
Στο χείλος του γκρεμού φαίνεται πως βρίσκεται μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες χαμηλού κόστους της Ευρώπης.
Ο λόγος για την Norwegian Air, η οποία πλήττεται από την έλλειψη ρευστότητας και στην προσπάθειά της να διασωθεί ζήτησε από ομολογιούχους της να παρατείνουν κατά δύο έτη την περίοδο ωρίμανσης ομολόγων που διακρατούν, ύψους $380 εκατ.
Μάλιστα η νορβηγική εταιρεία αναμένεται να χρησιμοποιήσει ως εγγύηση χρονοθυρίδες προσγείωσης-slots που κατέχει στο δεύτερο πιο πολυσύχναστο αεροδρόμιο του Λονδίνου. Σε περίπτωση που οι κάτοχοι ομολόγων της Norwegian Air αποδεχτούν την πρόταση, η low cost εταιρεία θα πρέπει να εξοφλήσει τα χρεόγραφά της έως τον Νοέμβριο του 2021 και τον Φεβρουάριο του 2022.
Κύκλοι της αεροπορικής βιομηχανίας αναφέρουν ότι δεν είναι η πρώτη φορά που η εταιρεία βρίσκεται στα πρόθυρα χρεοκοπίας καθώς τα κέρδη της παρουσιάζουν καθίζηση χρόνο με το χρόνο.
Η Norwegian Air, η οποία εκμεταλλεύθηκε τις χαμηλού κόστους πτήσεις προς τις ΗΠΑ για την ανάπτυξή της, αποτελεί παράδειγμα ταχέως αναπτυσσόμενης εταιρείας και το 2012 προχώρησε στην παραγγελία 222 αεροσκαφών, τα περισσότερα στην ιστορία της ευρωπαϊκής αεροπορίας.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ