
															Η εταιρεία Kongsberg Digital παρουσίασε μια καινοτόμο λύση για την εκπαίδευση των αξιωματικών και των πληρωμάτων στην καταπολέµηση πυρκαγιών. Παρέχοντας ζωτικής σημασίας εκπαίδευση για την εξασφάλιση ετοιμότητας σύμφωνα με τις απαιτήσεις του Κώδικα STCW, ο προσομοιωτής K-Sim Safety προσφέρει προσομοίωση υψηλής πιστότητας καλύπτοντας όλες τις πτυχές της πυρασφάλειας. Ο K-Sim Safety συμβάλλει στη μείωση των επιπτώσεων της πυρκαγιάς στο πλοίο καθώς και στη δημιουργία στρατηγικών σχεδιασμού και τακτικών για τον έλεγχο της πυρκαγιάς στα διάφορα μέρη του πλοίου, επιτρέποντας έτσι μια ασφαλέστερη και αποτελεσματικότερη αντίδραση στα περιστατικά όταν αυτά συμβούν.
Ο προσομοιωτής K-Sim Safety βασίζεται σε μια λεπτομερή τρισδιάστατη απεικόνιση ενός δεξαμενόπλοιου κατηγορίας Suezmax διπλού κύτους με 7 καταστρώματα, και επιτρέπει στους εκπαιδευόμενους να αξιολογήσουν τις καταστάσεις και να καθορίσουν την καλύτερη στρατηγική απόκρισης, να την εφαρμόσουν και να παρακολουθήσουν τις συνέπειες των αποφάσεών τους κατά τη διάρκεια μιας ανασκόπησης.
Επιπλέον, η ενσωμάτωση με τους προσομοιωτές K-Sim Engine, K-Sim Cargo και K-Sim Navigation προσφέρει τη δυνατότητα εκπαίδευσης στη διαχείριση του πληρώματος, καθώς οι ενέργειες του ενός προσομοιωτή επηρεάζουν άμεσα και τους υπόλοιπους. Η προσέγγιση αυτή δίνει μεγαλύτερη έμφαση στη σαφή επικοινωνία μεταξύ των διαφορετικών ρόλων επί του πλοίου.
Ο κ. Leif Pentti Halvorsen, Vice President Products, Maritime Simulation ανέφερε: «Οι παραδοσιακές μέθοδοι εκπαίδευσης στην πυρασφάλεια μπορεί να είναι σύνθετες, δαπανηρές και χρονοβόρες, ασκώντας πίεση τόσο στην εταιρεία όσο και στα πληρώματα. Η πραγματοποίηση της εκπαίδευσης σε ένα περιβάλλον προσομοίωσης με το K-Sim Safety, επιτρέπει στους αξιωματικούς και στα πληρώματα να βιώσουν ένα περιστατικό σαν αυτό να έχει συμβεί πραγματικά, ενώ οι φορείς ναυτιλιακής εκπαίδευσης μπορούν να αναπτύξουν μια πιο βελτιωμένη στρατηγική εκπαίδευσης στον τομέα της ασφάλειας, με χαμηλή επένδυση και αυξημένη παιδαγωγική αξία».
Φωτό: kongsberg.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Ένοπλοι επιτέθηκαν σήμερα σε δεξαμενόπλοιο στα ανοικτά των ακτών της Μογκαντίσου, πυροβολώντας εναντίον του πλοίου αφού προσπάθησαν να επιβιβαστούν σε αυτό, στο πρώτο φερόμενο…

Εξ αφορμής της επικείμενης δημοσίευσης του STIP – Σχεδίου Επενδύσεων για Βιώσιμες Μεταφορές, η A4E και η European Shipowners | ECSA επαναλαμβάνουν το αίτημά…

Η WIMA διοργανώνει για δεύτερη συνεχή χρονιά την Έκθεση Εταιρειών & Ημερίδα Περιναυτιλιακού Ενδιαφέροντος, μετά την ιδιαίτερα επιτυχημένη πρώτη διοργάνωση, η οποία έτυχε θερμής…

Το 2025 έχει αποτελέσει μέχρι στιγμής έτος με σημαντικές γεωπολιτικές αναταράξεις, υπενθυμίζοντας εκ νέου τον αντίκτυπο των εξωτερικοτήτων στο διεθνές ναυτιλιακό στερέωμα. Ως εκ…

Η Ινδία κάνει ένα φιλόδοξο τεχνολογικό άλμα προς την ενεργειακή ανεξαρτησία και τη βιωσιμότητα, αναπτύσσοντας νέας γενιάς μικρούς πυρηνικούς αντιδραστήρες, ισχύος 200 MW. Η…

Σε στρατηγικές κινήσεις ανανέωσης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η ναυτιλιακή εταιρεία Yang Ming, με έδρα την Ταϊβάν. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία, που δραστηριοποιείται…

Εν μέσω συθέμελων γεωπολιτικών και εμπορικών μεταβολών, η αγορά των δεξαμενόπλοιων παραμένει ανθεκτική, καθώς εισέρχεται στην τελική ευθεία του έτους. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη…

Οριστική φαίνεται να είναι η αλλαγή σελίδας για τα ελληνικά ναυπηγεία, τα οποία, ύστερα από περισσότερα από δέκα χρόνια στασιμότητας, παρουσιάζουν πλέον σαφή σημάδια…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ