
Η Capital Liberty Invest, η κοινοπραξία της Capital Ship Management και της Liberty One, απέκτησε πρόσφατα τα δύο πρώτα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων υψηλών προδιαγραφών τύπου «feeder», που θα τεθούν υπό την τεχνική διαχείριση της Liberty Blue στο Λέερ της Γερμανίας.
Το πρώτο από τα δύο αδελφά πλοία, το «Ibrahim Dede» (1.878 TEU), το οποίο μετονομάστηκε σε «Asterix», παρελήφθη με επιτυχία στις 21 Ιανουαρίου στο λιμάνι του Πειραιά και στη συνέχεια ναυλώθηκε από μία από τις μεγαλύτερες παγκοσμίως εταιρίες διαχείρισης εμπορευματοκιβωτίων.
Η παραλαβή του δεύτερου πλοίου, «Cafer Dede», αναμένεται στο τέλος του πρώτου τριμήνου του 2018 και θα μετονομαστεί σε «Apostolos ΙΙ».
Τόσο το «Asterix» όσο και το «Apostolos II», έχουν κατασκευαστεί το 2008 στο ναυπηγείο Sedef στην Κωνσταντινούπολη. Τα πλοία είναι κατασκευασμένα σύμφωνα με υψηλές προδιαγραφές με ελκυστικό προφίλ ταχύτητας / κατανάλωσης και έχουν ήδη εξοπλιστεί με συστήματα επεξεργασίας θαλασσίου έρματος κατά τη διάρκεια του special survey το 2018.
Η απόκτηση των δύο πλοίων, δώδεκα μήνες μετά την ίδρυση της Capital Liberty Invest, ήρθε ως αποτέλεσμα της αξιολόγησης πολλών projects σε διάφορους ναυτιλιακούς κλάδους και την επιθεώρηση πολλών πλοίων. Όπως σημειώνεται στο επίσημο δελτίο Τύπου η Capital Liberty Invest θα συνεχίσει να επιδιώκει περαιτέρω ευκαιρίες ανάπτυξης στον τομέα μεταφοράς ξηρού φορτίου και εμπορευματοκιβωτίων.
Φωτό: Capitalship.gr
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τουλάχιστον τέσσερις άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους και άλλοι 38 αγνοούνται μετά το ναυάγιο πορθμείου χθες, Τετάρτη 2 Ιουλίου, το οποίο μετέφερε 65 ανθρώπους…
Το δεύτερο της νεότευκτο ρυμουλκό παρέλαβε η εταιρεία SVS στην οποία συμμετέχουν τρεις σημαίνουσες εταιρείες του κλάδου: η Vernicos, η Spanopoulos και η Lyboussakis.…
Η κυβερνοασφάλεια των συστημάτων OT (Operational Technology) αποτελεί σημαντική πρόκληση για τις πλωτές μονάδες παραγωγής, αποθήκευσης και εκφόρτωσης (FPSO). Σε μονάδες όπως τα FPSO,…
Ο ετήσιος πληθωρισμός στην ευρωζώνη αναμένεται να διαμορφωθεί στο 2% τον Ιούνιο του 2025, από 1,9% τον Μάιο, σύμφωνα με μια προκαταρκτική εκτίμηση της…
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει η επέκταση του στόλου της CMA CGM, με την γαλλική εταιρεία τακτικών γραμμών να γιορτάζει πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμη…
Καθώς οι συμφωνίες μακροχρόνιας προμήθειας LNG κερδίζουν συνεχώς έδαφος, η BP «έκλεισε» πρόσφατα ένα σημαντικό deal με ιταλικό άρωμα. Συγκεκριμένα, η BP υπέγραψε μακροχρόνια…
Καθώς εντείνονται οι προσπάθειες για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, οι liner κολοσσοί «ποντάρουν» ολοένα και περισσότερο στη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο. Στο…
Καθώς η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, στον απόηχο της εκεχειρίας Ισραήλ-Ιράν, η ναυτιλιακή κίνηση στα Στενά του Ορμούζ…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ