
Τρεις μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας του ναυτιλιακού κλάδου, οι WinGD, Wärtsilä και GTT, συμφώνησαν να συνεργαστούν προκειμένου να καταστήσουν τη χρήση του καυσίμου LNG μια πραγματικά βιώσιμη επιλογή για τους πλοιοκτήτες και τους φορείς εκμετάλλευσης. Συνδυάζοντας την τεχνογνωσία και την εμπειρία τους, οι τρεις εταιρείες παρέχουν μια αποτελεσματική και απλουστευμένη προσέγγιση για την επίτευξη της συμμόρφωσης με τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς.
Το καύσιμο LNG θεωρείται βασικός παράγοντας για την επίτευξη της “πράσινης” πρόωσης στα πλοία. ‘Εχει σχεδόν μηδενική περιεκτικότητα σε θείο, παράγει κατά 80% λιγότερα οξείδια αζώτου (NOx) και 30% λιγότερες εκπομπές CO2 σε σχέση με τα συμβατικά καύσιμα πλοίων , ενώ και η τιμή του είναι ανταγωνιστική.
Το 2017 σημειώθηκε αξιοσημείωτη πρόοδος στην αποδοχή του LNG ως καυσίμου πλοίων μετά από μια παραγγελία της CMA CGM για εννέα «mega» containerships, χωρητικότητας 22.000 TEU το καθένα, τα οποία θα κατασκευαστούν με κινητήρες που θα τροφοδοτούνται με καύσιμο LNG. Αυτά θα είναι τα πρώτα πλοία αυτού του τύπου και μεγέθους που θα χρησιμοποιούν καύσιμο LNG. Η WinGD, η Wärtsilä και η GTT συνεργάστηκαν στενά για την παροχή του απαιτούμενου εξοπλισμού για τα εν λόγω πλοία και έτσι δημιουργήθηκε μια νέα σχέση συνεργασίας μεταξύ των εν λόγω εταιρειών.
“Η χρήση του LNG ως καυσίμου, απαιτεί την ενοποίηση των συστημάτων των κινητήρων, των δεξαμενών φορτίου καυσίμου και του συστήματος τροφοδοσίας και ελέγχου καυσίμου. Είμαστε τρεις εταιρείες με εξειδίκευση σε αυτούς τους τομείς και με αυτή τη συνεργασία μπορούμε να βελτιστοποιήσουμε τη διαδικασία ενοποίησης προς όφελος των ιδιοκτητών και των φορέων εκμετάλλευσης σε όλο τον κόσμο “, αναφέρει ο Philippe Berterottière, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της GTT.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα ακόμη αεροσκάφος εντάχθηκε στόλο της Olympic Air, σύμφωνα με ανάρτηση της τελευταίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ειδικότερα, η AEGEAN Airlines, μέσω της θυγατρικής…
Αντίρροπες μεταβολές σημείωσαν κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2025 οι εισαγωγές πετρελαίου και φυσικού αερίου της Κίνας. Σύμφωνα με στοιχεία των κινεζικών τελωνείων,…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Οκτωβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο τεύχος των Ναυτικών Χρονικών…
Η απαγόρευση εισαγωγής ρωσικού φυσικού αερίου στην Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ), η οποία θα εφαρμοσθεί μέχρι το τέλος του 2027, εγκρίθηκε σήμερα Δευτέρα 20 Οκτωβρίου…
Η κυματική ενέργεια αποτελεί μία από τις ακόμη αναξιοποίητες πηγές θαλάσσιας ανανεώσιμης ενέργειας, ικανή να προσφέρει σταθερή, χαμηλών εκπομπών ηλεκτροπαραγωγή. Η γαλλική νεοφυής επιχείρηση…
O Lloyd’s Register (LR) παρουσίασε τον Οκτώβριο 2025 τον πρώτο ολοκληρωμένο οδηγό πλοήγησης προς την πυρηνική πρόωση στη ναυτιλία, υπό τον τίτλο «Navigating Nuclear Energy in Maritime». Η νέα καθοδήγηση του LR,…
Το Ηνωμένο Βασίλειο και η Τουρκία πρόκειται να εισέλθουν σύντομα σε τρίτο γύρο διαπραγματεύσεων για την εξασφάλιση μιας νέας και «ολοκληρωμένης» συμφωνίας ελεύθερου εμπορίου…
Εκτός Ρωσίας φαίνεται να ωθούν το ρωσικό πετρέλαιο οι αυξανόμενες ουκρανικές επιθέσεις στα διυλιστήρια της χώρας, οι οποίες καθιστούν αναγκαστική την εκτροπή των φορτίων…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ