Τί μέλλει γενέσθαι με το Boeing 737 MAX;

Τί μέλλει γενέσθαι με το Boeing 737 MAX;

178
Τί μέλλει γενέσθαι με το Boeing 737 MAX;

Η Garuda Indonesia, ο εθνικός αερομεταφορέας της Ινδονησίας, φέρεται να έχει έρθει σε επαφές με την διοίκηση της Boeing προς ακύρωση της παραγγελίας 49 αεροσκαφών 737 ΜΑΧ 8, το κόστος της οποίας ανέρχεται σε $4,9 δις.

Όπως μεταδίδουν αμερικανικά ειδησεογραφικά μέσα, με αφορμή το πρόσφατο αεροπορικό δυστύχημα των Αιθιοπικών Αερογραμμών, η Garuda Indonesia είχε παραγγείλει το 2014 50 αεροσκάφη 737 ΜΑΧ 8 εκ των οποίων έχει παραλάβει μόλις ένα. Πλέον ζητά από την Boeing τη ακύρωση του συνόλου της παραγγελίας. Ωστόσο, εκπρόσωπος της εταιρείες, όπως μεταδίδει το ABC δεν απέκλεισε η Garuda να επιλέξει την αγορά άλλου τύπου αεροσκάφους από την Boeing.

Σημαντικός αριθμός αεροπορικών εταιρειών σε Ασία, Ευρώπη, Αφρική αλλά και Αμερική έχει ανακοινώσει την απόφασή του για καθήλωση των αεροσκαφών 737 ΜΑΧ 8 του στόλου του. Η πλέον πρόσφατη εταιρεία που ανακοίνωσε πως καθηλώνει τα 737 ΜΑΧ του στόλου της -έως τουλάχιστον τον προσεχή Ιούλιο- είναι η Air Canada.

Να σημειωθεί ότι σε επίσημες δηλώσεις του ο Dennis Muilenburg, Chairman, President και CEO της Boeing τονίζει με έμφαση ότι η εταιρεία, που έχει μια ιστορία σχεδόν 100 ετών στον χώρο της αεροναυπηγικής, θέτει στο επίκεντρο του ενδιαφέροντός της την ασφάλεια των αεροσκαφών της και των επιβατών και στόχος της είναι να διερευνηθούν τα πρόσφατα δυστυχήματα, ώστε να αποτραπούν μελλοντικές τραγωδίες.

Φωτό: Boeing