
Έπειτα από αρκετούς μήνες σχεδιασμού και επιτόπιων προετοιμασιών, η εταιρεία Resolve Salvage and Fire Americas (Resolve) πραγματοποίησε με επιτυχία την ανέλκυση της βυθισμένης φορτηγίδας derrick barge DB1, πραγματοποιώντας τη μεγαλύτερου βάρους ανέλκυση ναυαγίου που επιτεύχθηκε ποτέ στην Αμερική.
Από την αρχή, η μεμιάς ανέλκυση ολόκληρου του DB1 αποτελούσε τη φιλικότερη προς το περιβάλλον μέθοδο απομάκρυνσης σε σύγκριση με άλλες προτάσεις που αφορούσαν το διαχωρισμό του πλοίου σε τεμάχια, αλλά η εφαρμογή αυτού του σχεδίου ήταν εξαιρετικά δύσκολη και απαιτούσε τον εξειδικευμένο εξοπλισμό και την τεχνογνωσία της Resolve για την ασφαλή ολοκλήρωσή του.
Η διαστάσεων 350 ft x 100 ft φορτηγίδα DB1 βυθίστηκε 30 μίλια ανοιχτά στον κόλπο του Μεξικού στις 22 Οκτωβρίου 2017, όταν οι δυσμενείς καιρικές συνθήκες την έφεραν σε επαφή με την υπεράκτια πλατφόρμα όπου επιχειρούσε.
Για τη διαδικασία απομάκρυνσης, διάφορα μέσα κινητοποιήθηκαν από τις βάσεις διάσωσης της Resolve σε όλο τον κόσμο, όπως από τη Σιγκαπούρη, το Ft Lauderdale και το Mobile. Η Resolve κινητοποίησε μια ομάδα 40 ατόμων με εμπειρογνώμονες διάσωσης και δύτες για να υποστηρίξει την επιχείρηση 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, ενώ χρησιμοποίησε και πολυάριθμα πλοία υποστήριξης και πόρους από την περιοχή.
Μετά από εκτεταμένες προετοιμασίες συμπεριλαμβανομένης και της τοποθέτησης βαρέων εξαρτημάτων κάτω από το DB1, ο ανυψωτήρας συνδέθηκε και το DB1 ανελκύστηκε με ανυψωτική δύναμη 6.000 τόνων, κάτι που αποτελεί ρεκόρ για τον κλάδο.
“Η ανέλκυση του DB1 ήταν μια μεγάλη πρόκληση από μεριά μηχανικής και επιχειρήσεων και είμαι εξαιρετικά υπερήφανος για όλη την ομάδα του έργου” δήλωσε ο Andy Butts, Resolve’s Salvage Master.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Συνάντηση με τον Γενικό Γραμματέα του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ), Arsenio Dominguez, παρουσία του Έλληνα Πρέσβη στο Ηνωμένο Βασίλειο, Γιάννη Τσαούση, πραγματοποίησε στο Λονδίνο…
Τα «φτερά» για την Ινδία ανοίγει η Aegean επεκτείνοντας το δίκτυό της πέρα από την Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή. Από τον Μάρτιο του…
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ