
Πραγματοποιήθηκε στις 3 Σεπτεμβρίου στις εγκαταστάσεις του ναυπηγείου Keppel Nantong στην Κίνα, η τελετή ονοματοδοσίας του πρώτου δεξαμενόπλοιου ανεφοδιασμού καυσίμων που χρησιμοποιεί καύσιμο LNG και φέρει σημαία Σιγκαπούρης.
Το νεότευκτο πλοίο χωρητικότητας 7.990 dwt, το οποίο χρησιμοποιεί δύο τύπους καυσίμου, «ακούει στο όνομα» Marine Vicky και αναμένεται να ξεκινήσει την τροφοδοσία ναυτιλιακών καυσίμων κατά το α’ τρίμηνο του 2020. Το δεξαμενόπλοιο αναμένεται αρχικά να χρησιμοποιηθεί για δύο χρόνια από την ExxonMobil Asia Pacific προκειμένου να μεταφέρει τα νέα καύσιμα EMF.5™, παρέχοντας στους πελάτες της ExxonMobil τη δυνατότητα ανεφοδιασμού με καύσιμα υψηλής ποιότητας τα οποία είναι συμβατά με τους νέους κανονισμούς.
Το εν λόγω πλοίο ανεφοδιασμού καυσίμων αποτελεί το τρίτο πλοίο διπλού καυσίμου το οποίο ναυπηγείται από την Keppel Offshore & Marine.
Όπως αναφέρει η Quah Ley Hoon, CEO τoυ Maritime and Port Authority (ΜPA) της Σιγκαπούρης, το πρώτο δεξαμενόπλοιο ανεφοδιασμού καυσίμων στη Σιγκαπούρη που χρησιμοποιεί ως καύσιμο το LNG δείχνει την έμφαση που δίνεται προκειμένου να υιοθετηθεί από τη ναυτιλιακή βιομηχανία το LNG ως ναυτιλιακό καύσιμο.
Φωτό: Maritime and Port Authority of Singapore
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η αγορά του βωξίτη βρίσκεται αναντίρρητα σε «καλό φεγγάρι», με τη Γουινέα να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτό. Όπως μάλιστα αναφέρει δημοσίευμα του Reuters,…
To πρώτο της φορτίο αργού πετρελαίου στη Συρία απέστειλε η Σαουδική Αραβία, συμβάλλοντας στη ‒μετά τον πόλεμο‒ ανάκαμψή της. Σύμφωνα με δεδομένα της MarineTrafffic,…
Η Pacific Basin Shipping προχώρησε σε στρατηγικές κινήσεις ένεκα των αμερικανικών λιμενικών τελών, που έχουν προκαλέσει αναταράξεις στη ναυτιλιακή βιομηχανία. «Έχουμε λάβει προληπτικά μέτρα…
Νέες απώλειες κατέγραψαν πρόσφατα οι ναύλοι των VLGCs, σε αντίθεση με εκείνους των LPG carriers μικρότερης μεταφορικής ικανότητας, που παρέμειναν σταθεροί. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Κίνα και Ρωσία σκοπεύουν να αυξήσουν τη μεταξύ τους εμπορευματική κίνηση από το Βόρεια Πέρασμα σε 20 εκατ. τόνους έως το 2030, δήλωσε πρόσφατα…
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας είχε στρέψει το ενδιαφέρον του στη χθεσινή συνεδρίαση της MEPC το Λονδίνο, όπου τα κράτη-μέλη του IMO συνεδρίαζαν για…
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ο στόλος της εταιρείας Golden Star Ferries της οικογένειας Στεφάνου, ενισχύθηκε πρόσφατα με ένα ακόμη πλοίο, το οποίο και ολοκλήρωσε το παρθενικό του ταξίδι.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ