
Υπέρτιτλος: Την ανηφόρα έχουν πάρει οι τιμές του LNG σε έναν από τους κορυφαίους παραγωγούς παγκοσμίως λόγω… καρτέλ
Το Ινστιτούτο Οικονομικών της Ενέργειας της Αυστραλίας (IEEFA) προειδοποίησε ότι η χώρα πιθανόν να καταλήξει σύντομα στο σημείο να εισάγει μεγάλες ποσότητες φυσικού αερίου για να καλύψει έως και το 90% των αναγκών της σε φυσικό αέριο, καθώς η βιομηχανία φυσικού αερίου της χώρας προσπαθεί να αντιμετωπίσει την ενεργειακή κρίση.
Οι τιμές του φυσικού αερίου για τους εγχώριους καταναλωτές στην Αυστραλία έχουν τριπλασιαστεί από το 2014, με αποτέλεσμα ορισμένες βιομηχανίες να οδηγηθούν στο κλείσιμο εξαιτίας του υψηλότατου κόστους ενέργειας, παρά το ότι η παραγωγή υγροποιημένου φυσικού αερίου εκτοξεύθηκε στα ύψη.
Οι επικερδείς εξαγωγές που κλείνονται με συμβόλαια αποδεικνύονται πολύ πιο προσοδοφόρες για τους παραγωγούς, από ό,τι θα ήταν για τους ίδιους η προώθηση φυσικού αερίου στην εγχώρια αγορά, και αυτό παρά την πρόσφατη πτώση των διεθνών τιμών του LNG.
Μεγάλη μερίδα πολιτικών της Αυστραλίας, τόσο του κυβερνητικού στρατοπέδου της κυβέρνησης του Σκοτ Μόρισον όσο και της αντιπολίτευσης, υπερψήφισαν, παρά τις επιμέρους αντιδράσεις, την περικοπή των τιμών του φυσικού αερίου που πρότεινε η αυστραλιανή κυβέρνηση, προτείνοντας, επιπλέον, την υιοθέτηση ενιαίας ενεργειακής πολιτικής μέσω της οποία θα εξασφαλίζεται η ύπαρξη διαθέσιμων ενεργειακών αποθεμάτων.
Η έκθεση της IEEFA αφήνει να εννοηθεί την ύπαρξη καρτέλ από τις εταιρείες παραγωγής φυσικού αερίου προκειμένου να ωθήσουν προς τα πάνω τις τιμές. Σύνδεσμοι και φορείς καταναλωτών καθώς, επίσης, και η αυστραλιανή Επιτροπή Ανταγωνισμού υποστηρίζουν τα σχέδια δημιουργίας ενεργειακών αποθεμάτων, εν αντιθέσει με τον αυστραλιανό Πετρελαϊκό και Εξορυκτικό Σύνδεσμο ο οποίος υποστηρίζει ότι μία τέτοια ενέργεια θα οδηγούσε σε αύξηση και όχι σε μείωση των εγχώριων τιμών του φυσικού αερίου.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Σήμερα, η MSC Cruises ανακοίνωσε μια σημαντική νέα παραγγελία για τέσσερα κρουαζιερόπλοια νέας γενιάς και δύο επιπλέον προαιρετικά πλοία από τη MEYER WERFT στο…

Η εταιρεία Capital Maritime & Trading Corp., ιδιοκτησίας του Βαγγέλη Μαρινάκη, θα αναλάβει την ανακαίνιση του Παναθηναϊκού Σταδίου, ως Χρυσός Χορηγός της Ελληνικής Ολυμπιακής…

Πρόγραμμα με το οποίο έχει τη δυνατότητα να επαναγοράσει μετοχές ύψους έως $10 εκατ. της εταιρείας, μέχρι τον Νοέμβριο του επόμενου έτους, ενέκρινε στις…

Η κεντρική τράπεζα της Ρωσίας κατέθεσε αγωγή ζητώντας $230 δισεκ. ως αποζημίωση από τη Euroclear, σηματοδοτώντας το πρώτο βήμα σ’ αυτό που το Κρεμλίνο…

Την ανανέωση και επέκταση του στόλου της με τεχνολογικά προηγμένα πλοία προχωρά με αμείωτο ρυθμό η TMS, καθώς την περασμένη εβδομάδα και συγκεκριμένα στις…

Η δραστηριότητα στην αγορά των ανακυκλώσεων επιταχύνεται για τα LNG carriers το 2025, σηματοδοτώντας δομικές αλλαγές για τη συγκεκριμένη αγορά. Σύμφωνα με τη Howe…

Θετική εισήγηση προς τους μετόχους προτίθεται να απευθύνει το ΔΣ της SolGold σχετικά με τη βελτιωμένη προσφορά εξαγοράς από τον βασικό της μέτοχο, την…

Σε επίπεδα-ρεκόρ θα ανέλθει το 2025/26 η παγκόσμια παραγωγή σιτηρών, με το International Grains Council (IGC) να εκτιμά ότι θα καταγραφεί αύξηση 5% σε…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ