
Το Ναυτικό Επιμελητήριο του Ηνωμένου Βασιλείου ανακοίνωσε ότι χαιρετίζει τις αλλαγές που έχουν επέλθει από το UK Ship Register (UKSR), οι οποίες θα επιτρέπουν σε πλοιοκτήτες από ένα μεγαλύτερο εύρος χωρών να εγγράφουν τα πλοία τους στο βρετανικό νηολόγιο.
Την περασμένη εβδομάδα το UKSR ανακοίνωσε την επανεξέταση των κριτηρίων που αφορούν περιορισμούς στη νηολόγηση πλοίων στην βρετανική σημαία δίνοντας την δυνατότητα σε περισσότερες ναυτιλιακές εταιρείες παγκοσμίως να μπορούν να επιλέξουν το νηολόγιο του Ην. Βασιλείου για τα πλοία τους. Τα κριτήρια για την επιλογή των κατάλληλων ναυτιλιακών εταιρειών, όπως αναφέρει το δελτίο Τύπου του Ναυτικού Επιμελητηρίου του Ηνωμένου Βασιλείου έχουν διευρυνθεί πέραν της ίδιας της χώρας, καθώς και της Ευρώπης, συμπεριλαμβάνοντας και ναυτιλιακές με έδρα σε χώρες της Κοινοπολιτεία των Εθνών (π.χ. Κένυα, Νιγηρία, Μπαγκλαντές, Μαλαισία, Πακιστάν, Κύπρος, Μάλτα, Αυστραλία).
Ο πρόεδρος του UK Ship Register, κ. Richard Parkes, επεσήμανε ότι οι νέες αλλαγές θα δώσουν την δυνατότητα στο βρετανικό νηολόγιο να προσελκύσει πρώτης τάξεως πλοία αλλά και ναυτιλιακές εταιρείες, οι οποίες έχουν την έδρα τους εκτός Ην. Βασιλείου.
Από τη μεριά του ο κ. Bob Sanguinetti, CEO του Ναυτικού Επιμελητηρίου του Ηνωμένου Βασιλείου, ανέφερε ότι το νηολόγιο του Ην. Βασιλείου αποτελεί υπόδειγμα ποιοτικής σημαίας σε όρους που αφορούν μεταξύ άλλων τα επίπεδα ασφάλειας για τους εργαζόμενους καθώς και προστασίας του περιβάλλοντος. Ο ίδιος εξέφρασε συγχρόνως την ικανοποίησή του για το γεγονός ότι το UK Ship Register στοχεύει στο να αποκτήσει μεγαλύτερο μερίδιο στην παγκόσμια ναυτιλιακή αγορά.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ