Ο νέος “Δρόμος του Μεταξιού” στρέφεται προς τα τρένα

Ο νέος “Δρόμος του Μεταξιού” στρέφεται προς τα τρένα

231
Ο νέος “Δρόμος του Μεταξιού” στρέφεται προς τα τρένα

Το σιδηροδρομικό δίκτυο μεταφοράς εμπορευμάτων μεταξύ Κίνας και Ευρώπης, το οποίο αποτελεί ζωτικής σημασίας για την εφαρμογή του φιλόδοξου κινεζικού σχεδίου «Belt and Road Initiative» γνωρίζει ημέρες δόξας.

Συγκεκριμένα την Κυριακή 26 Αυγούστου πραγματοποιήθηκε η άφιξη της αμαξοστοιχίας X8044 στο σιδηροδρομικό κέντρο εμπορευματοκιβωτίων στο Wuhan της κεντρικής Κίνας από το Αμβούργο, σηματοδοτώντας την σύνδεση νούμερο 10.000 από τον Μάρτιο του 2011 όταν και ξεκίνησε η λειτουργία του εν λόγω δικτύου.

Κατά την διάρκεια των εφτά αυτών χρόνων τρένα μεταφέρουν εξαρτήματα αυτοκινήτων, χημικά και άλλα κινεζικά εμπορεύματα με προορισμό την Ευρώπη ενώ ευρωπαϊκά φορτία όπως τρόφιμα, εξαρτήματα μηχανών και προϊόντα ξυλείας πραγματοποιούν το αντίστροφο ταξίδι.

Σημειώνεται ότι από τις 30 Ιουνίου του 2018, το σιδηροδρομικό δίκτυο μεταφοράς εμπορευμάτων συνδέει 48 κινεζικές πόλεις με 42 ευρωπαϊκές.

Παράλληλα υπενθυμίζεται ότι το 2018 σηματοδοτεί τον πέμπτο χρόνο του «Belt and Road Initiative». Κατά τη διάρκεια των πέντε αυτών χρόνων οι εμπορευματικές ροές της Κίνας με τις χώρες που συμμετέχουν στο φιλόδοξο αυτό σχέδιο έχουν ανέλθει σε αξία τα $5,5 τρις ενώ οι άμεσες κινεζικές επενδύσεις στις χώρες αυτές σε τομείς εκτός του χρηματοπιστωτικού αγγίζουν τα $80 δις κατά το ίδιο χρονικό διάστημα.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.