
Τα μεγαλύτερα ευρωπαϊκά ναυπηγεία επιλέγουν την αρχή της «ισχύος εν τη ενώσει» για να μπορέσουν να αντιμετωπίσουν πιο αποτελεσματικά την πρόκληση της ψηφιοποίησης.
Συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται σε επίσημη ανακοίνωση της Damen, τα μέλη της ομάδας EUROYARDS, την οποία συγκροτούν τα ναυπηγεία: Chantiers de l’Atlantique, Damen Shipyards Group, Fincantieri, Lürssen, Meyer Werft, Naval Group και Navantia, αποφάσισαν να ενώσουν τις δυνάμεις τους με στόχο την εναρμόνιση των μέσων και προτύπων διαχείρισης δεδομένων.
Πρόκειται για ένα νέο, φιλόδοξο έργο μέσω του οποίου επιχειρείται να υπάρξει πλήρης συνεργασία και δέσμευση όλων των ενδιαφερόμενων μερών στη ναυτιλία, συμπεριλαμβανομένων πλοιοκτητών, ναυπηγείων, προμηθευτών και νηογνωμόνων. Το έργο, το οποίο φέρει την ονομασία «Code Kilo», έχει, επίσης, την υποστήριξη της SEA Europe.
Στόχος του «Code Kilo» είναι η καλύτερη αξιοποίηση και επαναχρησιμοποίηση μεγάλου μέρους των δεδομένων που προέρχεται σε καθημερινή βάση από τα συστήματα των πλοίων και αφορά την κατάσταση του εξοπλισμού, τις λειτουργίες του πλοίου αλλά και την απόδοσή του. Μία τέτοια εξέλιξη θα επιτρέψει στην διαχειρίστρια εταιρεία, στο ναυπηγείο αλλά και στους προμηθευτές ναυτιλιακού εξοπλισμού να βελτιστοποιήσουν τις δράσεις τους, ενώ μακροπρόθεσμα θα συμβάλει στην ενίσχυση της βιωσιμότητας του πυρήνα του ευρωπαϊκού ναυτιλιακού τομέα.
Φωτό: Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Κάλυμνος αποτελεί τον κατεξοχήν ναυτότοπο του Νοτιοανατολικού Αιγαίου. Ένα νησί με πλούσια θαλασσινή παράδοση και μεγάλη ιστορία στον χώρο της ναυτοσύνης. Ένας δωρικός…
Η αγορά του βωξίτη βρίσκεται αναντίρρητα σε «καλό φεγγάρι», με τη Γουινέα να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτό. Όπως μάλιστα αναφέρει δημοσίευμα του Reuters,…
To πρώτο της φορτίο αργού πετρελαίου στη Συρία απέστειλε η Σαουδική Αραβία, συμβάλλοντας στη ‒μετά τον πόλεμο‒ ανάκαμψή της. Σύμφωνα με δεδομένα της MarineTrafffic,…
Η Pacific Basin Shipping προχώρησε σε στρατηγικές κινήσεις ένεκα των αμερικανικών λιμενικών τελών, που έχουν προκαλέσει αναταράξεις στη ναυτιλιακή βιομηχανία. «Έχουμε λάβει προληπτικά μέτρα…
Νέες απώλειες κατέγραψαν πρόσφατα οι ναύλοι των VLGCs, σε αντίθεση με εκείνους των LPG carriers μικρότερης μεταφορικής ικανότητας, που παρέμειναν σταθεροί. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Κίνα και Ρωσία σκοπεύουν να αυξήσουν τη μεταξύ τους εμπορευματική κίνηση από το Βόρεια Πέρασμα σε 20 εκατ. τόνους έως το 2030, δήλωσε πρόσφατα…
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας είχε στρέψει το ενδιαφέρον του στη χθεσινή συνεδρίαση της MEPC το Λονδίνο, όπου τα κράτη-μέλη του IMO συνεδρίαζαν για…
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ