
Η Κίνα σκοπεύει να περιορίσει την εξάρτησή της από τις εισαγωγές φυσικού αερίου, προωθώντας επενδυτικά σχέδια εξόρυξης σχιστολιθικού αερίου, εν μέσω συνεχιζόμενης εμπορικής διένεξης με τις ΗΠΑ.
Άρθρο του πρακτορείου Reuters, επισημαίνει ότι η διαμάχη του Πεκίνου με την Ουάσινγκτον έχει προκαλέσει τριγμούς στην κινεζική οικονομία, προκαλώντας περιορισμό του ρυθμού αύξησης της ζήτησης φυσικού αερίου. Πλέον το Πεκίνο ωθείται σχεδόν στη χρηματοδότηση σχεδίων αύξησης της εγχώριας παράγωγης σχιστολιθικού αερίου, προκειμένου να περιοριστούν οι εισαγωγές από το εξωτερικό.
Η αύξηση της κατανάλωσης φυσικού αερίου θα φτάσει για φέτος το 10% στα 310 δις κ.μ. (bcm) και θα αυξάνεται διαρκώς έως και το 2050. Ωστόσο, η αύξηση για το 2018 είχε φτάσει σε σημαντικότερα υψηλότερα επίπεδα ήτοι σε ποσοστό 17,5%. Παρά την επιβολή δασμών στις εισαγωγές LNG από τις ΗΠΑ πέρυσι, η Κίνα παραμένει ο 2ος μεγαλύτερος αγοραστής φυσικού αερίου παγκοσμίως.
Ήδη προωθούνται σχέδια εξόρυξης στις περιοχές της επαρχίας Σιτσουάν της νοτιοδυτικής Κίνας, καθώς έρευνες κάνουν λόγο για κοιτάσματα που θα μπορούσαν να καλύψουν το 1/3 της εγχώριας ζήτησης.
Έκθεση αναφέρει ότι η Κίνα θα μπορούσε να παράγει έως και 280 bcm σχιστολιθικού αερίου ως το 2035, ήτοι το 23% της συνολικής παραγωγής φυσικού αερίου. Το 2018 η παραγωγή σχιστολιθικού αερίου έφτασε τα 10,9 bcm, λιγότερο από το 7% της συνολικής παραγωγής αερίου (161 bcm).
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Η δευτερογενής αγορά δεξαμενόπλοιων το 2025 εμφανίζει εξαιρετικά υψηλή κινητικότητα, τροφοδοτούμενη από τις ισχυρές αποδόσεις των ναύλων ως αποτέλεσμα της αύξησης των τονομιλίων λόγω…

Κυκλοφόρησε η ετήσια ειδική έκδοση της Lloyd’s List με τις 100 προσωπικότητες και σημαντικούς παράγοντες που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην παγκόσμια ναυτιλία για το…

Τα τελευταία στοιχεία της Υπηρεσίας Κλιματικής Αλλαγής Copernicus (C3S) της ΕΕ επιβεβαιώνουν μια ανησυχητική κανονικότητα, σύμφωνα με το Reuters. Tο 2025 αναμένεται να καταγραφεί…

Μια τεκτονική αλλαγή συντελείται στον παγκόσμιο ανταγωνισμό για την ηγεμονία στην τεχνητή νοημοσύνη, καθώς το ενδιαφέρον μετατοπίζεται από τα γλωσσικά μοντέλα (LLMs) και τον…

Ένα ακόμα πλοίο-κόσμημα καθελκύστηκε από το ναυπηγείο Fincantieri στην Ιταλία. Πρόκειται για το «Seven Seas Prestige», ένα από τα δύο πολυτελέστατα κρουαζιερόπλοια νέας γενιάς,…

Ο γαλλικός κολοσσός της εφοδιαστικής αλυσίδας, CMA CGM, σχεδιάζει την έκδοση τριετών ομολόγων για τη συγκέντρωση σημαντικών κεφαλαίων. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Reuters,…

Δύο νέες ρήτρες για χρήση στις συμφωνίες αγοραπωλησιών πλοίων, με στόχο να αντιμετωπιστούν κίνδυνοι συμμόρφωσης με τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς, υιοθέτησε η BIMCO. Σύμφωνα με…

Την έναρξη της κατασκευής του μελλοντικού τερματικού σταθμού κρουαζιέρας στο λιμάνι της Φιλαδέλφειας ανακοίνωσε πρόσφατα η PhilaPort. Πρόκειται για μια έκταση 16 έικρ δίπλα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ