
Η ραγδαία ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου του Βιετνάμ φέρνει χαμόγελα αισιοδοξίας αλλά παράλληλα πονοκεφαλιάζει τους διαδικτυακούς εμπόρους λιανικής πώλησης καθώς και τους παρόχους υπηρεσιών logistics.
Στο φόρουμ Global Supply Chain Council’s, eLog, το οποίο έλαβε χώρα στην πόλη Ho Chi Minh στις 23 Αυγούστου, η Amanda Rasmussen, COO της Indo Trans Logistics (ITL) τόνισε ότι το λιανικό ηλεκτρονικό εμπόριο στο Βιετνάμ αυξάνεται 25-35% ετησίως με την τωρινή συνολική εμπορική αξία του κλάδου των $4 δις να εκτιμάται ότι θα διπλασιαστεί έως το 2020.
Παράλληλα εκτίμησε ότι 500.000 ηλεκτρονικές παραγγελίες εκχωρούνται καθημερινά με το 75% αυτών να προορίζονται για τις δύο μητροπόλεις, Hanoi και Ho Chi Minh.
Το γεγονός ότι οι δύο αυτές πόλεις της χώρας του Λωτού, οι οποίες «φιλοξενούν» το 17% του πληθυσμού της χώρας, απέχουν μεταξύ τους περί τα 2.000 χλμ καθιστά εξαιρετικά δύσκολη την ομαλή λειτουργία των μεταφορών ενώ αυξάνει και το κόστος logistics του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Το πρόβλημα διογκώνεται αν αναλογιστεί κανείς ότι οι τρεις τοπικοί αερομεταφορείς του Βιετνάμ δεν εξυπηρετούν την μεταφορά προιόντων που παραγγέλνονται ηλεκτρινικά ενώ το πιο γρήγορο φορτηγό χρειάζεται περίπου 48 ώρες για να μεταφέρει εμπορεύματα μεταξύ των Hanoi και Ho Chi Minh με το οδικό αλλά και το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας να καλούνται να αντιμετωπίσουν αρκετές προκλήσεις.
Τέλος ο Thomas Harris, Διευθύνων Σύμβουλος της DHL eCommerce (Vietnam) φάνηκε αισιόδοξος για την δυναμική της Ho Chi Minh στην βιομηχανία του ηλεκτρονικού εμπορίου ενώ προέβλεψε ότι έως το 2021 η οικονομία της θα είναι η πιο γρήγορα αναπτυσσόμενη σε όλη την Ασία.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η εμπιστοσύνη των πλοιοκτητών στα ναυπηγεία της Κίνας διαφαίνεται αμείωτη. Πρόσφατα, η γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία TT-Line υπέγραψε με το ναυπηγείο CMI Jinling Shipyard επιστολή…
Ύστερα από διαπραγματεύσεις η φήφιση του IMO Net-Zero Framework αναβλήθηκε για ένα έτος. Υπενθυμίζεται ότι, τόσο η Ελλάδα, όσο και η Κύπρος ήταν ανάμεσα…
Ο κ. Ιωάννης Ν. Κοτζιάς, Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Ναυλομεσιτών (Hellenic Shipbrokers Association – HSA), συναντήθηκε με την Υφυπουργό Ναυτιλίας της Κυπριακής Δημοκρατίας, κα…
Ανάμεικτα ήταν τα συναισθήματα στη ναυλαγορά των LNG carriers την τελευταία εβδομάδα, με τους ναύλους ανατολικά και δυτικά του Σουέζ να καταγράφουν αντίρροπες μεταβολές.…
Η αμερικανική κυβέρνηση επέμεινε ότι οι περιορισμοί τους οποίους επέβαλε το Πεκίνο στις εξαγωγές σπάνιων γαιών θα έχουν αρνητικές συνέπειες για όλον τον κόσμο…
Σημαντικές αναταραχές υφίσταται ο λιμένας της Αμβέρσας-Μπριζ, καθώς η απεργία των πλοηγών έχει φέρει τα πάνω κάτω στις παραδόσεις πετρελαίου στον βελγικό λιμένα. Σύμφωνα…
Η νοτιοκορεατική Hanwha Ocean βρίσκεται στο στόχαστρο του Πεκίνου, το οποίο κατηγορεί τον ναυπηγικό κολοσσό για συμμετοχή στην πρόσφατη έρευνα των ΗΠΑ με στόχο…
Ένα υγραεριοφόρο πλοίο με σημαία Καμερούν εξέπεμψε σήμα κινδύνου έπειτα από έκρηξη που σημειώθηκε σε αυτό την ώρα που έπλεε στα ανοικτά των ακτών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ