
Σε λίγα χρόνια είναι εφικτό να διακινούνται εμπορευματοκιβώτια από και προς τον λιμένα του Αμβούργου, από την γερμανική και ευρωπαϊκή ενδοχώρα, με ταχύτητες που θα φτάνουν τα 1.200 χλμ./ώρα και με χρήση ενέργειας από ηλιακά πάνελ.
Με την χρήση τρένων τεχνολογίας «Hyperloop» θα υπάρχει η δυνατότητα να φτάνουν στην ενδοχώρα του Αμβούργου έως και 4.100 εμπορευματοκιβώτια εντός λίγων δευτερολέπτων, σε ημερήσια βάση. Με τον τρόπο αυτό θα μειωθεί η ανάγκη για προσέγγιση των τερματικών σταθμών του λιμένα από φορτηγά αυτοκίνητα.
Όπως αναφέρεται στην εφημερίδα του Αμβούργου «Hamburger Abendblatt», και αναμεταδίδουν γερμανικοί ειδησεογραφικοί ιστότοποι, διεξάγονται ήδη διαπραγματεύσεις μεταξύ της εταιρείας διαχείρισης των τερματικών σταθμών του λιμένα του Αμβούργου Hamburger Hafen und Logistik AG (HHLA) και της αμερικανικής εταιρείας, με έδρα την Καλιφόρνια, Hyperloop Transportation Technologies (ΗΤΤ) για την χρήση τρένων τεχνολογίας «Hyperloop» προς ικανοποίηση των αναγκών του λιμένα του Αμβούργου. Σύμφωνα με τα γερμανικά μέσα, έχει ήδη υπογραφεί επιστολή προθέσεων και η κατασκευή των εν λόγω τρένων θα μπορούσε να ξεκινήσει εντός τριών ετών.
Να σημειωθεί πως η ιδέα του φουτουριστικού πρότζεκτ «Hyperloop» ανήκει στον Έλον Μασκ. Στηρίζεται στη δημιουργία μίας «κάψουλας-βαγονιού» που θα κινείται μέσα σε ένα σωλήνα πάνω σε ένα «στρώμα αέρα» και θα μεταφέρει εμπορεύματα ή και επιβάτες με ταχύτητες που θα αγγίζουν τα 1.200 χιλιόμετρα την ώρα.
Φωτό: Hyperloop.Global
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ακόμη μία σπουδαία επιτυχία, πρόσθεσε στην καριέρα του ο Στέφανος Ντούσκος. Ο Ελληνας Ολυμπιονίκης της κωπηλασίας, κατέκτησε το αργυρό μετάλλιο στον τελικό του σκιφ…
Η μέση αύξηση της θερμοκρασίας του πλανήτη αναμένεται να ξεπεράσει τον 1,5° Κελσίου σε σύγκριση με την προβιομηχανική εποχή κατά την περίοδο 2025-2029, προβλέπει…
Για ακόμα ένα έτος, παρότι επιβραδυνόμενες, οι παραγγελίες containerships συνεχίζονται, καθώς εταιρείες-κολοσσοί της ναυτιλίας τακτικών γραμμών επενδύουν στρατηγικά στην επέκταση και στην ανανέωση των…
Σιδηροδρομική γέφυρα κατέρρευσε τη νύχτα του Σαββάτου 31 Μαΐου 2025 προς Κυριακή 1η Ιουνίου, στη ρωσική περιφέρεια Κουρσκ (νοτιοδυτικά), η οποία γειτονεύει με την…
Οριακές είναι οι μεταβολές που καταγράφονται στη ναυλαγορά των LNG carriers, με την ψαλίδα Ανατολής και Δύσης να επιμένει. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της…
Το κινεζικό ναυπηγείο Zhoushan Changhong International παρέδωσε στην MSC, την προηγούμενη εβδομάδα, το νεότευκτο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων «MSC LEILA», μεταφορικής ικανότητας 11.480 TEUs. Το…
Με πλήρη επιτυχία ολοκλήρωσε τις θαλάσσιες δοκιμές του το πρώτο Aframax δεξαμενόπλοιο αιολικής πρόωσης. Ειδικότερα, όπως αναφέρει σε σχετική ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης…
Με ταχύτατους ρυθμούς συνεχίζεται η επέκταση του στόλου των πλοίων διπλού καυσίμου της Cosco, καθώς ο κινεζικός κολοσσός γιόρτασε πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ