
Τρεις μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας του ναυτιλιακού κλάδου, οι WinGD, Wärtsilä και GTT, συμφώνησαν να συνεργαστούν προκειμένου να καταστήσουν τη χρήση του καυσίμου LNG μια πραγματικά βιώσιμη επιλογή για τους πλοιοκτήτες και τους φορείς εκμετάλλευσης. Συνδυάζοντας την τεχνογνωσία και την εμπειρία τους, οι τρεις εταιρείες παρέχουν μια αποτελεσματική και απλουστευμένη προσέγγιση για την επίτευξη της συμμόρφωσης με τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς.
Το καύσιμο LNG θεωρείται βασικός παράγοντας για την επίτευξη της “πράσινης” πρόωσης στα πλοία. ‘Εχει σχεδόν μηδενική περιεκτικότητα σε θείο, παράγει κατά 80% λιγότερα οξείδια αζώτου (NOx) και 30% λιγότερες εκπομπές CO2 σε σχέση με τα συμβατικά καύσιμα πλοίων , ενώ και η τιμή του είναι ανταγωνιστική.
Το 2017 σημειώθηκε αξιοσημείωτη πρόοδος στην αποδοχή του LNG ως καυσίμου πλοίων μετά από μια παραγγελία της CMA CGM για εννέα «mega» containerships, χωρητικότητας 22.000 TEU το καθένα, τα οποία θα κατασκευαστούν με κινητήρες που θα τροφοδοτούνται με καύσιμο LNG. Αυτά θα είναι τα πρώτα πλοία αυτού του τύπου και μεγέθους που θα χρησιμοποιούν καύσιμο LNG. Η WinGD, η Wärtsilä και η GTT συνεργάστηκαν στενά για την παροχή του απαιτούμενου εξοπλισμού για τα εν λόγω πλοία και έτσι δημιουργήθηκε μια νέα σχέση συνεργασίας μεταξύ των εν λόγω εταιρειών.
“Η χρήση του LNG ως καυσίμου, απαιτεί την ενοποίηση των συστημάτων των κινητήρων, των δεξαμενών φορτίου καυσίμου και του συστήματος τροφοδοσίας και ελέγχου καυσίμου. Είμαστε τρεις εταιρείες με εξειδίκευση σε αυτούς τους τομείς και με αυτή τη συνεργασία μπορούμε να βελτιστοποιήσουμε τη διαδικασία ενοποίησης προς όφελος των ιδιοκτητών και των φορέων εκμετάλλευσης σε όλο τον κόσμο “, αναφέρει ο Philippe Berterottière, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της GTT.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Για «επενδύσεις στην ελληνική ναυτιλία με στόχο την ανάπτυξη, την ασφάλεια και το άνοιγμα νέων θέσεων εργασίας» έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας & Νησιωτικής…

Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Δεκεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο τεύχος των Ναυτικών…

Το Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη τιμήθηκε με Βραβείο από την Ακαδημία Αθηνών κατά την Πανηγυρική Συνεδρία που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2025 στο Μέγαρο της Ακαδημίας. Συγκεκριμένα, στο…

Η Ουκρανία έπληξε για πρώτη φορά πετρελαιοφόρο του «σκιώδους στόλου» της Ρωσίας «μέσα στα ουδέτερα ύδατα» της Μεσογείου, ανακοίνωσε σήμερα πηγή στους κόλπους των…

Η επιτυχής διέλευση του πλοίου «Maersk Sebarok» από την Ερυθρά Θάλασσα και τα Στενά του Μπαμπ ελ Μαντέμπ αποτελεί την πρώτη παρουσία της δανέζικης…

Η τεχνολογία συστημάτων αποθήκευσης ενέργειας μεγάλης κλίμακας για πλήρως ηλεκτρικά πλοία εδραιώνεται ως βασικός πυλώνας της αποανθρακοποίησης των ακτοπλοϊκών μεταφορών, με τη Corvus Energy να διαδραματίζει κεντρικό ρόλο στη…

Η πράσινη αμμωνία καθιερώνεται ως ένας από τους πλέον ώριμους ενεργειακούς φορείς για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας και η επένδυση της CMB.TECH, που ανακοινώθηκε…

Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο συμφωνεί να χορηγήσει δάνειο στην Ουκρανία ύψους 90 δισεκατομμυρίων ευρώ για τα έτη 2026-2027, μέσω δανεισμού της ΕΕ», αναφέρουν τα συμπεράσματα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ