
Η ισπανική ναυτιλιακή εταιρεία Baleària ανακοίνωσε ότι θα εντάξει στον στόλο της το πιο μεγάλο ταχύπλοο καταμαράν του κόσμου που θα καταναλώνει LNG ως καύσιμο. Το καταμαράν θα ναυπηγηθεί από τα ισπανικά ναυπηγεία Armon και εκτιμάται ότι θα διαθέτει μήκος 125 μ. και πλάτος 28 μ.
Η αξία της ναυπήγησης του πλοίου θα ανέλθει σε 90 εκατ. ευρώ και η παράδοσή του αναμένεται να πραγματοποιηθεί στα μέσα του 2020.
Το νέο καταμαράν της Baleària θα έχει την ικανότητα να μεταφέρει 1.200 επιβάτες και 200 οχήματα, ενώ θα είναι εξοπλισμένο με τέσσερις κινητήρες κατανάλωσης διπλού καυσίμου από την Wärtsilä. Η μέγιστη ταχύτητα του καταμαράν θα ανέρχεται σε άνω των 40 κόμβων.
Η Baleària έχει επενδύσει στην χρήση του LNG ως ναυτιλιακού καυσίμου. Στην παρούσα φάση, όπως αναφέρεται στο δελτίο Τύπου της εταιρείας, ολοκληρώνεται η ναυπήγηση δύο πλοίων της κατανάλωσης LNG τα οποία θα πραγματοποιούν ακτοπλοϊκές μεταφορές στη Μεσόγειο.
Επίσης, τον περασμένο Αύγουστο η εταιρεία ανακοίνωσε ότι σε συνεργασία με την MAN PrimeServ θα ανακατασκευάσει δύο πλοία κατηγορίας RO-PAX για να έχουν τη δυνατότητα να καταναλώνουν ως καύσιμο και LNG.
Φωτό: Baleària
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Οι λιμένες ανά την Ελλάδα εξυπηρετούν καθημερινά τις μεταφορές επιβατών και εμπορευμάτων, συνεισφέροντας σημαντικά στην οικονομία της χώρας. Πρόσφατα δεδομένα της ΕΛΣΤΑΤ αποτυπώνουν την…
Η αυστραλιανή κυβέρνηση ανακοίνωσε χθες 15 Σεπτεμβρίου πως θα επενδύσει 12 δισεκατομμύρια δολάρια Αυστραλίας (6,8 δισεκ. ευρώ) για να εκσυγχρονίσει ένα από τα ναυπηγεία…
Συνάντηση με τον Γενικό Γραμματέα του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ), Arsenio Dominguez, παρουσία του Έλληνα Πρέσβη στο Ηνωμένο Βασίλειο, Γιάννη Τσαούση, πραγματοποίησε στο Λονδίνο…
Τα «φτερά» για την Ινδία ανοίγει η Aegean επεκτείνοντας το δίκτυό της πέρα από την Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή. Από τον Μάρτιο του…
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ