
Οι τρεις μεγάλοι νοτιοκορεάτικοι όμιλοι Hyundai Heavy Industries, Samsung Heavy Industries και Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering έχουν δεχτεί εντός του τρέχοντος πάνω από 50 παραγγελίες για ναυπηγήσεις LNG carriers μεγάλης χωρητικότητας, συνολικής αξίας $9 δις, ξεπερνώντας τους Ιάπωνες και τους υπόλοιπους ανταγωνιστές τους.
Τα νέα πλοία που θα ναυπηγήσουν τα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία αναμένεται ότι θα είναι έτοιμα προς παράδοση μέσα στα επόμενα τρία χρόνια και εκτιμάται ότι θα αυξήσουν κατά 10% τον παγκόσμιο στόλο από LNG carriers.
Όπως αναφέρει το Reuters, η αύξηση της παγκόσμιας ζήτησης για LNG έχει ωθήσει τους πλοιοκτήτες προς νέες ναυπηγήσεις LNG carriers, με την Ν. Κορέα να προσελκύει το ενδιαφέρον της ναυτιλιακής κοινότητας καθώς έχει υπολογιστεί ότι έχουν κερδίσει το 78% των συνολικών παραγγελιών για νέα carriers, με την Ιαπωνία και την Κίνα να κατέχουν το 14% και το 8%, αντίστοιχα.
Οι νοτιοκορεάτικες ναυπηγικές βιομηχανίες, σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters, κατέχουν μεγάλο μερίδιο στις ναυπηγήσεις LNG carriers, καθώς εκτιμάται ότι έχουν αναβαθμίσει σημαντικά τις ναυπηγικές τους υπηρεσίες και έχουν επενδύσει μεγάλα ποσά στον τομέα της έρευνας και ανάπτυξης.
Εντούτοις Ιαπωνία και ΕE αντιδρούν έντονα για την πολιτική που εφαρμόζει η Σεούλ ως προς την επιβίωση της ναυπηγικής της βιομηχανίας. Παράγοντες τόσο στο Τόκιο όσο και στις Βρυξέλλες θεωρούν δεδομένο πλέον ότι Ανατολή και η Δύση θα συμπράξουν προκειμένου να εξετασθεί από διεθνείς οργανισμούς και φορείς οι πρακτικές που ακολουθούν οι Κορεάτες που κατά πολλούς συνιστούν παραβίαση των διεθνών κανόνων ανταγωνισμού, ειδικά ως προς τις κρατικές επιδοτήσεις.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο ξενοδοχείο COLORS στην Αθήνα, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το εργαστήριο Καινοτομίας και Διοίκησης Πληροφορίας (i4m Lab) παρουσίασαν…
Την οδύνη της για τις απώλειες ανθρώπινων ζωών μετά τις πρόσφατες επιθέσεις σε ελληνόκτητα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα εξέφρασε με δήλωσή της η πρόεδρος…
Το «φράγμα» των $4 τρισ. έσπασε πρόσφατα η κεφαλαιοποίηση του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού Nvidia. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Anadolu, την Τετάρτη 9 Ιουλίου η…
Ένα καταφύγιο για τα πλοία του σκιώδους στόλου και την παράνομη μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου αποδεικνύεται το νηολόγιο του Βανουάτου. Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα…
Το Glyfada Greek Maritime Golf Event επιστρέφει δυναμικά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του ως κορυφαία διοργάνωση που ενώνει τη ναυτιλιακή κοινότητα με τον κόσμο…
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ