
Μετά από μία ακόμη χρονιά ρεκόρ, η παγκόσμια ζήτηση για φυσικό αέριο θα συνεχίσει να αναπτύσσεται κατά τα επόμενα πέντε χρόνια, ωθούμενη κυρίως από τις ταχέως αναπτυσσόμενες οικονομίες της Ασίας, αλλά και από την ενίσχυση του διεθνούς εμπορίου, σημειώνει στην τελευταία της έκθεση η International Energy Agency (IEA).
Ειδικότερα, η ζήτηση για φυσικό αέριο αυξήθηκε κατά 4,6% το 2018, σημειώνοντας τον μεγαλύτερο ρυθμό αύξησης από το 2010, ενώ σύμφωνα με την έκθεση της ΙΕΑ, η παγκόσμια ζήτηση αναμένεται να αυξηθεί κατά 10% τα επόμενα πέντε έτη και να αγγίξει τα 4,3 τρις κ.μ. το 2024.
Σαφώς η Κίνα θα οδηγήσει την αύξηση αυτή κατά 40% σύμφωνα με την ΙΕΑ, κυρίως λόγω της κυβερνητικής πολιτικής της χώρας για την απεξάρτηση από τον άνθρακα. Είναι χαρακτηριστικό ότι το 2018 ο ασιατικός γίγαντας αύξησε την κατανάλωσή του κατά 18%. Παράλληλα, η ΙΕΑ βλέπει αύξηση της ζήτησης για φυσικό αέριο από τον βιομηχανικό κλάδο χωρών της νότιας Ασίας, όπως Μπαγκλαντές, Πακιστάν και Ινδία.
Τέλος, η ΙΕΑ σημειώνει ότι για να καλυφθεί η ζήτηση αυτή θα χρειαστεί να υλοποιηθούν μεγάλες επενδύσεις στο μέλλον, ενώ εντός 2019 ένας σημαντικός αριθμός LNG projects αναμένει τελική επενδυτική απόφαση (final investment decision-FID).
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η αγορά του βωξίτη βρίσκεται αναντίρρητα σε «καλό φεγγάρι», με τη Γουινέα να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτό. Όπως μάλιστα αναφέρει δημοσίευμα του Reuters,…
To πρώτο της φορτίο αργού πετρελαίου στη Συρία απέστειλε η Σαουδική Αραβία, συμβάλλοντας στη ‒μετά τον πόλεμο‒ ανάκαμψή της. Σύμφωνα με δεδομένα της MarineTrafffic,…
Η Pacific Basin Shipping προχώρησε σε στρατηγικές κινήσεις ένεκα των αμερικανικών λιμενικών τελών, που έχουν προκαλέσει αναταράξεις στη ναυτιλιακή βιομηχανία. «Έχουμε λάβει προληπτικά μέτρα…
Νέες απώλειες κατέγραψαν πρόσφατα οι ναύλοι των VLGCs, σε αντίθεση με εκείνους των LPG carriers μικρότερης μεταφορικής ικανότητας, που παρέμειναν σταθεροί. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Κίνα και Ρωσία σκοπεύουν να αυξήσουν τη μεταξύ τους εμπορευματική κίνηση από το Βόρεια Πέρασμα σε 20 εκατ. τόνους έως το 2030, δήλωσε πρόσφατα…
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας είχε στρέψει το ενδιαφέρον του στη χθεσινή συνεδρίαση της MEPC το Λονδίνο, όπου τα κράτη-μέλη του IMO συνεδρίαζαν για…
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ο στόλος της εταιρείας Golden Star Ferries της οικογένειας Στεφάνου, ενισχύθηκε πρόσφατα με ένα ακόμη πλοίο, το οποίο και ολοκλήρωσε το παρθενικό του ταξίδι.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ