
Την αγορά των Capesizes κατά το α’ τρίμηνο του έτους σκιαγραφεί με πρόσφατη μελέτη της η VesselsValue. Ειδικότερα σύμφωνα με τα στοιχεία της ερευνητικής της ομάδας, η αξία ενός Capesize 15 ετών έχει μειωθεί κατά 20% σε σχέση με τα επίπεδα της 1ης Νοεμβρίου 2018, στα $12,2 εκατ.
Παράλληλα ο Matthew Freeman, Διευθυντής της VesselsValue, τονίζει ότι ενώ κατά τους τρεις πρώτους μήνες του 2019 δεν έχει σημειωθεί ακόμη καμία πώληση τέτοιου τύπου πλοίου, υπάρχουν διαπραγματεύσεις στην αγορά για αγοραπωλησίες 10-15 παλαιότερων Capesizes.
Από την πλευρά της η Olivia Watkins, Head Cargo Analyst, σημειώνει επίσης ότι από τις 19 Δεκεμβρίου έως σήμερα (110 ημέρες) δεν έχει επιβεβαιωθεί καμία πώληση Capesize, ενώ από τον περασμένο Ιανουάριο έχουν επιβεβαιωθεί οι διαλύσεις 13 Capesizes με κύριο προορισμό τα διαλυτήρια του Μπαγκλαντές.
Από την πλευρά της η Olivia Watkins, Head Cargo Analyst, σημειώνει επίσης ότι από τις 19 Δεκεμβρίου έως σήμερα (110 ημέρες) δεν έχει επιβεβαιωθεί καμία πώληση Capesize, ενώ από τον περασμένο Ιανουάριο έχουν επιβεβαιωθεί οι διαλύσεις 13 Capesizes με κύριο προορισμό τα διαλυτήρια του Μπαγκλαντές.
Φωτό: Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Οι λιμένες ανά την Ελλάδα εξυπηρετούν καθημερινά τις μεταφορές επιβατών και εμπορευμάτων, συνεισφέροντας σημαντικά στην οικονομία της χώρας. Πρόσφατα δεδομένα της ΕΛΣΤΑΤ αποτυπώνουν την…
Η αυστραλιανή κυβέρνηση ανακοίνωσε χθες 15 Σεπτεμβρίου πως θα επενδύσει 12 δισεκατομμύρια δολάρια Αυστραλίας (6,8 δισεκ. ευρώ) για να εκσυγχρονίσει ένα από τα ναυπηγεία…
Συνάντηση με τον Γενικό Γραμματέα του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ), Arsenio Dominguez, παρουσία του Έλληνα Πρέσβη στο Ηνωμένο Βασίλειο, Γιάννη Τσαούση, πραγματοποίησε στο Λονδίνο…
Τα «φτερά» για την Ινδία ανοίγει η Aegean επεκτείνοντας το δίκτυό της πέρα από την Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή. Από τον Μάρτιο του…
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ