
Με το πέρασμα των ετών η Κίνα αναδεικνύεται ως μία εκ των κορυφαίων δυνάμεων στον τομέα της ενέργειας, τόσο για το πετρέλαιο όσο και για το LNG.
Έχει ενδιαφέρον, ότι η Ιαπωνία εκτιμάται ότι έως το 2022 θα «χάσει» την θέση της από την Κίνα ως ο μεγαλύτερος εισαγωγέας LNG στον κόσμο. Συγκεκριμένα, οι ιαπωνικές εισαγωγές LNG αναμένεται να μειωθούν κατά 12% το 2022, φτάνοντας τους 72,8 εκατ. τόνους/έτος, συγκριτικά με το 2018, εν αντιθέσει με τις κινεζικές εισαγωγές LNG, που εκτιμάται ότι θα σημειώσουν αύξηση της τάξης του 37,5%, αγγίζοντας τους 74,1 εκατ. τόνους ετησίως.
Την ίδια ώρα η Κίνα επιχειρεί να ενισχύσει ακόμα περισσότερο την θέση της στον διεθνή ενεργειακό χάρτη, υπογράφοντας σειρά συμφωνιών με τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Μία από τις εν λόγω συμφωνίες υπογράφηκε μεταξύ της Abu Dhabi National Oil Company (ADNOC) και της China National Offshore Oil Corporation (CNOOC) στο πλαίσιο του πρόσφατου UAE-China Economic Forum με αντικείμενο την αναζήτηση ευκαιριών και την ανταλλαγή πληροφοριών και γνώσεων για υπεράκτια πετρελαϊκά και ενεργειακά κοιτάσματα στο Άμπου Ντάμπι.
Να σημειωθεί ότι η Κίνα αποτελεί τον μεγαλύτερο εισαγωγέα πετρελαίου σε παγκόσμιο επίπεδο, με τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα να αποτελούν έναν από τους κυριότερους προμηθευτές της.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Σε μια κίνηση δομικού ανασχηματισμού προχωρά ο κολοσσός εξόρυξης Rio Tinto, σύμφωνα με το Reuters, με τον CEO Simon Trott να παρουσιάζει ένα φιλόδοξο…

Ένα ιστορικό ορόσημο κατέγραψε η πετρελαϊκή βιομηχανία της Βραζιλίας, ξεπερνώντας για πρώτη φορά το φράγμα των 4 εκατ. βαρελιών ημερησίως (b/d). Η επίδοση αυτή…

Σε βραχώδη σημείο, στην είσοδο του λιμανιού του Βόλου, αμέσως μετά τον κόκκινο φανό, έπεσε από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία, σκάφος του Λιμενικού Σώματος.…

Από το 2026, το λιμάνι του Όσλο θα εισαγάγει οικονομικά κίνητρα για καθαρότερα πλοία. Τα πλοία που λειτουργούν χωρίς εκπομπές ρύπων εντός και εκτός…

Η αμερικανική εταιρεία τεχνητής νοημοσύνης (ΤΝ) OpenAI και αυστραλιανή εταιρεία διαχείρισης κέντρου δεδομένων ανακοίνωσαν σήμερα ότι υπέγραψαν πρωτόκολλο συμφωνίας ύψους δισεκατομμυρίων δολαρίων για να…

Την επέκταση της συνεργασίας τους με την υπογραφή συμβολαίου για την κατασκευή ενός τρίτου, αμιγώς ηλεκτρικού (100% battery-electric), ταχύπλοου ferry ανακοίνωσαν η Incat Tasmania…

Μια νέα νομοθεσία για την ασφάλιση των πλοίων έναντι κινδύνων πολέμου (Act on the War Risk Insurance of Ships ) ενέκρινε ομόφωνα το δανικό…

«Η “Ατζέντα 2030” προβλέπει ένα ισχυρό και σύγχρονο Πολεμικό Ναυτικό. Το πιο ισχυρό και το πιο σύγχρονο Πολεμικό Ναυτικό στη μακραίωνη ελληνική ιστορία. Προβλέπει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ