
‘Επειτα από επιτυχείς πρακτικές δοκιμές, η εταιρεία Chevron Marine Lubricants έλαβε δύο “No Objection Letters” (NOL) από την εταιρεία κατασκευής εξοπλισμού MAN Energy Solutions, για τη χρήση τριών από τα κυλινδρέλαια Taro® που διαθέτει, στο σύστημα αυτόματης ανάμιξης λιπαντικών ACOM της MAN Energy Solutions.
“Η έκδοση των NOLS από τη Man Energy Solutions (πρώην MAN Diesel & Turbo) αποδεικνύει την εντυπωσιακή απόδοση των προϊόντων μας στον συγκεκριμένο τομέα. Η γκάμα λιπαντικών κυλίνδρων Taro προσφέρει λύσεις για την μεγάλη ποικιλία των κινητήρων, τους διαφορετικούς τύπους καυσίμων και τις όλο και πιο σύνθετες λειτουργικές απαιτήσεις που αντιμετωπίζουμε. Τονίζει ακόμη τη συνεχιζόμενη και ισχυρή σχέση συνεργασίας μας με αυτόν τον κορυφαίο OEM”, δήλωσε ο Ian Thurloway, Brand & Marketing Manager της Chevron Marine Lubricants.
Και τα δύο σετ δοκιμών πραγματοποιήθηκαν στο δίχρονο κινητήρα 6S90ME-C8 MAN B&W χρησιμοποιώντας το σύστημα αυτόματης ανάμειξης λιπαντικού κυλίνδρου (ACOM) της MAN.
Το πρώτο NOL αποδεικνύει την υψηλή απόδοση του Taro Special HT Ultra, ενός προϊόντος με 140BN που έχει επιτύχει εντυπωσιακά αποτελέσματα βοηθώντας στην καταπολέμηση της διάβρωσης σε πλοία χαμηλών ταχυτήτων που χρησιμοποιούν καυσίμο υψηλής περιεκτικότητας σε θείο. Η Chevron Marine Lubricants κυκλοφόρησε πρώτη στην αγορά το συγκεκριμένο λιπαντικό το 2017, αναμειγμένο με το Taro Special HT LF, ένα λιπαντικό με 25BN, ιδανικό για τύπους καυσίμου με χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο, αποστάγματα πετρελαίου και εναλλακτικούς τύπους καυσίμων.
Το δεύτερο NOL επιτρέπει την ανάμειξη του Taro Special HT 100 (100 BN) και του Taro Special HT LF. Αυτές οι επιτυχημένες δοκιμές αποδεικνύουν ότι η γκάμα των λιπαντικών κυλίνδρων Taro μπορεί να προσφέρει μέγιστη ευελιξία στους διαχειριστές, καθώς και αξιόπιστη λειτουργία των πλοίων.
Φωτό: chevronmarineproducts.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Μπορεί να έχει δώσει τη θέση του στο «ξενόφερτο» έλατο, ωστόσο η παρουσία και ο στολισμός του παραδοσιακού καραβιού παραπέμπει στον άρρηκτο δεσμό του…

Η διεύθυνση και το δημοσιογραφικό προσωπικό των Ναυτικών Χρονικών και της εκπαιδευτικής πρωτοβουλίας Isalos.net εύχονται σε όλους τους αναγνώστες τους Χρόνια Πολλά και Καλά…

Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…

Ένα νέο ορόσημο για τη ναυτιλία υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα σημείωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp., καθώς το νεότευκτο «ACTIVE» ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες εντατικές δοκιμές μεγάλης…

Οι τουρκικές αρχές μελετούν τον καταγραφέα ήχου και το μαύρο κουτί του αεροσκάφους τύπου Falcon 50, που συνετρίβη χθες βράδυ νότια της Άγκυρας με…

Δεκατρία έργα χαλκού της Χιλής αξίας $14,8 δισ. αναμένεται να επιτύχουν σημαντικά ορόσημα το 2026, καθώς οι τιμές αυξάνονται λόγω των ανησυχιών για παγκόσμια…

Η πρόσφατη πολιτική επικύρωση από το περιφερειακό συμβούλιο της Niigata για την επαναλειτουργία του πυρηνικού σταθμού Kashiwazaki-Kariwa συνιστά μια τομή για την ενεργειακή στρατηγική…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ