
Οι τρεις μεγάλοι νοτιοκορεάτικοι όμιλοι Hyundai Heavy Industries, Samsung Heavy Industries και Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering έχουν δεχτεί εντός του τρέχοντος πάνω από 50 παραγγελίες για ναυπηγήσεις LNG carriers μεγάλης χωρητικότητας, συνολικής αξίας $9 δις, ξεπερνώντας τους Ιάπωνες και τους υπόλοιπους ανταγωνιστές τους.
Τα νέα πλοία που θα ναυπηγήσουν τα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία αναμένεται ότι θα είναι έτοιμα προς παράδοση μέσα στα επόμενα τρία χρόνια και εκτιμάται ότι θα αυξήσουν κατά 10% τον παγκόσμιο στόλο από LNG carriers.
Όπως αναφέρει το Reuters, η αύξηση της παγκόσμιας ζήτησης για LNG έχει ωθήσει τους πλοιοκτήτες προς νέες ναυπηγήσεις LNG carriers, με την Ν. Κορέα να προσελκύει το ενδιαφέρον της ναυτιλιακής κοινότητας καθώς έχει υπολογιστεί ότι έχουν κερδίσει το 78% των συνολικών παραγγελιών για νέα carriers, με την Ιαπωνία και την Κίνα να κατέχουν το 14% και το 8%, αντίστοιχα.
Οι νοτιοκορεάτικες ναυπηγικές βιομηχανίες, σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters, κατέχουν μεγάλο μερίδιο στις ναυπηγήσεις LNG carriers, καθώς εκτιμάται ότι έχουν αναβαθμίσει σημαντικά τις ναυπηγικές τους υπηρεσίες και έχουν επενδύσει μεγάλα ποσά στον τομέα της έρευνας και ανάπτυξης.
Εντούτοις Ιαπωνία και ΕE αντιδρούν έντονα για την πολιτική που εφαρμόζει η Σεούλ ως προς την επιβίωση της ναυπηγικής της βιομηχανίας. Παράγοντες τόσο στο Τόκιο όσο και στις Βρυξέλλες θεωρούν δεδομένο πλέον ότι Ανατολή και η Δύση θα συμπράξουν προκειμένου να εξετασθεί από διεθνείς οργανισμούς και φορείς οι πρακτικές που ακολουθούν οι Κορεάτες που κατά πολλούς συνιστούν παραβίαση των διεθνών κανόνων ανταγωνισμού, ειδικά ως προς τις κρατικές επιδοτήσεις.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Οι γεωπολιτικές ζυμώσεις ανά τον κόσμο, με καταλυτικό παράγοντα τη δασμολογική πολιτική του Ντόναλντ Τραμπ, διαμορφώθηκαν με τρόπο τέτοιο ώστε οι εταιρείες της ναυτιλίας…
Η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να αυξήσει την αξία του εμπορίου αγαθών και υπηρεσιών κατά σχεδόν 40% έως το 2040, χάρη στην αύξηση της παραγωγικότητας…
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ