
Σε απάντηση της ολοένα αυξανόμενης ζήτησης για συμπαγή και αποδοτική τεχνολογία υπερπληρωτών σε ναυτικές μηχανές, η ABB Turbocharging παρουσίασε τους νέους βελτιστοποιημένους υπερπληρωτές A255-L και A260-L για μικρές και μεσαίες δίχρονες μηχανές ντίζελ, αλλά και για μηχανές που χρησιμοποιούν το αέριο για καύσιμο.
Με βάση τα αποδεδειγμένα και αξιόπιστα μοντέλα A100-L και A200-L, οι νέοι τύποι υπερπληρωτών προσφέρουν την καλύτερη απόδοση στη κατηγορία αυτή με συγχρόνως μικρότερο μέγεθος, διατηρώντας ταυτόχρονα τα βασικά χαρακτηριστικά σχεδίασης που ενσωματώνουν τις τελευταίες τεχνολογίες για εξαρτήματα στροφείων. Ο συμπαγής σχεδιασμός τους επιτρέπει ευελιξία εγκατάστασης σε σύγχρονους βελτιστοποιημένους χώρους μηχανοστασίων.
Παρότι υψηλή πυκνότητα ισχύος απαντάται συνηθέστερα σε μεγαλύτερες εναλλακτικές μονάδες υπερπληρωτών, τα νέα μοντέλα A255-L και A260-L προσφέρουν στην αγορά ναυτικών μηχανών τεχνολογία μεγαλύτερης πυκνότητας ισχύος με μικρότερο μέγεθος πλαισίου. Για τους πλοιοκτήτες, οι νέοι αυτοί τύποι υπερπληρωτών που κυκλοφόρησε η ABB παρέχουν, υψηλή απόδοση, μειωμένη κατανάλωση καυσίμων και μειωμένη εκπομπή ρύπων. Προσφέρουν επίσης χαμηλότερο κόστος συντήρησης, επιτρέποντας την περαιτέρω βελτιστοποίηση του συνολικού κόστους απόκτησης.
Ο κ. Αλέξανδρος Καραμήτσος, επικεφαλής του τομέα πωλήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο, για υπερπληρωτές κύριων μηχανών χαμηλής ταχύτητας σχολίασε: «Πιστεύουμε ότι στο μέλλον θα δοθεί περαιτέρω έμφαση στην απόδοση του υπερπληρωτή, παράλληλα με τις αυξανόμενες απαιτήσεις για υψηλές τιμές του λόγου πίεσης συμπιεστή, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα αξιοποίησης της μέγιστης δυναμικής των μηχανών. Οι ΑΒΒ υπερπληρωτές A255-L και A260-L υποστηρίζουν αυτές τις απαιτήσεις, παρέχοντας τα υψηλότερα επίπεδα απόδοσης του υπερπληρωτή καθώς και υψηλές τιμές πυκνότητας ισχύος, επιτρέποντας ταυτόχρονα στις δίχρονες μηχανές μικρής διαμέτρου κυλίνδρου, να επιτυγχάνουν χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και να συμμορφώνονται με τους τελευταίους κανονισμούς για τις εκπομπές ρύπων».
Συνεχίζοντας ο κ. Καραμήτσος ανέφερε ότι : «Οι υπερπληρωτές A255-L και A260-L έχουν σχεδιαστεί για να λειτουργούν με όλους τους τύπους καυσίμων και σε μηχανές που σχεδιάζονται για ικανοποίηση των επιπέδων εκπομπών IMO Tier II ή Tier III. Παρόμοια με τους άλλους τύπους υπερπληρωτών της σειράς Α200, θα είναι διαθέσιμη μια πλήρης σειρά εξαρτημάτων που θα ταιριάζουν απόλυτα στις απαιτήσεις, ώστε να εξασφαλίζεται η βελτιστοποίηση των προδιαγραφών του κινητήρα. Η φιλοσοφία μας για συντήρηση του υπερπληρωτή από drydock-to-drydock θα είναι επίσης διαθέσιμη, κάνοντας έτσι μη απαραίτητη την ανάγκη ενδιάμεσου ελέγχου του υπερπληρωτή».
Πριν την έναρξη ισχύος του κανονισμού αναφορικά με το Ανώτατο Όριο Περιεκτικότητας σε Θείο την 1η Ιανουαρίου 2020, το οποίο επιβάλλει μέγιστη επιτρεπτή περιεκτικότητα σε θείο 0,5% για οποιοδήποτε καύσιμο που χρησιμοποιείται στα πλοία, (πλην εκείνων που χρησιμοποιούν τεχνολογία scrubber), ένας αυξανόμενος αριθμός πλοιοκτητών επιλέγει τη χρήση υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) ως καύσιμο. Το τελευταίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε δίχρονες μηχανές διπλού καυσίμου χαμηλής και υψηλότερης πίεσης.
Οι νέοι υπερπληρωτές A255-L και A260-L της ΑΒΒ βρίσκουν εφαρμογή και σε μηχανές διπλού καυσίμου χαμηλής πίεσης, βελτιώνοντας την καύση και απόδοση της μηχανής με αποτέλεσμα τη μείωση των αέριων εκπομπών που συμβάλλουν στο φαινόμενο του θερμοκηπίου. Η υψηλή απόδοση υπερπλήρωσης που παρέχεται από τους νέους τύπους A255-L και A260-L διασφαλίζει ότι η υψηλή αναλογία αέρα – καυσίμου διατηρείται ακόμα και σε λειτουργία υψηλού φορτίου, μειώνοντας έτσι την τάση για γρήγορη καύση που μπορεί να επηρεάσει δυσμενώς τη λειτουργία και τις εκπομπές της μηχανής. Οι υπερπληρωτές A255-L και A260-L διευκολύνουν επίσης τη χρήση τεχνολογιών μείωσης εκπομπών NOx και SOx.
Λόγω της σημαντικής απόδοσης που επιτυγχάνεται, οι νέοι υπερπληρωτές A255-L και A260-L μπορούν να μειώσουν τον δείκτη ενεργειακού σχεδιασμού (EEDI) μικρών φορτηγών πλοίων μεγέθους 10000 – 40000 dwt που χρησιμοποιούν δίχρονες μηχανές μικρού και μεσαίου διαμετρήματος. Τα συγκεκριμένα συνήθως αντιπροσωπεύουν πλοία όπως φορτηγά μεταφοράς χύδην φορτίου, δεξαμενόπλοια, φορτηγά πλοία εμπορευματοκιβωτίων και οχηματαγωγά.
Φωτό: ABB
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο ξενοδοχείο COLORS στην Αθήνα, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το εργαστήριο Καινοτομίας και Διοίκησης Πληροφορίας (i4m Lab) παρουσίασαν…
Την οδύνη της για τις απώλειες ανθρώπινων ζωών μετά τις πρόσφατες επιθέσεις σε ελληνόκτητα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα εξέφρασε με δήλωσή της η πρόεδρος…
Το «φράγμα» των $4 τρισ. έσπασε πρόσφατα η κεφαλαιοποίηση του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού Nvidia. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Anadolu, την Τετάρτη 9 Ιουλίου η…
Ένα καταφύγιο για τα πλοία του σκιώδους στόλου και την παράνομη μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου αποδεικνύεται το νηολόγιο του Βανουάτου. Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα…
Το Glyfada Greek Maritime Golf Event επιστρέφει δυναμικά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του ως κορυφαία διοργάνωση που ενώνει τη ναυτιλιακή κοινότητα με τον κόσμο…
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ