
Η Λιμενική Αρχή της Αμβέρσας ανακοίνωσε ότι το 2018 αποτέλεσε χρονιά ρεκόρ αναφορικά με την διακίνηση των φορτίων όλων των κατηγοριών από το λιμάνι, αποτελώντας την έκτη συνεχόμενη χρονιά ανοδικής πορείας.
Κατά τη διάρκεια του 2018 εκτιμάται ότι η διακίνηση φορτίων από το λιμάνι της Αμβέρσας ανήλθε σε 235 εκατ. τόνους, αύξηση κατά 5,1% σε σχέση με το 2017.
Η μεγαλύτερη αύξηση καταγράφηκε στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων (+5,5%), αγγίζοντας τα 11 εκατ. TEUs. Αύξηση κατά 4,5% και 5% σημειώθηκε στη διακίνηση χύδην ξηρών και υγρών φορτίων, αντίστοιχα.
Ο CEO της Λιμενικής Αρχής της Αμβέρσας, κ. Jacques Vandermeiren, επεσήμανε ότι το λιμάνι έχει αγγίξει το μέγιστο των δυνατοτήτων του και γι’ αυτόν τον λόγο πρόκειται να πραγματοποιηθούν νέες επενδύσεις καθώς είναι αναγκαία η αύξηση της χωρητικότητάς του κυρίως στο τμήμα εξυπηρέτησης των containerships.
Επιπλέον στόχος αποτελεί για την κυβέρνηση του Βελγίου η πραγματοποίηση επενδύσεων στον τομέα της ψηφιοποίησης του λιμένα της Αμβέρσας αλλά και η προώθηση της βιωσιμότητας μέσα από την επιβράβευση των πλοίων εκείνων που προσεγγίζουν το λιμάνι καταναλώνοντας φιλικά προς το περιβάλλον καύσιμα (LNG, υγρογόνο, κτλ).
Φωτό: Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Κάλυμνος αποτελεί τον κατεξοχήν ναυτότοπο του Νοτιοανατολικού Αιγαίου. Ένα νησί με πλούσια θαλασσινή παράδοση και μεγάλη ιστορία στον χώρο της ναυτοσύνης. Ένας δωρικός…
Η αγορά του βωξίτη βρίσκεται αναντίρρητα σε «καλό φεγγάρι», με τη Γουινέα να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτό. Όπως μάλιστα αναφέρει δημοσίευμα του Reuters,…
To πρώτο της φορτίο αργού πετρελαίου στη Συρία απέστειλε η Σαουδική Αραβία, συμβάλλοντας στη ‒μετά τον πόλεμο‒ ανάκαμψή της. Σύμφωνα με δεδομένα της MarineTrafffic,…
Η Pacific Basin Shipping προχώρησε σε στρατηγικές κινήσεις ένεκα των αμερικανικών λιμενικών τελών, που έχουν προκαλέσει αναταράξεις στη ναυτιλιακή βιομηχανία. «Έχουμε λάβει προληπτικά μέτρα…
Νέες απώλειες κατέγραψαν πρόσφατα οι ναύλοι των VLGCs, σε αντίθεση με εκείνους των LPG carriers μικρότερης μεταφορικής ικανότητας, που παρέμειναν σταθεροί. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Κίνα και Ρωσία σκοπεύουν να αυξήσουν τη μεταξύ τους εμπορευματική κίνηση από το Βόρεια Πέρασμα σε 20 εκατ. τόνους έως το 2030, δήλωσε πρόσφατα…
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας είχε στρέψει το ενδιαφέρον του στη χθεσινή συνεδρίαση της MEPC το Λονδίνο, όπου τα κράτη-μέλη του IMO συνεδρίαζαν για…
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ