
To Brexit και η γενικότερη παραφιλολογία γύρω από αυτό είναι πιθανό να έχει μακροχρόνιες επιπτώσεις για τα ναυτικά επαγγέλματα στο εσωτερικό του Ηνωμένου Βασιλείου, σημείωσε το Nautilus International UK National Committee την Τρίτη 9 Απριλίου στο πλαίσιο της συνάντησης με μέλη της Διεθνούς Ομοσπονδίας Εργαζομένων στις Μεταφορές (ITF) στο Λονδίνο.
Η πρόσφατη απόφαση των Maersk και P&O Ferries να αλλάξουν σημαία για όσα πλοία τους ήταν εγγεγραμμένα στο νηολόγιο του Ην. Βασιλείου καθώς και οι φήμες ότι την ίδια οδό θα ακολουθήσει και η CMA CGM, αναμένεται να ασκήσουν επιπλέον πίεση στα επαγγέλματα που σχετίζονται με την βρετανική ναυτιλιακή βιομηχανία, αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση της Nautilus International.
Παράλληλα στη συνάντηση του Nautilus International UK National Committee με το ΙΤF, o Mark Dickinson, Γενικός Γραμματέας της Nautilus International, τόνισε ότι η εγγραφή πλοίων στο βρετανικό νηολόγιο αποτελεί δείκτη επιτυχίας για τον ευρύτερο κλάδο αλλά ένας διαρκώς μειωμένος αριθμός εργαζομένων που τον στελεχώνουν αυτόματα αναιρεί την όποια επιτυχία.
Τέλος ο κ. Dickinson σημείωσε ότι παρά το γεγονός ότι το Ηνωμένο Βασίλειο αποτελεί ένα ναυτιλιακό κράτος με μακρά παράδοση, δεν θα είναι σε θέση να διατηρήσει και να αναπτύξει το cluster του εάν ο αριθμός των πλοίων που επιλέγουν άλλα νηολόγια -εκτός βρετανικού- συνεχίζει να αυξάνεται.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα ακόμη σοβαρό επεισόδιο εκτυλίχθηκε στην Ερυθρά Θάλασσα, 51 ναυτικά μίλια δυτικά της Al Hudaydah. Σύμφωνα με την UKMTO εμπορικό πλοίο δέχθηκε επίθεση από…
Οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης ανακοίνωσαν ότι το ελληνόκτητο εμπορικό πλοίο «Magic Seas» που στοχοθέτησαν χθες, βυθίστηκε σήμερα στην Ερυθρά Θάλασσα. Οι αντάρτες ανέλαβαν…
Με ανακοίνωσή της η INTERCARGO καταδικάζει την πρόσφατη ένοπλη επίθεση εναντίον του ελληνόκτητου bulk carrier «Magic Seas» στις ακτές της Υεμένης. Το πλοίο φέρεται…
Η καινοτομία γύρω από τη μεταφορά υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) και συνθετικής μεθανόλης (e-methanol) εισέρχεται σε νέα εποχή, με την παρουσίαση του πρώτου…
Μια πρωτοποριακή τεχνολογία, που επιτρέπει την ανακύκλωση του αερίου BOG (Boil-Off Gas) από πλοία που καταναλώνουν υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) κατά τη διάρκεια της…
Η νέα τεχνολογία τροφοδοσίας καυσίμου αμμωνίας ecoFGSS-FLEX, που αναπτύχθηκε εσωτερικά από την LGE, θέτει νέα πρότυπα στην ασφαλή και αποδοτική χρήση της αμμωνίας ως…
Προ των πυλών βρίσκονται οι νέες αυξήσεις στην παραγωγή πετρελαίου του OPEC+, καθώς τα μέλη του Οργανισμού συμφώνησαν να επιταχύνουν την άρση των περικοπών…
Η πρόσφατη υπογραφή μνημονίου συνεργασίας (MOU) μεταξύ της Σιέρα Λεόνε και των εταιρειών Ceca και AG&P συνιστά ορόσημο για την ανάπτυξη των ενεργειακών υποδομών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ