
Η Maran Gas παρέλαβε τον Ιούλιο του 2018 το πρώτο πλοίο μεταφοράς LNG τύπου ME-GI.
Το πλοίο έχει ναυπηγηθεί από την Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME) στη Ν. Κορέα και αποτελεί το πρώτο από τα δέκα πλοία που θα παραδοθούν στην Maran Gas από τα ίδια ναυπηγεία μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.
Η χωρητικότητα φορτίου του πλοίου ανέρχεται σε 173.400 κυβικά μέτρα, ενώ το πλοίο είναι εφοδιασμένο με μηχανές διπλού καυσίμου χαμηλών στροφών τύπου MAN 5G-70 ME-GI για πρόωση και με ένα σύστημα παροχής αερίου καυσίμου το οποίο αποτελείται από δύο συμπιεστές υψηλών πιέσεων, οι οποίοι ενσωματώνονται σε ένα σύστημα επανυγροποίησης, το οποίο αποδίδει ενεργό ρυθμό εξάτμισης 0,035% ημερησίως.
Ο σχεδιασμός του πλοίου ενσωματώνει τις νεότερες τάσεις της βιομηχανίας σχετικά με την αποδοτικότητα πρόωσης, τη λειτουργική ευελιξία καθώς και μοναδικά πρότυπα ασφάλειας.
Το πλοίο φέρει ελληνική σημαία και είναι στελεχωμένο από Έλληνες αξιωματικούς.
Χαρακτηριστικά του πλοίου:
Όνομα πλοίου: Maran Gas Spetses
Τύπος πλοίου: LNG Carrier
Ναυπηγείο: Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME)
Έτος παραλαβής: 2018
Σημαία: Ελληνική
Νηογνώμονας: ABS
IMO Νo: 9767950
DWT (θερινό): 99.994,9 T/173.400 CBM
GRT: 113.665
Μηχανές πρόωσης: MAN B&W 5G70ME-C9.5-GI x 2 sets (Derated)
Φωτογραφίες του πλοίου:







Φωτό: Maran Gas
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η απόφαση της ιταλικής Επιτροπής Ανταγωνισμού (AGCM) να επιβάλει βαρύτατο πρόστιμο ύψους 256 εκατ. ευρώ στη Ryanair σηματοδοτεί μια νέα όξυνση στη διαμάχη μεταξύ…

Η υπογραφή των συμβάσεων μελέτης και κατασκευής μεταξύ του Υπουργείου Δημοσίων Έργων του Κουβέιτ και της China Communications Construction Company (CCCC), στις 22 Δεκεμβρίου,…

Η Γουινέα αναδεικνύεται στον αδιαφιλονίκητο ρυθμιστή της αγοράς των Capesizes, με τις εξαγωγές βωξίτη να καταγράφουν ιστορικό ρεκόρ στους 175 εκατ. τόνους (+22%) το…

Συνέντευξη του Μιχάλη Κουρτέση, Managing Director του ομίλου εταιρειών SeaHawk

Η εικόνα στη ναυτιλία τακτικών γραμμών φαίνεται να μεταβάλλεται δραστικά, καθώς πλέον κολοσσοί της αγοράς εγκαταλείπουν σταδιακά την πολιτική της αποφυγής και επανέρχονται εκ…

Ο ΑΔΜΗΕ προχωρά στον διαγωνισμό για τα υποβρύχια καλώδια της ηλεκτρικής διασύνδεσης Κορίνθου-Κω. Το καλωδιακό σύστημα που θα συνδέσει για πρώτη φορά τα Δωδεκάνησα…

Σε μια κίνηση που προκαλεί ανακατατάξεις στον ενεργειακό χάρτη των ΗΠΑ, το Υπουργείο Εσωτερικών ανακοίνωσε την άμεση αναστολή των μισθώσεων για πέντε υπό κατασκευή…

Συνέντευξη της Γεωργίας Μανιάτη, Διοικήτριας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ)
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ