
Η ραγδαία ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου του Βιετνάμ φέρνει χαμόγελα αισιοδοξίας αλλά παράλληλα πονοκεφαλιάζει τους διαδικτυακούς εμπόρους λιανικής πώλησης καθώς και τους παρόχους υπηρεσιών logistics.
Στο φόρουμ Global Supply Chain Council’s, eLog, το οποίο έλαβε χώρα στην πόλη Ho Chi Minh στις 23 Αυγούστου, η Amanda Rasmussen, COO της Indo Trans Logistics (ITL) τόνισε ότι το λιανικό ηλεκτρονικό εμπόριο στο Βιετνάμ αυξάνεται 25-35% ετησίως με την τωρινή συνολική εμπορική αξία του κλάδου των $4 δις να εκτιμάται ότι θα διπλασιαστεί έως το 2020.
Παράλληλα εκτίμησε ότι 500.000 ηλεκτρονικές παραγγελίες εκχωρούνται καθημερινά με το 75% αυτών να προορίζονται για τις δύο μητροπόλεις, Hanoi και Ho Chi Minh.
Το γεγονός ότι οι δύο αυτές πόλεις της χώρας του Λωτού, οι οποίες «φιλοξενούν» το 17% του πληθυσμού της χώρας, απέχουν μεταξύ τους περί τα 2.000 χλμ καθιστά εξαιρετικά δύσκολη την ομαλή λειτουργία των μεταφορών ενώ αυξάνει και το κόστος logistics του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Το πρόβλημα διογκώνεται αν αναλογιστεί κανείς ότι οι τρεις τοπικοί αερομεταφορείς του Βιετνάμ δεν εξυπηρετούν την μεταφορά προιόντων που παραγγέλνονται ηλεκτρινικά ενώ το πιο γρήγορο φορτηγό χρειάζεται περίπου 48 ώρες για να μεταφέρει εμπορεύματα μεταξύ των Hanoi και Ho Chi Minh με το οδικό αλλά και το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας να καλούνται να αντιμετωπίσουν αρκετές προκλήσεις.
Τέλος ο Thomas Harris, Διευθύνων Σύμβουλος της DHL eCommerce (Vietnam) φάνηκε αισιόδοξος για την δυναμική της Ho Chi Minh στην βιομηχανία του ηλεκτρονικού εμπορίου ενώ προέβλεψε ότι έως το 2021 η οικονομία της θα είναι η πιο γρήγορα αναπτυσσόμενη σε όλη την Ασία.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ