
H παραγωγή χάλυβα των 64 κυριότερων παραγωγικών χωρών παγκοσμίως αυξήθηκε τον περασμένο Ιούνιο κατά 4,6%, φτάνοντας τους 159 εκατ. τόνους, συγκριτικά με τον Ιούνιο του 2018, σύμφωνα με τα στοιχεία της Διεθνούς Ένωσης Χάλυβα.
Στην Κίνα η παραγωγή ακατέργαστου χάλυβα αυξήθηκε κατά 10% σε ετήσια βάση, αγγίζοντας τους 87,5 εκατ. τόνους, ενώ αυτή της Ιαπωνίας μειώθηκε οριακά κατά 0,4% συγκριτικά με ένα χρόνο πριν (8,8 εκατ. τόνους). Παράλληλα, η Ν. Κορέα παρήγαγε τον περασμένο Ιούνιο 6 εκατ. τόνους χάλυβα καταγράφοντας μείωση 2,6 % σε σχέση με τον Ιούνιο του 2018, ενώ η παραγωγή χάλυβα της Ινδίας παρουσίασε ανοδική τάση 4% στους 9,3 εκατ. τόνους.
Σε ό,τι αφορά την παγκόσμια παραγωγή χάλυβα για το α’ εξάμηνο του 2019, αυτή κινήθηκε στους 925,1 εκατ. τόνους, αυξημένη κατά 4,9% σε σχέση με ένα χρόνο πριν. Είναι σαφές, με βάση τα διαθέσιμα στοιχεία, ότι η μερίδα του λέοντος ανήκει στην Ασία, η παραγωγή της οποίας κατά το εν λόγω διάστημα ανήλθε στους 660,2 εκατ. τόνους (+7,4%). Στον αντίποδα, στην Ευρωπαϊκή Ένωση παρήχθησαν κατά το πρώτο μισό του 2019, 84,7 εκατ. τόνοι χάλυβα, σημειώνοντας ετήσια μείωση 2,5%. Σε ό,τι φορά την παραγωγή στη Βόρεια Αμερική, η τελευταία άγγιξε τους 60,1 εκατ. τόνους, σημειώνοντας αύξηση κατά 1,4%.
Τόσο η παγκόσμια παραγωγή χάλυβα όσο και, πιο συγκεκριμένα, η παραγωγή χάλυβα της Κίνας για τα χρονικά διαστήματα μεταξύ Ιανουαρίου-Δεκεμβρίου 2018 και Ιανουαρίου-Ιουνίου 2019 παρουσιάζονται στο παρακάτω γράφημα:
Σε ό,τι αφορά την Ευρώπη, η ισπανική παραγωγή διαμορφώθηκε τον Ιούνιο στους 1,2 εκατ. τόνους, αυξημένη κατά 2,3% συγκριτικά με τον αντίστοιχο μήνα το 2018, ενώ η Ιταλία παρουσίασε μείωση 2,5% παράγοντας 2,1 εκατ. τόνους χάλυβα. Η Γαλλία παρήγαγε 1,3 εκατ. τόνους χάλυβα σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 3,4% σε σχέση με τον Ιούνιο του 2018.
Η παραγωγή χάλυβα της Τουρκίας τον Ιούνιο διαμορφώθηκε στους 2,7 εκατ. τόνους μειωμένη κατά 11% ετησίως, ενώ και η Ουκρανία κατέγραψε μειωμένη παραγωγή 3%, συγκριτικά με τον Ιούνιο του 2018, στους 1,7 εκατ. τόνους. Όσον αφορά την αμερικανική παραγωγή χάλυβα αυτή εμφανίστηκε αυξημένη κατά 3,1% στους 7,3 εκατ. τόνους.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Σε τροχιά υλοποίησης τίθενται δύο έργα αναβάθμισης λιμενικών υποδομών στη Σούδα Χανίων και στη Λευκάδα, τα οποία εντάχθηκαν στο Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου…

Σαν σήμερα, πριν 142 χρόνια γεννήθηκε ο Ευγένιος Ευγενίδης. Με αφορμή την επέτειο γέννησης του Ευγένιου Ευγενίδη, τα Ναυτικά Χρονικά αφιερώνουν μερικές γραμμές στον…

Πλήγμα για τις εξαγωγές σιτηρών της Ουκρανίας από τη Μαύρη Θάλασσα αποτελούν οι σφοδρές ρωσικές επιθέσεις σε λιμενικές εγκαταστάσεις. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι ουκρανικοί…

Οι αλλεπάλληλες επιχειρήσεις των ΗΠΑ που έβαλαν στο στόχαστρο πλοία φορτωμένα πετρέλαιο της Βενεζουέλας απειλούν να προκαλέσουν ασφυξία στην οικονομία της, ενώ τροφοδοτούν την επωδό της…

Η τεχνολογία θαλάσσιας μεταφοράς υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) αποτελεί κρίσιμο κρίκο στην αλυσίδα δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα (Carbon Capture and Storage – CCS),…

Καθώς η υποβοήθηση πρόωσης από τον άνεμο έχει πλέον καθιερωθεί ως τεχνικά ώριμη λύση στη ναυτιλία, η εφαρμογή προηγμένων αεροδυναμικών τεχνολογιών, όπως τα αυτόνομα…

Η τεχνολογία του υγροποιημένου υδρογόνου αποκτά κομβικό ρόλο στη μετάβαση της Ευρώπης σε ένα καθαρό και ασφαλές ενεργειακό σύστημα. Αυτό οφείλεται στο ότι το…

Με ορμή διαφαίνεται πως θα εισέλθουν στο 2026 τα VLCCs, καθώς οι προοπτικές για τα θεμελιώδη μεγέθη προσφοράς και ζήτησης θα ευνοήσουν τη ναυλαγορά.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ