
Υπέρτιτλος: Την ανηφόρα έχουν πάρει οι τιμές του LNG σε έναν από τους κορυφαίους παραγωγούς παγκοσμίως λόγω… καρτέλ
Το Ινστιτούτο Οικονομικών της Ενέργειας της Αυστραλίας (IEEFA) προειδοποίησε ότι η χώρα πιθανόν να καταλήξει σύντομα στο σημείο να εισάγει μεγάλες ποσότητες φυσικού αερίου για να καλύψει έως και το 90% των αναγκών της σε φυσικό αέριο, καθώς η βιομηχανία φυσικού αερίου της χώρας προσπαθεί να αντιμετωπίσει την ενεργειακή κρίση.
Οι τιμές του φυσικού αερίου για τους εγχώριους καταναλωτές στην Αυστραλία έχουν τριπλασιαστεί από το 2014, με αποτέλεσμα ορισμένες βιομηχανίες να οδηγηθούν στο κλείσιμο εξαιτίας του υψηλότατου κόστους ενέργειας, παρά το ότι η παραγωγή υγροποιημένου φυσικού αερίου εκτοξεύθηκε στα ύψη.
Οι επικερδείς εξαγωγές που κλείνονται με συμβόλαια αποδεικνύονται πολύ πιο προσοδοφόρες για τους παραγωγούς, από ό,τι θα ήταν για τους ίδιους η προώθηση φυσικού αερίου στην εγχώρια αγορά, και αυτό παρά την πρόσφατη πτώση των διεθνών τιμών του LNG.
Μεγάλη μερίδα πολιτικών της Αυστραλίας, τόσο του κυβερνητικού στρατοπέδου της κυβέρνησης του Σκοτ Μόρισον όσο και της αντιπολίτευσης, υπερψήφισαν, παρά τις επιμέρους αντιδράσεις, την περικοπή των τιμών του φυσικού αερίου που πρότεινε η αυστραλιανή κυβέρνηση, προτείνοντας, επιπλέον, την υιοθέτηση ενιαίας ενεργειακής πολιτικής μέσω της οποία θα εξασφαλίζεται η ύπαρξη διαθέσιμων ενεργειακών αποθεμάτων.
Η έκθεση της IEEFA αφήνει να εννοηθεί την ύπαρξη καρτέλ από τις εταιρείες παραγωγής φυσικού αερίου προκειμένου να ωθήσουν προς τα πάνω τις τιμές. Σύνδεσμοι και φορείς καταναλωτών καθώς, επίσης, και η αυστραλιανή Επιτροπή Ανταγωνισμού υποστηρίζουν τα σχέδια δημιουργίας ενεργειακών αποθεμάτων, εν αντιθέσει με τον αυστραλιανό Πετρελαϊκό και Εξορυκτικό Σύνδεσμο ο οποίος υποστηρίζει ότι μία τέτοια ενέργεια θα οδηγούσε σε αύξηση και όχι σε μείωση των εγχώριων τιμών του φυσικού αερίου.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ