
Τα κράτη-μέλη του ΟΠΕΚ, όπως προκύπτει από έρευνα του Reuters, προχώρησαν σε αύξηση της παραγωγής αργού τον Οκτώβριο, η οποία άγγιξε τα υψηλότερα επίπεδα από τον Δεκέμβριο του 2016.
Πιο συγκεκριμένα, η παραγωγή του ΟΠΕΚ τον Οκτώβριο ανήλθε στα 33,31 εκατ. βαρέλια/ημέρα, αυξημένη κατά 390.000 βαρέλια/ημέρα συγκριτικά με τον περασμένο Σεπτέμβριο
Με αυτήν την εξέλιξη, η συρρίκνωση της παραγωγής πετρελαίου από το Ιράν ελέω και των αμερικανικών κυρώσεων, που θα τεθούν εκ νέου σε ισχύ την επόμενη εβδομάδα, φαίνεται να αντισταθμίζεται από την πολύ υψηλή παραγωγή από πλευράς Σαουδικής Αραβίας και Λιβύης. Ο σαουδαραβικός Θρόνος αύξησε την παραγωγή του αργού κατά 200.000 στα 3,25 εκατ. βαρέλια/ημέρα με τις εκτιμήσεις να κάνουν λόγο για παραγωγή, η οποία μέχρι τέλους του έτους θα αγγίξει τα 3,5 εκατ. βαρέλια ημερησίως. Στο ίδιο μήκος κύματος και η Λιβύη, της οποίας η παραγωγή μαύρου χρυσού τον Οκτώβριο ανήλθε στα 1,22 εκατ. βαρέλια/ημέρα.
Στον αντίποδα, το Ιράν, κατέγραψε, όπως ήταν αναμενόμενο, την μεγαλύτερη μηνιαία μείωση παραγωγής, η οποία άγγιξε τα 100.000 βαρέλια/ημέρα.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Το Ίδρυμα Ευγενίδου τιμήθηκε σε ειδική τελετή που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο Μέγαρο, στο πλαίσιο της οποίας η Επιτροπή Ολυμπίων και Κληροδοτημάτων απένειμε στο Ίδρυμα…

Η αγορά πετρελαίου επιδεικνύει τάσεις σταθεροποίησης, με τα συμβόλαια μελλοντικής εκπλήρωσης του Brent να διαμορφώνονται σήμερα στα $62,14 και του WTI στα $58,05/βαρέλι, διατηρώντας…

Την οριστική ολοκλήρωση της στρατηγικής κίνησης για την απόκτηση ισχυρού μειοψηφικού ποσοστού στην TORM ανακοίνωσε η Hafnia Limited, επισφραγίζοντας και τυπικά τη συμφωνία αγοραπωλησίας…

Η επιστροφή στη θαλάσσια αρτηρία της Ερυθράς Θάλασσας σε σύντομο σχετικά χρονικό διάστημα διαφαίνεται πιο πιθανή μέρα με τη μέρα, σύμφωνα με την ΒΙΜCO,…

Κάλεσμα προς τα εγχώρια ναυπηγεία να καταθέσουν προτάσεις για τη ναυπήγηση έως τεσσάρων product tankers διπλού καυσίμου απηύθυνε πρόσφατα η Shipping Corporation of India…

Η εντυπωσιακή αύξηση των ροών ρωσικού αερίου μέσω αγωγών προς την Κίνα αδυνατεί να μεταφραστεί σε ισοδύναμο οικονομικό όφελος για τη Μόσχα –σύμφωνα με…

Η DHL Global Forwarding και η CMA CGM κάνουν ένα σημαντικό βήμα προς την αποανθρακοποίηση των παγκόσμιων μεταφορών εμπορευματοκιβωτίων. Οι δύο εταιρείες συμφώνησαν να…

Η δευτερογενής αγορά ξηρού φορτίου το 2025 χαρακτηρίζεται από ισχυρή ρευστότητα, με τους Έλληνες πλοιοκτήτες ωστόσο να κινούνται με σαφή διάθεση ποιοτικής αναδιάρθρωσης και…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ