
Ο Πρόεδρος της Confitarma, κ. Mario Mattioli, σε ομιλία του σε ημερίδα με αντικείμενο «Shipping: Innovation & Finance» έθεσε ως κυρίαρχη προτεραιότητα την άμεση άρση των προβλημάτων που δημιουργεί η γραφειοκρατία, προκειμένου ο ιταλικός στόλος να διατηρήσει την θέση και την ανταγωνιστικότητά του διεθνώς.
Ο κ. Mattioli ανέφερε χαρακτηριστικά ότι «εάν επιθυμούμε να βελτιώσουμε το σύστημα, αυτό δεν μπορεί να συμβεί με παλαιούς και απαρχαιωμένους κανόνες και νόμους». Επιπλέον, υπογράμμισε τη σπουδαιότητα ύπαρξης διαλόγου μεταξύ του ιταλικού κράτους και της Ευρωπαϊκής Ένωσης, οι σχέσεις των οποίων παραμένουν προβληματικές το τελευταίο διάστημα.
Επιπρόσθετα, ο επικεφαλής των Ιταλών εφοπλιστών σημείωσε την ανάγκη δημιουργίας συνεργασιών μεταξύ των ιταλικών ναυτιλιακών εταιρειών, προκειμένου να καταφέρουν να ξεφύγουν από τον χαρακτήρα της μικρομεσαίας επιχείρησης και να μπορέσουν να ανταποκριθούν με επιτυχία στο διεθνώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον.
Τέλος, επιβεβαίωσε την κοινή πεποίθηση της ιταλικής ναυτιλιακής κοινότητας, ότι οι κρατικές πολιτικές δημιουργίας cluster θα πρέπει να αφορούν και να καλύπτουν το σύνολο της θαλάσσιας οικονομικής δραστηριότητας και όχι να αναλώνονται σε επιμέρους κλάδους.
Φωτό: Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η δραστηριότητα στα διαλυτήρια της Τουρκίας είναι έντονη τους τελευταίους μήνες, και από αυτή δεν λείπουν επίμαχα περιστατικά. Σημειώνεται ότι πρόσφατα πυρκαγιά ξέσπασε σε…
Μια σημαντική επέκταση αναμένεται να πραγματοποιηθεί στο λιμάνι του Λονγκ Μπιτς, στο Λος Άντζελες. Ειδικότερα, η International Transportation Service (ITS) ξεκίνησε τη διαδικασία επέκτασης…
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται εκ νέου με μικρές απώλειες. Ειδικότερα, βάσει…
Το 18ο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας ενέκρινε την Παρασκευή 18 Ιουλίου το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ), επιτυγχάνοντας ένα ισχυρό πλήγμα…
Καθώς εντείνονται οι εκκλήσεις της διεθνούς κοινότητας για την επιτάχυνση της αποανθρακοποίησης της ναυτιλιακής βιομηχανίας, το LNG κερδίζει διαρκώς έδαφος ως μεταβατικό καύσιμο για…
Η ναυπήγηση κρουαζιερόπλοιων φαίνεται πως βρίσκεται πλέον ψηλά στην ατζέντα της Μόσχας, καθώς τα ναυπηγεία της Ρωσίας εντείνουν τις προσπάθειές τους προς αυτή την…
To 7,72% των μετοχών της Genco Shipping & Trading απέκτησε η Diana Shipping σύμφωνα με filing της πρώτης στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Η εταιρεία…
Την τελική έγκριση του 18ου πακέτου κυρώσεων κατά της Ρωσίας έδωσε το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων σήμερα στις Βρυξέλλες. Το 18ο πακέτο κυρώσεων περιλαμβάνει νέα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ