
Η νεοσύστατη Clean Shipping Alliance 2020 (CSA 2020) ολοένα και διευρύνεται, καθώς νέες ναυτιλιακές εταιρείες εισέρχονται σε αυτήν, η οποία υποστηρίζει την τοποθέτηση scrubbers στα πλοία προς συμμόρφωση με τις απαιτήσεις του IMO για καύσιμα χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο.
Στόχος της CSA 2020 αποτελεί η παροχή πληροφοριών και η ανάλυση δεδομένων προς ενημέρωση της ναυτιλιακής βιομηχανίας και όλων των ενδιαφερόμενων μερών για την καλύτερη απόδοση των πλοίων μέσω της μείωσης των αέριων ρύπων τους.
Οι τελευταίες προσθήκες στην CSA 2020 ήταν οι εταιρείες Wallenius Wilhelmsen, Hammonia Reederei, International Seaways, Chandris (Hellas) και Genco Shipping & Trading, οδηγώντας τον οργανισμό να διαθέτει πλέον 35 εταιρείες- μέλη, οι οποίες διαθέτουν συνολικά 2.500 πλοία.
Ο κ. Roger Strevens, Vice President, Global Sustainability της Wallenius Wilhelmsen, επεσήμανε ότι η εταιρεία του υποστηρίζει την εφαρμογή του Sulphur Cap 2020, ωστόσο αποτελεί ένα μεγάλο βήμα για τη ναυτιλιακή βιομηχανία καθώς εμπεριέχει προκλήσεις αναφορικά με τα υψηλά κόστη και την διαθεσιμότητα των εναλλακτικών ναυτιλιακών καυσίμων.
Η Wallenius Wilhelmsen αναμένεται να χρησιμοποιεί εναλλακτικά καύσιμα για την πλειονότητα των πλοίων της και να τοποθετήσει scrubbers στα υπόλοιπα πλοία της.
Από τη μεριά του ο κ. John Wobensmith, Πρόεδρος και CEO της Genco Shipping & Trading, επεσήμανε ότι εφόσον η εταιρεία του αποφάσισε να επενδύσει σε συστήματα scrubbers τότε είναι σημαντικό να υποστηρίξει τους στόχους της Clean Shipping Alliance 2020.
Φωτό: ΑΠΕ- ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Από τις 17 Ιουνίου 2025, όλα τα πλοία με μήκος μεγαλύτερο των 24 μ. που εισέρχονται στα ύδατα της Βραζιλίας θα πρέπει να καταφθάνουν…
Την καθοδική τους πορεία συνέχισαν οι ναύλοι των containerships την προηγούμενη εβδομάδα, με τη ναυλαγορά να καταγράφει απώλειες για τέταρτη διαδοχική εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο…
Ο λιμένας του Αμβούργου πρόκειται να εισέλθει σε νέα εποχή, μετά τις επικείμενες επενδύσεις δισεκατομμυρίων, που ανακοίνωσε στις 4 Ιουλίου η Αρχή του ομώνυμου…
Ο Ντόναλντ Τραμπ γνωστοποίησε χθες, Πέμπτη 10 Ιουλίου, ότι έχει αποφασίσει να προχωρήσει στην επιβολή επιπρόσθετων τελωνειακών δασμών 35% στα καναδικά προϊόντα που εισάγουν…
Η αύξηση της παγκόσμιας ζήτησης για υποδομές κέντρων δεδομένων (data centers) καθιστά τα υπάρχοντα ηλεκτρικά δίκτυα ανίσχυρα να παρέχουν την απαιτούμενη ισχύ στον σωστό…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ