
H παραγωγή χάλυβα των 64 κυριότερων παραγωγικών χωρών παγκοσμίως αυξήθηκε τον περασμένο Ιούνιο κατά 4,6%, φτάνοντας τους 159 εκατ. τόνους, συγκριτικά με τον Ιούνιο του 2018, σύμφωνα με τα στοιχεία της Διεθνούς Ένωσης Χάλυβα.
Στην Κίνα η παραγωγή ακατέργαστου χάλυβα αυξήθηκε κατά 10% σε ετήσια βάση, αγγίζοντας τους 87,5 εκατ. τόνους, ενώ αυτή της Ιαπωνίας μειώθηκε οριακά κατά 0,4% συγκριτικά με ένα χρόνο πριν (8,8 εκατ. τόνους). Παράλληλα, η Ν. Κορέα παρήγαγε τον περασμένο Ιούνιο 6 εκατ. τόνους χάλυβα καταγράφοντας μείωση 2,6 % σε σχέση με τον Ιούνιο του 2018, ενώ η παραγωγή χάλυβα της Ινδίας παρουσίασε ανοδική τάση 4% στους 9,3 εκατ. τόνους.
Σε ό,τι αφορά την παγκόσμια παραγωγή χάλυβα για το α’ εξάμηνο του 2019, αυτή κινήθηκε στους 925,1 εκατ. τόνους, αυξημένη κατά 4,9% σε σχέση με ένα χρόνο πριν. Είναι σαφές, με βάση τα διαθέσιμα στοιχεία, ότι η μερίδα του λέοντος ανήκει στην Ασία, η παραγωγή της οποίας κατά το εν λόγω διάστημα ανήλθε στους 660,2 εκατ. τόνους (+7,4%). Στον αντίποδα, στην Ευρωπαϊκή Ένωση παρήχθησαν κατά το πρώτο μισό του 2019, 84,7 εκατ. τόνοι χάλυβα, σημειώνοντας ετήσια μείωση 2,5%. Σε ό,τι φορά την παραγωγή στη Βόρεια Αμερική, η τελευταία άγγιξε τους 60,1 εκατ. τόνους, σημειώνοντας αύξηση κατά 1,4%.
Τόσο η παγκόσμια παραγωγή χάλυβα όσο και, πιο συγκεκριμένα, η παραγωγή χάλυβα της Κίνας για τα χρονικά διαστήματα μεταξύ Ιανουαρίου-Δεκεμβρίου 2018 και Ιανουαρίου-Ιουνίου 2019 παρουσιάζονται στο παρακάτω γράφημα:
Σε ό,τι αφορά την Ευρώπη, η ισπανική παραγωγή διαμορφώθηκε τον Ιούνιο στους 1,2 εκατ. τόνους, αυξημένη κατά 2,3% συγκριτικά με τον αντίστοιχο μήνα το 2018, ενώ η Ιταλία παρουσίασε μείωση 2,5% παράγοντας 2,1 εκατ. τόνους χάλυβα. Η Γαλλία παρήγαγε 1,3 εκατ. τόνους χάλυβα σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 3,4% σε σχέση με τον Ιούνιο του 2018.
Η παραγωγή χάλυβα της Τουρκίας τον Ιούνιο διαμορφώθηκε στους 2,7 εκατ. τόνους μειωμένη κατά 11% ετησίως, ενώ και η Ουκρανία κατέγραψε μειωμένη παραγωγή 3%, συγκριτικά με τον Ιούνιο του 2018, στους 1,7 εκατ. τόνους. Όσον αφορά την αμερικανική παραγωγή χάλυβα αυτή εμφανίστηκε αυξημένη κατά 3,1% στους 7,3 εκατ. τόνους.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ολοκληρώθηκαν την Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2025 οι αρχαιρεσίες της Ένωσης Μαρινών Ελλάδας με την εκλογή των 7 μελών στο Διοικητικό της Συμβούλιο. Αναλυτικά η…
Μια νέα τεχνολογική δοκιμή καυσίμου συνδυάζει για πρώτη φορά αιθανόλη, μεθανόλη και ναυτιλιακό ντίζελ (bunker) σε δίχρονες μηχανές μεγαλης κλιμακας. Η καινοτόμος αυτή προσπάθεια,…
Η υιοθέτηση μιας ενεργειακά διασυνδεδεμένης αρχιτεκτονικής υπόσχεται να μειώσει δραστικά τις εκπομπές και να επαναπροσδιορίσει την αποδοτικότητα των πλοίων. Ο συνδυασμός αυτός αφορά τεχνολογίες…
Ένα ακόμη σημαντικό ορόσημο για την επέκταση του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Atlas Maritime, με επικεφαλής τον κ. Λέοντα Πατίτσα, στο πλαίσιο της…
Καθώς η παγκόσμια ζήτηση για εισαγωγές LNG αυξάνεται με γεωμετρική πρόοδο, οι εξαγωγείς της Βόρειας Αμερικής φαίνονται αποφασισμένοι να συνεχίσουν με το πόδι στο…
Το Τμήμα Κρουαζιέρας του Ομίλου MSC πέτυχε ένα επίτευγμα στο ταξίδι του προς την απανθρακοποίηση, καθώς δύο από τα πλοία του – το «MSC…
Οι επενδύσεις στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας επέτρεψαν στα κράτη που εισάγουν ορυκτά καύσιμα να εξοικονομήσουν περίπου $1,3 τρισ. από το 2010, σύμφωνα με νέα…
Ένα ακόμα ορόσημο στην αναπτυξιακή της πορεία σημείωσε πρόσφατα η ExxonMobil, πραγματοποιώντας ένα σημαντικό βήμα για τη διεθνή επέκταση της αμερικανικής εταιρείας (και) στα……
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ