
Καθώς το Sulphur Cap 2020 βρίσκεται προ των πυλών, η INTERCARGO εκφράζει την έντονη ανησυχία της αναφορικά με την διαθεσιμότητα των εναλλακτικών ναυτιλιακών καυσίμων σε παγκόσμιο επίπεδο, επισημαίνοντας παράλληλα και την ανάγκη για ομαλή μετάβαση της ναυτιλιακής βιομηχανίας στη νέα πραγματικότητα.
Συγκεκριμένα, σε ανακοίνωσή της η INTERCARGO επισημαίνει ότι είναι ιδιαίτερα ανησυχητικό το γεγονός ότι υπάρχουν σε περιορισμένο αριθμό λιμανιών διαθέσιμα καύσιμα χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο και με αβέβαια αποτελέσματα ως προς την «απόδοσή» τους.
Η δυνατότητα ελέγχου της ποιότητας των καυσίμων μέσα από δοκιμές στην κατανάλωσή τους από τα πλοία σε πραγματικές συνθήκες φαίνεται ότι είναι αρκετά περιορισμένη στην παρούσα φάση, όπως αναφέρει η INTERCARGO, γεγονός που εκτιμάται ότι θα επιφέρει σημαντικές αρνητικές επιπτώσεις σε ό,τι αφορά τόσο την ασφαλή λειτουργία των πλοίων, την ασφάλεια του φορτίου και των ίδιων των ναυτικών, όσο και σε ό,τι αφορά την προστασία του περιβάλλοντος.
Αναφορικά με τα νέα καύσιμα, τα οποία θα τεθούν υπό δοκιμή από τα πλοία πριν τα τέλη του 2019, η INTERCARGO τονίζει μεταξύ άλλων ότι οι προμηθευτές καυσίμων θα πρέπει να είναι σε θέση να εφοδιάσουν με σημαντικές ποσότητες εναλλακτικών καυσίμων τα πλοία, ότι οι ναυλωτές και οι διαχειριστές πλοίων θα πρέπει να ξεκινήσουν ήδη να αγοράζουν εναλλακτικά ναυτιλιακά καύσιμα και ότι τα πληρώματα θα πρέπει να είναι σωστά εκπαιδευμένα προκειμένου να διασφαλισθεί η επιτυχής εφαρμογή των νέων περιβαλλοντικών κανονισμών.
Φωτό: Nareeta Martin/Unsplash
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την έναρξη της διαδικασίας για την οριοθέτηση της Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης μεταξύ Ελλάδας και Λιβύης κήρυξαν ο υπουργός Εξωτερικών της Ελλάδας Γιώργος Γεραπετρίτης και…
Οι γεωπολιτικές ζυμώσεις ανά τον κόσμο, με καταλυτικό παράγοντα τη δασμολογική πολιτική του Ντόναλντ Τραμπ, διαμορφώθηκαν με τρόπο τέτοιο ώστε οι εταιρείες της ναυτιλίας…
Η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να αυξήσει την αξία του εμπορίου αγαθών και υπηρεσιών κατά σχεδόν 40% έως το 2040, χάρη στην αύξηση της παραγωγικότητας…
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ