
															To λιμάνι του Ρότερνταμ ένωσε τις δυνάμεις του με την BP και την Nouryon, προκειμένου να εξετάσουν το ενδεχόμενο παραγωγής «πράσινου υδρογόνου» μέσω της ηλεκτρόλυσης νερού για διυλιστήριο της BP στον ολλανδικό λιμένα.
Να σημειωθεί ότι ήδη το εν λόγω διυλιστήριο χρησιμοποιεί υδρογόνο, το οποίο παράγεται από υδρογονάνθρακες, ενώ μέσω του «πράσινου υδρογόνου» από νερό χρησιμοποιώντας τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, είναι πιθανό να μειωθούν οι εκπομπές CO2 κατά 350.000 τόνους ετησίως.
Τα τρία μέρη υπέγραψαν μνημόνιο συνεργασίας για την ανάπτυξη μιας μονάδας ηλεκτρόλυσης νερού για την παραγωγή 45,000 τόνων υδρογόνου, την κατασκευή και διαχείρισης της οποία θα αναλάβει η Nouryon. Από την πλευρά της, η αρχή του λιμένα του Ρότερνταμ θα αναλάβει να εξετάσει τις επιλογές για την περαιτέρω ανάπτυξη ενός πράσινου κόμβου υδρογόνου στην περιοχή.
H τελική επενδυτική απόφαση (final investment decision-FID) για το φιλόδοξο αυτό project αναμένεται να παρθεί το 2022.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Ένοπλοι επιτέθηκαν σήμερα σε δεξαμενόπλοιο στα ανοικτά των ακτών της Μογκαντίσου, πυροβολώντας εναντίον του πλοίου αφού προσπάθησαν να επιβιβαστούν σε αυτό, στο πρώτο φερόμενο…

Εξ αφορμής της επικείμενης δημοσίευσης του STIP – Σχεδίου Επενδύσεων για Βιώσιμες Μεταφορές, η A4E και η European Shipowners | ECSA επαναλαμβάνουν το αίτημά…

Η WIMA διοργανώνει για δεύτερη συνεχή χρονιά την Έκθεση Εταιρειών & Ημερίδα Περιναυτιλιακού Ενδιαφέροντος, μετά την ιδιαίτερα επιτυχημένη πρώτη διοργάνωση, η οποία έτυχε θερμής…

Το 2025 έχει αποτελέσει μέχρι στιγμής έτος με σημαντικές γεωπολιτικές αναταράξεις, υπενθυμίζοντας εκ νέου τον αντίκτυπο των εξωτερικοτήτων στο διεθνές ναυτιλιακό στερέωμα. Ως εκ…

Η Ινδία κάνει ένα φιλόδοξο τεχνολογικό άλμα προς την ενεργειακή ανεξαρτησία και τη βιωσιμότητα, αναπτύσσοντας νέας γενιάς μικρούς πυρηνικούς αντιδραστήρες, ισχύος 200 MW. Η…

Σε στρατηγικές κινήσεις ανανέωσης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η ναυτιλιακή εταιρεία Yang Ming, με έδρα την Ταϊβάν. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία, που δραστηριοποιείται…

Εν μέσω συθέμελων γεωπολιτικών και εμπορικών μεταβολών, η αγορά των δεξαμενόπλοιων παραμένει ανθεκτική, καθώς εισέρχεται στην τελική ευθεία του έτους. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη…

Οριστική φαίνεται να είναι η αλλαγή σελίδας για τα ελληνικά ναυπηγεία, τα οποία, ύστερα από περισσότερα από δέκα χρόνια στασιμότητας, παρουσιάζουν πλέον σαφή σημάδια…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ