
Φαίνεται πως δεν έχει επανέλθει ακόμα η ομαλή ροή των εργασιών στο σημαντικότερο λιμένα εμπορευματοκιβωτίων του Ηνωμένου Βασιλείου, το λιμάνι του Felixstowe. Ο λιμένας μετά την εφαρμογή ενός νέου λογισμικού, του nGen terminal operating system (TOS), αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα καθώς έχει δημιουργηθεί μία βραχυκύκλωση στη διαχείριση και στις μεταφορές των φορτίων.
Τα προβλήματα και οι καθυστερήσεις στην εκτέλεση των εργασιών του λιμένα του Felixstowe λαμβάνουν χώρα παραπάνω από 1 μήνα, γεγονός που δημιουργεί αναστάτωση και εκνευρισμό σε ναυτιλιακές εταιρείες, των οποίων τα πλοία προσεγγίζουν στο συγκεκριμένο λιμάνι, σε ναυλωτές αλλά και σε κάθε ενδιαφερόμενο μέρος.
Πολλές είναι οι ναυτιλιακές εταιρείες οι οποίες έχουν εκφράσει την δυσαρέσκειά τους για τις καθυστερήσεις που καταγράφονται στις παραδόσεις και στην διαχείριση των φορτίων τους από το λιμάνι, με αρκετές να επιλέγουν να τροποποιούν τα δρομολόγια των πλοίων τους προκειμένου να εξασφαλίσουν την έγκαιρη παράδοση των εμπορευμάτων τους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η Maersk, η οποία επέλεξε για ένα διάστημα 12 εβδομάδων να προσεγγίζουν τα πλοία της στο λιμένα του Liverpool αντί του Felixstowe.
Εκπρόσωπος της λιμενικής αρχής του Felixstowe ανέφερε ότι πρόκειται να γίνει μία σειρά από αναβαθμίσεις στο λιμάνι, γεγονός που θα συμβάλει στην αύξηση της παραγωγικότητάς του. Όπως υποστηρίζεται από τη λιμενική αρχή του Felixstowe, στα τέλη του Ιουλίου 2018 υπολογίστηκε ότι είχε επανέλθει το 80% της παραγωγικότητας του λιμένα συγκριτικά με τα επίπεδα της παραγωγικότητας πριν την εφαρμογή του λογισμικού.
Φωτό: Port of Felixstowe
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την οδύνη της για τις απώλειες ανθρώπινων ζωών μετά τις πρόσφατες επιθέσεις σε ελληνόκτητα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα εξέφρασε με ανακοίνωσή της η πρόεδρος…
Το «φράγμα» των $4 τρισ. έσπασε πρόσφατα η κεφαλαιοποίηση του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού Nvidia. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Anadolu, την Τετάρτη 9 Ιουλίου η…
Ένα καταφύγιο για τα πλοία του σκιώδους στόλου και την παράνομη μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου αποδεικνύεται το νηολόγιο του Βανουάτου. Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα…
Το Glyfada Greek Maritime Golf Event επιστρέφει δυναμικά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του ως κορυφαία διοργάνωση που ενώνει τη ναυτιλιακή κοινότητα με τον κόσμο…
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Από τις 17 Ιουνίου 2025, όλα τα πλοία με μήκος μεγαλύτερο των 24 μ. που εισέρχονται στα ύδατα της Βραζιλίας θα πρέπει να καταφθάνουν…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ