
Η MAN Energy Solutions ανακοίνωσε πως έχει ξεκινήσει την ανάπτυξη ενός νέου, χαμηλών πιέσεων κινητήρα αερίου καυσίμου, ως συμπλήρωμα του υφιστάμενου επιτυχημένου κινητήρα διπλού καυσίμου ME-GI, αναφέροντας τη ζήτηση της αγοράς ως το σκεπτικό πίσω από τη συγκεκριμένη κίνηση.
Ο Bjarne Foldager, Senior Vice President, Head of Two-Stroke Business στη MAN Energy Solutions ανέφερε: «Ο κινητήρας χαμηλών πιέσεων θα γεμίσει ένα κενό στο χαρτοφυλάκιό μας. Θα λειτουργήσει ως συμπλήρωμα του κινητήρα υψηλών πιέσεων ME-GI, ο οποίος θα συνεχίσει να είναι η πιο ελκυστική λύση σε πολλά τμήματα της αγοράς. Η ώριμη τεχνολογία των δίχρονων κινητήρων διπλού καυσίμου που διαθέτουμε, έχει γίνει ένα πραγματικό βιομηχανικό πρότυπο και αριθμεί πάνω από 280 επιβεβαιωμένες πωλήσεις μαζί με 500.000 ώρες λειτουργίας. Στοχεύοντας στο μέλλον, θέλουμε να επεκτείνουμε περαιτέρω το εύρος των προϊόντων μας στην αγορά των κινητήρων αερίου καυσίμου».
Η MAN Energy Solutions στοχεύει στην ολοκλήρωση της ανάπτυξης του νέου κινητήρα μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2022. Βλέπει την εισαγωγή του εν λόγω κινητήρα χαμηλών πιέσεων ως την κάλυψη ενός κενού στο χαρτοφυλάκιό της, παρόμοια με τον τρόπο που η εισαγωγή του κινητήρα ME-LGIP το 2018 πρόσθεσε το LPG στον κατάλογο της εταιρείας διευρύνοντας περαιτέρω τη λίστα των υγρών καυσίμων που μπορεί να εκμεταλλευτεί ο κινητήρας ME-LGI.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), η ηγετική φωνή της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, προχωρά στην επόμενη φάση της καμπάνιας της «All Aboard Greece», αναδεικνύοντας…
Την έναρξη της διαδικασίας για την οριοθέτηση της Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης μεταξύ Ελλάδας και Λιβύης κήρυξαν ο υπουργός Εξωτερικών της Ελλάδας Γιώργος Γεραπετρίτης και…
Οι γεωπολιτικές ζυμώσεις ανά τον κόσμο, με καταλυτικό παράγοντα τη δασμολογική πολιτική του Ντόναλντ Τραμπ, διαμορφώθηκαν με τρόπο τέτοιο ώστε οι εταιρείες της ναυτιλίας…
Η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να αυξήσει την αξία του εμπορίου αγαθών και υπηρεσιών κατά σχεδόν 40% έως το 2040, χάρη στην αύξηση της παραγωγικότητας…
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ