
Μία σειρά εργατικών ατυχημάτων που έλαβαν χώρα στο διαλυτήριο του Gadani στο Πακιστάν ώθησαν τις αρμόδιες αρχές της χώρας (Balochistan Environmental Protection Agency) να απαγορεύσουν τις εργασίες ανακύκλωσης πλοίων στην εν λόγω μονάδα. Να σημειωθεί ότι στις 14 Οκτωβρίου είχε ξεσπάσει πυρκαγιά σε δεξαμενόπλοιο που βρισκόταν σε διαλυτήριο του Gadani στο Πακιστάν. Από το περιστατικό τραυματίστηκαν τουλάχιστον επτά άτομα, εκ των οποίων οι τρεις διεκομίσθησαν σε νοσοκομείο, καθώς η κατάσταση της υγείας τους ήταν ιδιαίτερα κρίσιμη. Ένα άλλο αντίστοιχο περιστατικό είχε συμβεί και στις 11 Οκτωβρίου. Οι ανακυκλώσεις δεξαμενόπλοιων είχαν ανασταλεί το 2016 λόγω μιας σειράς ατυχών συμβάντων που είχαν λάβει χώρα με αποκορύφωμα μία έκρηξη που είχε σημειωθεί τον Νοέμβριο του 2016 στο διαλυτήριο του Gadani και η οποία είχε οδηγήσει στην απώλεια 18 εργατών και στον σοβαρό τραυματισμό επιπλέον 50.
Τα παραπάνω περιστατικά καθώς και άλλα έλαβαν χώρα λίγο καιρό μετά την επανεκκίνηση των εργασιών ανακύκλωσης δεξαμενόπλοιων σε εγκαταστάσεις του του Gadani την περασμένη άνοιξη. Εφόσον όμως κλείσει το διαλυτήριο τότε εκατοντάδες εργαζόμενοι θα μείνουν χωρίς δουλειά.
Η Shipbreaking Platform έχει ζητηθεί συγχρόνως να μεταφερθούν οι δραστηριότητες ανακύκλωσης από το διαλυτήριο του Gadani σε κάποιο άλλο το οποίο θα εφαρμόζει τα πρότυπα ασφάλειας για τους εργαζόμενους καθώς και τα πρότυπα για την προστασία του περιβάλλοντος. Μετά από ενάμιση χρόνο ξεκίνησαν σταδιακά τον περασμένο Απρίλιο οι εργασίες ανακύκλωσης δεξαμενόπλοιων σε εγκαταστάσεις του Πακιστάν μέχρι να επιβεβαιωθεί ότι η ασφάλεια των εργατών και η προστασία του περιβάλλοντος αποτελούν προτεραιότητα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τουλάχιστον τέσσερις άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους και άλλοι 38 αγνοούνται μετά το ναυάγιο πορθμείου χθες, Τετάρτη 2 Ιουλίου, το οποίο μετέφερε 65 ανθρώπους…
Το δεύτερο της νεότευκτο ρυμουλκό παρέλαβε η εταιρεία SVS στην οποία συμμετέχουν τρεις σημαίνουσες εταιρείες του κλάδου: η Vernicos, η Spanopoulos και η Lyboussakis.…
Η κυβερνοασφάλεια των συστημάτων OT (Operational Technology) αποτελεί σημαντική πρόκληση για τις πλωτές μονάδες παραγωγής, αποθήκευσης και εκφόρτωσης (FPSO). Σε μονάδες όπως τα FPSO,…
Ο ετήσιος πληθωρισμός στην ευρωζώνη αναμένεται να διαμορφωθεί στο 2% τον Ιούνιο του 2025, από 1,9% τον Μάιο, σύμφωνα με μια προκαταρκτική εκτίμηση της…
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει η επέκταση του στόλου της CMA CGM, με την γαλλική εταιρεία τακτικών γραμμών να γιορτάζει πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμη…
Καθώς οι συμφωνίες μακροχρόνιας προμήθειας LNG κερδίζουν συνεχώς έδαφος, η BP «έκλεισε» πρόσφατα ένα σημαντικό deal με ιταλικό άρωμα. Συγκεκριμένα, η BP υπέγραψε μακροχρόνια…
Καθώς εντείνονται οι προσπάθειες για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, οι liner κολοσσοί «ποντάρουν» ολοένα και περισσότερο στη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο. Στο…
Καθώς η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, στον απόηχο της εκεχειρίας Ισραήλ-Ιράν, η ναυτιλιακή κίνηση στα Στενά του Ορμούζ…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ