
Σε λίγα χρόνια είναι εφικτό να διακινούνται εμπορευματοκιβώτια από και προς τον λιμένα του Αμβούργου, από την γερμανική και ευρωπαϊκή ενδοχώρα, με ταχύτητες που θα φτάνουν τα 1.200 χλμ./ώρα και με χρήση ενέργειας από ηλιακά πάνελ.
Με την χρήση τρένων τεχνολογίας «Hyperloop» θα υπάρχει η δυνατότητα να φτάνουν στην ενδοχώρα του Αμβούργου έως και 4.100 εμπορευματοκιβώτια εντός λίγων δευτερολέπτων, σε ημερήσια βάση. Με τον τρόπο αυτό θα μειωθεί η ανάγκη για προσέγγιση των τερματικών σταθμών του λιμένα από φορτηγά αυτοκίνητα.
Όπως αναφέρεται στην εφημερίδα του Αμβούργου «Hamburger Abendblatt», και αναμεταδίδουν γερμανικοί ειδησεογραφικοί ιστότοποι, διεξάγονται ήδη διαπραγματεύσεις μεταξύ της εταιρείας διαχείρισης των τερματικών σταθμών του λιμένα του Αμβούργου Hamburger Hafen und Logistik AG (HHLA) και της αμερικανικής εταιρείας, με έδρα την Καλιφόρνια, Hyperloop Transportation Technologies (ΗΤΤ) για την χρήση τρένων τεχνολογίας «Hyperloop» προς ικανοποίηση των αναγκών του λιμένα του Αμβούργου. Σύμφωνα με τα γερμανικά μέσα, έχει ήδη υπογραφεί επιστολή προθέσεων και η κατασκευή των εν λόγω τρένων θα μπορούσε να ξεκινήσει εντός τριών ετών.
Να σημειωθεί πως η ιδέα του φουτουριστικού πρότζεκτ «Hyperloop» ανήκει στον Έλον Μασκ. Στηρίζεται στη δημιουργία μίας «κάψουλας-βαγονιού» που θα κινείται μέσα σε ένα σωλήνα πάνω σε ένα «στρώμα αέρα» και θα μεταφέρει εμπορεύματα ή και επιβάτες με ταχύτητες που θα αγγίζουν τα 1.200 χιλιόμετρα την ώρα.
Φωτό: Hyperloop.Global
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Σε τροχιά υλοποίησης τίθενται δύο έργα αναβάθμισης λιμενικών υποδομών στη Σούδα Χανίων και στη Λευκάδα, τα οποία εντάχθηκαν στο Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου…

Σαν σήμερα, πριν 142 χρόνια γεννήθηκε ο Ευγένιος Ευγενίδης. Με αφορμή την επέτειο γέννησης του Ευγένιου Ευγενίδη, τα Ναυτικά Χρονικά αφιερώνουν μερικές γραμμές στον…

Πλήγμα για τις εξαγωγές σιτηρών της Ουκρανίας από τη Μαύρη Θάλασσα αποτελούν οι σφοδρές ρωσικές επιθέσεις σε λιμενικές εγκαταστάσεις. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι ουκρανικοί…

Οι αλλεπάλληλες επιχειρήσεις των ΗΠΑ που έβαλαν στο στόχαστρο πλοία φορτωμένα πετρέλαιο της Βενεζουέλας απειλούν να προκαλέσουν ασφυξία στην οικονομία της, ενώ τροφοδοτούν την επωδό της…

Η τεχνολογία θαλάσσιας μεταφοράς υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) αποτελεί κρίσιμο κρίκο στην αλυσίδα δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα (Carbon Capture and Storage – CCS),…

Καθώς η υποβοήθηση πρόωσης από τον άνεμο έχει πλέον καθιερωθεί ως τεχνικά ώριμη λύση στη ναυτιλία, η εφαρμογή προηγμένων αεροδυναμικών τεχνολογιών, όπως τα αυτόνομα…

Η τεχνολογία του υγροποιημένου υδρογόνου αποκτά κομβικό ρόλο στη μετάβαση της Ευρώπης σε ένα καθαρό και ασφαλές ενεργειακό σύστημα. Αυτό οφείλεται στο ότι το…

Με ορμή διαφαίνεται πως θα εισέλθουν στο 2026 τα VLCCs, καθώς οι προοπτικές για τα θεμελιώδη μεγέθη προσφοράς και ζήτησης θα ευνοήσουν τη ναυλαγορά.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ