
Τρεις μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας του ναυτιλιακού κλάδου, οι WinGD, Wärtsilä και GTT, συμφώνησαν να συνεργαστούν προκειμένου να καταστήσουν τη χρήση του καυσίμου LNG μια πραγματικά βιώσιμη επιλογή για τους πλοιοκτήτες και τους φορείς εκμετάλλευσης. Συνδυάζοντας την τεχνογνωσία και την εμπειρία τους, οι τρεις εταιρείες παρέχουν μια αποτελεσματική και απλουστευμένη προσέγγιση για την επίτευξη της συμμόρφωσης με τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς.
Το καύσιμο LNG θεωρείται βασικός παράγοντας για την επίτευξη της “πράσινης” πρόωσης στα πλοία. ‘Εχει σχεδόν μηδενική περιεκτικότητα σε θείο, παράγει κατά 80% λιγότερα οξείδια αζώτου (NOx) και 30% λιγότερες εκπομπές CO2 σε σχέση με τα συμβατικά καύσιμα πλοίων , ενώ και η τιμή του είναι ανταγωνιστική.
Το 2017 σημειώθηκε αξιοσημείωτη πρόοδος στην αποδοχή του LNG ως καυσίμου πλοίων μετά από μια παραγγελία της CMA CGM για εννέα «mega» containerships, χωρητικότητας 22.000 TEU το καθένα, τα οποία θα κατασκευαστούν με κινητήρες που θα τροφοδοτούνται με καύσιμο LNG. Αυτά θα είναι τα πρώτα πλοία αυτού του τύπου και μεγέθους που θα χρησιμοποιούν καύσιμο LNG. Η WinGD, η Wärtsilä και η GTT συνεργάστηκαν στενά για την παροχή του απαιτούμενου εξοπλισμού για τα εν λόγω πλοία και έτσι δημιουργήθηκε μια νέα σχέση συνεργασίας μεταξύ των εν λόγω εταιρειών.
“Η χρήση του LNG ως καυσίμου, απαιτεί την ενοποίηση των συστημάτων των κινητήρων, των δεξαμενών φορτίου καυσίμου και του συστήματος τροφοδοσίας και ελέγχου καυσίμου. Είμαστε τρεις εταιρείες με εξειδίκευση σε αυτούς τους τομείς και με αυτή τη συνεργασία μπορούμε να βελτιστοποιήσουμε τη διαδικασία ενοποίησης προς όφελος των ιδιοκτητών και των φορέων εκμετάλλευσης σε όλο τον κόσμο “, αναφέρει ο Philippe Berterottière, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της GTT.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ