
Η ιαπωνική ναυτιλιακή εταιρεία NYK ανακοίνωσε ότι εξασφάλισε «πράσινο» δάνειο ύψους $18,04 εκατ. από την Taiyo Life Insurance Company προκειμένου να χρηματοδοτήσει την ναυπήγηση του πρώτου της chemical tanker το οποίο θα καταναλώνει μεθανόλη ως καύσιμο.
Το νέο chemical tanker της NYK θα είναι έτοιμο προς παράδοση το 2019, θα έχει μήκος 183 μ., πλάτος 32,2 μ. και χωρητικότητα 49.000 dwt. Είναι αξιοσημείωτο ότι μέσω της κατανάλωσης μεθανόλης από την κύρια μηχανή του πλοίου εκτιμάται ότι θα μειωθούν οι εκπομπές οξειδίων του θείου κατά 99% συγκριτικά με την καύση βαρέος πετρελαίου.
Το δάνειο που έλαβε η NYK από την Taiyo Life Insurance Company έχει διάρκεια δέκα ετών και αποτελεί ένα «πράσινο» δάνειο, όπως η NYK ανέφερε καθώς θα χρηματοδοτήσει ένα φιλικό προς το περιβάλλον πλοίο.
Το παραπάνω δάνειο αποτελεί ένα ακόμη παράδειγμα μιας πιο «πράσινης» κουλτούρας που προωθεί η NYK.
Στο πλαίσιο της στρατηγικής της «Staying Ahead 2022 with Digitalization and Green» η εταιρεία ανακοίνωσε την περασμένη άνοιξη την έκδοση «πράσινων» ομολόγων, πενταετούς διάρκειας, στην εγχώρια αγορά της Ιαπωνίας με στόχο την προσέλκυση κεφαλαίων για την χρηματοδότηση έργων φιλικών προς το περιβάλλον (πλοίων κατανάλωσης LNG ως καύσιμο, πλοίων ανεφοδιασμού με LNG, εγκατάσταση συστημάτων scrubbers αλλά και συστημάτων διαχείρισης θαλάσσιου έρματος στα πλοία).
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Ένοπλοι επιτέθηκαν σήμερα σε δεξαμενόπλοιο στα ανοικτά των ακτών της Μογκαντίσου, πυροβολώντας εναντίον του πλοίου αφού προσπάθησαν να επιβιβαστούν σε αυτό, στο πρώτο φερόμενο…

Εξ αφορμής της επικείμενης δημοσίευσης του STIP – Σχεδίου Επενδύσεων για Βιώσιμες Μεταφορές, η A4E και η European Shipowners | ECSA επαναλαμβάνουν το αίτημά…

Η WIMA διοργανώνει για δεύτερη συνεχή χρονιά την Έκθεση Εταιρειών & Ημερίδα Περιναυτιλιακού Ενδιαφέροντος, μετά την ιδιαίτερα επιτυχημένη πρώτη διοργάνωση, η οποία έτυχε θερμής…

Το 2025 έχει αποτελέσει μέχρι στιγμής έτος με σημαντικές γεωπολιτικές αναταράξεις, υπενθυμίζοντας εκ νέου τον αντίκτυπο των εξωτερικοτήτων στο διεθνές ναυτιλιακό στερέωμα. Ως εκ…

Η Ινδία κάνει ένα φιλόδοξο τεχνολογικό άλμα προς την ενεργειακή ανεξαρτησία και τη βιωσιμότητα, αναπτύσσοντας νέας γενιάς μικρούς πυρηνικούς αντιδραστήρες, ισχύος 200 MW. Η…

Σε στρατηγικές κινήσεις ανανέωσης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η ναυτιλιακή εταιρεία Yang Ming, με έδρα την Ταϊβάν. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία, που δραστηριοποιείται…

Εν μέσω συθέμελων γεωπολιτικών και εμπορικών μεταβολών, η αγορά των δεξαμενόπλοιων παραμένει ανθεκτική, καθώς εισέρχεται στην τελική ευθεία του έτους. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη…

Οριστική φαίνεται να είναι η αλλαγή σελίδας για τα ελληνικά ναυπηγεία, τα οποία, ύστερα από περισσότερα από δέκα χρόνια στασιμότητας, παρουσιάζουν πλέον σαφή σημάδια…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ