
Η κυβέρνηση της Ν. Κορέας σχεδιάζει να προχωρήσει στην κατασκευή μικρής και μεσαίας χωρητικότητας ναυπηγείων, τα οποία θα είναι εφοδιασμένα με τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης, προκειμένου να ενισχυθεί η ανταγωνιστικότητα της ναυπηγικής βιομηχανίας της χώρας.
Όπως δήλωσε ο υπουργός Εμπορίου, Βιομηχανίας και Ενέργειας της Ν. Κορέας, κ. Sung Yun- Mo, η κυβέρνηση θα προχωρήσει αρχικά σε μία προκαταρκτική μελέτη σκοπιμότητας του Korean Smart Shipyard (K-Yard) project εντός του τρέχοντος έτους, αξίας $360,04 εκατ.
Η νοτιοκορεάτικη κυβέρνηση στοχεύει αρχικά στην ανάπτυξη ενός έξυπνου μοντέλου προσομοίωσης ναυπηγείων και έπειτα στη δημιουργία μίας πλατφόρμας παραγωγής, η οποία θα βασίζεται στην εικονική πραγματικότητα, με αποτέλεσμα να εδραιωθεί ένα τέλειο ναυπηγικό μοντέλο το οποίο θα προσαρμοστεί στη λειτουργία ναυπηγείων μικρής και μεσαίας χωρητικότητας, τα οποία έχουν ανάγκη από καινοτομία.
Μέσα από τις παραπάνω ενέργειες η κυβέρνηση της Ν. Κορέας σκοπεύει να ανακτήσει το χαμένο της μερίδιο από την Κίνα στον τομέα της ναυπήγησης bulk carriers και δεξαμενοπλοίων μεσαίας χωρητικότητας.
Να σημειωθεί ότι η ναυπηγική βιομηχανία της Ν. Κορέας αντιπροσωπεύει το 43% της παγκόσμιας. Εφόσον οι δοκιμαστικές μελέτες για το έργο K-Yard προχωρήσουν ομαλά και υιοθετηθεί η τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης από ορισμένα ναυπηγεία της Ν. Κορέας, τότε εκτιμάται ότι θα αυξηθεί η παραγωγικότητα της ναυπηγικής βιομηχανίας της χώρας κατά 20% και θα μειωθεί το κόστος παραγωγής στα ναυπηγεία κατά 10%.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή (ΕΕ) εξετάζει το ενδεχόμενο να θέσει επιπλέον περιορισμούς στις εισαγωγές ρωσικών ορυκτών καυσίμων από ευρωπαϊκές επιχειρήσεις. Μάλιστα, δεν αποσκοπεί απλώς στην…
Ισχυρό είναι ήδη το πλήγμα των εμπορικών εντάσεων ανάμεσα στο Πεκίνο και την Ουάσιγκτον για την Boeing, καθώς η εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών αντιμετωπίζει σημαντικά…
Καθώς η Κίνα «βλέπει» την εγχώρια κατανάλωση να επιβραδύνεται και ενώ η πίεση εντείνεται από τη δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ, το Πεκίνο στρέφεται στη…
Αισθητά είναι ήδη τα «απόνερα» των εμπορικών τριβών μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας στη ναυτιλία τακτικών γραμμών, καθώς οι liner κολοσσοί βλέπουν ήδη τις αποστολές…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Απριλίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο τεύχος των Ναυτικών…
Τις τροποποιήσεις της MLC που ενέκρινε πρόσφατα ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO), αναγνωρίζοντας επισήμως πλέον τους ναυτικούς ως key workers, χαιρετίζει η INTERCARGO. Σύμφωνα…
Συνέχεια στο μπαράζ διεθνών συνεργειών με επίκεντρο την αποανθρακοποίηση της ευρωπαϊκής βιομηχανίας έδωσαν πρόσφατα το Ηνωμένο Βασίλειο και η ιταλική εταιρεία ενέργειας Eni. Ειδικότερα,…
Σε αναθεώρηση του ASBATANKVOY, του ειδικού ναυλοσυμφώνου για τις ναυλώσεις δεξαμενόπλοιων, προχώρησαν BIMCO και Association of Ship Brokers & Agents (USA) Inc. (ASBA). Η…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ