
Στην πρόσφατη κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του Ομίλου Τσάκου, ο CEO και ιδρυτής της ΤΕΝ και μέχρι πρόσφατα πρόεδρος της INTERTANKO δρ. Νίκος Τσάκος, μίλησε μεταξύ άλλων για το παρόν και το μέλλον της ναυλαγοράς. Ο δρ. Τσάκος αναφέρθηκε στις δυσκολίες του 2018 το οποίο ήταν μια χρονιά μεγάλων προκλήσεων αφού ξεκίνησε με απογοητευτικές συνθήκες για τα δεξαμενόπλοια αλλά ευτυχώς, προς το τέλος του έτους, όλοι οι δείκτες της ναυλαγοράς στα υγρά βελτιώθηκαν.
Ο επικεφαλής της TEN εξέφρασε την αισιοδοξία του ωστόσο για τη ναυλαγορά για το 2019. Χαρακτηριστικά ο δρ. Νίκος Τσάκος ανέφερε χαρακτηριστικά: «Το 2018 βιώσαμε κάτι πρωτόγνωρο, ιδιαίτερα όσον αφορά τη δική μου επαγγελματική καριέρα. Η χρονιά που πέρασε ήταν μια από τις πιο άστατες και αλλοπρόσαλλες χρονιές όσον αφορά τη ναυλαγορά και τις παγκόσμιες οικονομίες. Ξεκίνησε πάρα πολύ άσχημα. Από εκεί που ο κόσμος είχε συνηθίσει σε μια σταθερή ανοδική πορεία στις οικονομίες όλων των χωρών και ιδιαίτερα των οικονομιών της Ευρώπης, της Αμερικής και της Κίνας, είδαμε κάτι τελείως διαφορετικό». Αναφορικά με τη συμμετοχή του στο Forum του Davos τόνισε ότι είχε τη χαρά και την τιμή να βρίσκεται στο Davos για το World Economic Forum, όπου άκουσε με ενδιαφέρον όλα τα μηνύματα, τα οποία έλεγαν πως πρέπει να είμαστε καλά προετοιμασμένοι αφού μπαίνουμε πλέον σε μια περίοδο στην οποία θα υπάρξουν πολύ σημαντικές εξελίξεις, αν όχι προκλήσεις. «Σε κάθε περίπτωση, η φετινή χρονιά για τα δεξαμενόπλοια φαίνεται να έχει καλές προοπτικές» κατέληξε.
Ο δρ. Τσάκος φάνηκε αισιόδοξος και για την πορεία του Ομίλου Τσάκου. Τόνισε μάλιστα ότι σήμερα ο Όμιλος είναι ο 8ος μεγαλύτερος παγκοσμίως στη μεταφορά ενέργειας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Νέοι ορίζοντες ανοίγονται για τα δεξαμενόπλοια στον Καναδά, καθώς ένα σημαντικό λιμενικό έργο πρόκειται να αλλάξει τα δεδομένα φόρτωσης πετρελαίου στον λιμένα του Βανκούβερ.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ