικών σταθμών της Ιαπωνίας για να ξεφορτώνουν το φορτίο τους.
Το «CORONA CITRUS» είναι εξοπλισμένο με έναν αγωγό εξοικονόμησης ενέργειας (Weather Adapted Duct- WAD), ο οποίος τοποθετείται μπροστά από την προπέλα και ενισχύει την απόδοσή της, καθώς και με ένα Hybrid Fin πίσω από την προπέλα, το οποίο πετυχαίνει περαιτέρω εξοικονόμηση ενέργειας. Το πλοίο διαθέτει ακόμη σύγχρονη οικολογική τεχνολογία, όπως για παράδειγμα σύστημα για τη διαχείριση του θαλάσσιου έρματος, το οποίο προστατεύει τα θαλάσσια οικοσυστήματα, και σύστημα καθαρισμού καυσαερίων (SOx Scrubber) που εξαλείφει τα οξείδια του θείου από τα καυσαέρια του κινητήρα και επιτρέπει στο πλοίο να συμμορφώνεται με τον κανονισμό για τα SOx που θα τεθεί σε ισχύ από τον Ιανουάριο του 2020.
To CORONA CITRUS πρόκειται να χρησιμοποιηθεί κυρίως για τη μεταφορά άνθρακα σε θερμοηλεκτρικές μονάδες για λογαριασμό της Electric Power Development Co., Ltd.
Φωτό: Κ Line
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η κυβερνοασφάλεια των συστημάτων OT (Operational Technology) αποτελεί σημαντική πρόκληση για τις πλωτές μονάδες παραγωγής, αποθήκευσης και εκφόρτωσης (FPSO). Σε μονάδες όπως τα FPSO,…
Ο ετήσιος πληθωρισμός στην ευρωζώνη αναμένεται να διαμορφωθεί στο 2% τον Ιούνιο του 2025, από 1,9% τον Μάιο, σύμφωνα με μια προκαταρκτική εκτίμηση της…
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει η επέκταση του στόλου της CMA CGM, με την γαλλική εταιρεία τακτικών γραμμών να γιορτάζει πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμη…
Καθώς οι συμφωνίες μακροχρόνιας προμήθειας LNG κερδίζουν συνεχώς έδαφος, η BP «έκλεισε» πρόσφατα ένα σημαντικό deal με ιταλικό άρωμα. Συγκεκριμένα, η BP υπέγραψε μακροχρόνια…
Καθώς εντείνονται οι προσπάθειες για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, οι liner κολοσσοί «ποντάρουν» ολοένα και περισσότερο στη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο. Στο…
Καθώς η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, στον απόηχο της εκεχειρίας Ισραήλ-Ιράν, η ναυτιλιακή κίνηση στα Στενά του Ορμούζ…
Η First Quantum Minerals Ltd. άρχισε να μεταφέρει εκ νέου αποθέματα χαλκού από το ορυχείο της στον Παναμά, 19 μήνες μετά το κλείσιμο της…
Την παραλαβή ενός νεότευκτου LNG carrier, που θα ναυλωθεί στον καταριανό κολοσσό QatarEnergy, ανακοίνωσε η Knutsen LNG France. To «MRAIKH», μεταφορικής ικανότητας 174.000 κ.μ.,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ