Τα τρένα ως νέος συνδετικός κρίκος μεταξύ Ευρώπης και Κίνας

Τα τρένα ως νέος συνδετικός κρίκος μεταξύ Ευρώπης και Κίνας

121
Τα τρένα ως νέος συνδετικός κρίκος μεταξύ Ευρώπης και Κίνας

5.611 δρομολόγια στο σιδηροδρομικό δίκτυο μεταφοράς εμπορευμάτων μεταξύ Ευρώπης- Ασίας έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι στιγμής εντός του έτους, καταγράφοντας έτσι μια αύξηση 72% συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα πέρσι.

Όπως αναφέρει το κινεζικό πρακτορείο Xinhua, ο αριθμός αυτός αναμένεται να αγγίξει τα 6.000 δρομολόγια μέχρι το τέλος του 2018 όταν το 2017 τα δρομολόγια μεταφοράς εμπορευμάτων στο σιδηροδρομικό δίκτυο μεταξύ Ευρώπης- Ασίας είχαν κινηθεί λίγο πάνω από τα 3.000, γεγονός που καταδεικνύει ότι ο νέος «Δρόμος του Μεταξιού» παίρνει ολοένα σάρκα και οστά.

Να σημειωθεί ότι μέχρι τον Νοέμβριο, το εν λόγω δίκτυο μεταφοράς εμπορευμάτων συνέδεε 56 κινεζικές πόλεις με 49 ευρωπαϊκές. Παράλληλα  τον περασμένο Αύγουστο πραγματοποιήθηκε η άφιξη της αμαξοστοιχίας X8044 στο σιδηροδρομικό κέντρο εμπορευματοκιβωτίων στο Wuhan της κεντρικής Κίνας από το Αμβούργο, σηματοδοτώντας την σύνδεση νούμερο 10.000 από τον Μάρτιο του 2011 όταν και ξεκίνησε η λειτουργία του εν λόγω δικτύου.

Τέλος υπενθυμίζεται ότι φέτος ολοκληρώνονται πέντε χρόνια από την έναρξη του «Belt and Road Initiative», κατά τη διάρκεια οποίων οι εμπορευματικές ροές της Κίνας με τις χώρες που συμμετέχουν στο φιλόδοξο αυτό σχέδιο έχουν ανέλθει σε αξία τα $5,5 τρις.

Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.