
Οι τρεις μεγάλοι νοτιοκορεάτικοι όμιλοι Hyundai Heavy Industries, Samsung Heavy Industries και Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering έχουν δεχτεί εντός του τρέχοντος πάνω από 50 παραγγελίες για ναυπηγήσεις LNG carriers μεγάλης χωρητικότητας, συνολικής αξίας $9 δις, ξεπερνώντας τους Ιάπωνες και τους υπόλοιπους ανταγωνιστές τους.
Τα νέα πλοία που θα ναυπηγήσουν τα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία αναμένεται ότι θα είναι έτοιμα προς παράδοση μέσα στα επόμενα τρία χρόνια και εκτιμάται ότι θα αυξήσουν κατά 10% τον παγκόσμιο στόλο από LNG carriers.
Όπως αναφέρει το Reuters, η αύξηση της παγκόσμιας ζήτησης για LNG έχει ωθήσει τους πλοιοκτήτες προς νέες ναυπηγήσεις LNG carriers, με την Ν. Κορέα να προσελκύει το ενδιαφέρον της ναυτιλιακής κοινότητας καθώς έχει υπολογιστεί ότι έχουν κερδίσει το 78% των συνολικών παραγγελιών για νέα carriers, με την Ιαπωνία και την Κίνα να κατέχουν το 14% και το 8%, αντίστοιχα.
Οι νοτιοκορεάτικες ναυπηγικές βιομηχανίες, σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters, κατέχουν μεγάλο μερίδιο στις ναυπηγήσεις LNG carriers, καθώς εκτιμάται ότι έχουν αναβαθμίσει σημαντικά τις ναυπηγικές τους υπηρεσίες και έχουν επενδύσει μεγάλα ποσά στον τομέα της έρευνας και ανάπτυξης.
Εντούτοις Ιαπωνία και ΕE αντιδρούν έντονα για την πολιτική που εφαρμόζει η Σεούλ ως προς την επιβίωση της ναυπηγικής της βιομηχανίας. Παράγοντες τόσο στο Τόκιο όσο και στις Βρυξέλλες θεωρούν δεδομένο πλέον ότι Ανατολή και η Δύση θα συμπράξουν προκειμένου να εξετασθεί από διεθνείς οργανισμούς και φορείς οι πρακτικές που ακολουθούν οι Κορεάτες που κατά πολλούς συνιστούν παραβίαση των διεθνών κανόνων ανταγωνισμού, ειδικά ως προς τις κρατικές επιδοτήσεις.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία επέκτασης του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Hapag-Lloyd, με τον γερμανικό κολοσσό να γιορτάζει τα «βαφτίσια» ενός ακόμα νεότευκτου…

Στα σκαριά βρίσκεται η δημιουργία υποδομών ελλιμενισμού mega yatchs στην Κέρκυρα. Το έργο δύναται να αναδείξει το νησί του Ιονίου στο εξωτερικό ως έναν…

Το μεθάνιο, το οποίο παραμένει άκαυστο και διαφεύγει από τους διπλού καυσίμου ναυτικούς κινητήρες, αποτελεί μία από τις σημαντικότερες περιβαλλοντικές προκλήσεις για τα πλοία…

Η πρόσφατη συνάντηση του Αμερικανού Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ με τον Κινέζο ομόλογό του Σι Τζινπίνγκ προκάλεσε νέες ανακατατάξεις στη διεθνή ναυτιλιακή βιομηχανία. Όπως έχει…

Καθώς η Δύση σφίγγει τη μέγγενη των κυρώσεων κατά της Μόσχας, οι μεγαλύτερες πετρελαϊκές εταιρείες της Ρωσίας υφίστανται ολοένα και πιο ισχυρά πλήγματα. Στο…

Ο Δρ Νικόλας Π. Τσάκος, ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Tsakos Energy Navigation (TEN), βραβεύτηκε στο πλαίσιο της ετήσιας φιλανθρωπικής εκδήλωσης «Chrysanthemum Ball» στη…

Έργα ύψους 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ σε επτά άξονες, δρομολογούνται προκειμένου να υλοποιηθεί το σχέδιο για τη διαχείριση του νερού έτσι ώστε η χώρα να…

Την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης της αναγέννησης των ελληνικών ναυπηγείων και τη μετάβαση στη δεύτερη, πιο απαιτητική φάση μετασχηματισμού τους σε περιφερειακό ενεργειακό και…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ