
Η Aegean Airlines σημείωσε αύξηση 5% στον ενοποιημένο κύκλο εργασιών το πρώτο εννιάμηνο του έτους, ο οποίος ανήλθε σε €939,3 εκ. Τα καθαρά κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν κατά 14% και ανήλθαν σε €115,8 εκ., ενώ τα κέρδη μετά από φόρους αυξήθηκαν κατά 13% και ανήλθαν σε €80,9 εκ.
Την περίοδο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου 2018, η Aegean Airlines και η Olympic Air μετέφεραν 10,8 εκ. επιβάτες, σημειώνοντας αύξηση 6%, με 4,8 εκ. επιβάτες στο δίκτυο εσωτερικού και 6 εκ. στο δίκτυο εξωτερικού. H επιβατική κίνηση εξωτερικού από την Αθήνα αυξήθηκε κατά 12%. Η μέση πληρότητα πτήσεων βελτιώθηκε από 82,9% το 2017 σε 83,6% το 2018, απόρροια της αποτελεσματικής διαχείρισης δικτύου και ναύλων.
Κατά το τρίτο και ισχυρότερο τρίμηνο του έτους τα ενοποιημένα έσοδα ανήλθαν σε €483,6 εκ., ενισχυμένα κατά 9% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2017. Τα καθαρά κέρδη προ φόρων έφτασαν τα €134,1 εκ., ενώ τα κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε €94,7εκ., 3% βελτιωμένα σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2017, παρά τη σημαντική αύξηση του κόστους καυσίμων κατά 27%.
Οι καθαρές λειτουργικές ροές ανήλθαν σε €161,8 εκ., με αποτέλεσμα τα ταμιακά διαθέσιμα και ισοδύναμα να διαμορφωθούν σε €389,9 εκ. την 30.09.2018, μετά και την εκταμίευση της αρχικής προκαταβολής ύψους €34 εκ. για την υλοποίηση της συμφωνίας για την παραγγελία αεροσκαφών νέας γενιάς της οικογένειας Airbus Α320neo.
Ο κ. Δημήτρης Γερογιάννης, Διευθύνων Σύμβουλος, ανέφερε σχετικά: «Το τρίτο τρίμηνο, μέσω της ανάπτυξης δικτύου στον κύριο κόμβο της Αθήνας, αλλά και με νέες υπηρεσίες και προϊόντα που δίνουν αξία στους επιβάτες μας, καταφέραμε να σημειώσουμε και πάλι ισχυρή κερδοφορία, παρά την αυξημένη σε αριθμό και χωρητικότητα παρουσία ανταγωνιστών σε δρομολόγια εξωτερικού και εσωτερικού, αλλά και τις σημαντικά υψηλότερες τιμές πετρελαίου. Ακολουθήσαμε για δεύτερη χρονιά λελογισμένο ρυθμό ανάπτυξης, εστιάζοντας στη δημιουργία των δεξιοτήτων και υποδομών που θα επιτρέπουν τη βέλτιστη αξιοποίηση της μεγάλης μας επένδυσης σε νέο στόλο, δημιουργώντας νέες προοπτικές για την εταιρεία και τους ανθρώπους μας.»
Φωτό: Aegean Airlines
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το δεύτερο της νεότευκτο ρυμουλκό παρέλαβε η εταιρεία SVS στην οποία συμμετέχουν τρεις σημαίνουσες εταιρείες του κλάδου: η Vernicos, η Spanopoulos και η Lyboussakis.…
Η κυβερνοασφάλεια των συστημάτων OT (Operational Technology) αποτελεί σημαντική πρόκληση για τις πλωτές μονάδες παραγωγής, αποθήκευσης και εκφόρτωσης (FPSO). Σε μονάδες όπως τα FPSO,…
Ο ετήσιος πληθωρισμός στην ευρωζώνη αναμένεται να διαμορφωθεί στο 2% τον Ιούνιο του 2025, από 1,9% τον Μάιο, σύμφωνα με μια προκαταρκτική εκτίμηση της…
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει η επέκταση του στόλου της CMA CGM, με την γαλλική εταιρεία τακτικών γραμμών να γιορτάζει πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμη…
Καθώς οι συμφωνίες μακροχρόνιας προμήθειας LNG κερδίζουν συνεχώς έδαφος, η BP «έκλεισε» πρόσφατα ένα σημαντικό deal με ιταλικό άρωμα. Συγκεκριμένα, η BP υπέγραψε μακροχρόνια…
Καθώς εντείνονται οι προσπάθειες για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, οι liner κολοσσοί «ποντάρουν» ολοένα και περισσότερο στη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο. Στο…
Καθώς η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, στον απόηχο της εκεχειρίας Ισραήλ-Ιράν, η ναυτιλιακή κίνηση στα Στενά του Ορμούζ…
Η First Quantum Minerals Ltd. άρχισε να μεταφέρει εκ νέου αποθέματα χαλκού από το ορυχείο της στον Παναμά, 19 μήνες μετά το κλείσιμο της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ