
Καθώς ο εμπορικός πόλεμος μεταξύ Κίνας και ΗΠΑ κλιμακώνεται, ολοένα και λιγότερα αμερικανικά πλοία μεταφοράς LNG «επισκέπτονται» τα κινεζικά ύδατα.
Συγκεκριμένα μόλις ένα αμερικανικό πλοίο παρέδωσε LNG στην Κίνα τον περασμένο Μάιο, ενώ τον Ιούνιο κανένα(!) πλοίο μεταφοράς LNG δεν έπλευσε από τις ΗΠΑ προς την Κίνα. Σημειώνεται ότι κατά το πρώτο τετράμηνο του έτους 14 πλοία μετέφεραν υγροποιημένο φυσικό αέριο από τις ΗΠΑ προς στον ασιατικό γίγαντα, ενώ μεταξύ Φεβρουαρίου 2016- Απριλίου 2018 η Κίνα αγόρασε 14% όλου του αμερικανικού LNG.
Πέρα των τεταμένων εμπορικών σχέσεων, η άνοδος του αυστραλιανού LNG και άλλοι εποχικοί παράγοντες αναφέρονται από το Reuters ως σημαντικοί λόγοι για την μείωση των εμπορικών ροών LNG μεταξύ των δύο σημαντικότερων οικονομιών του κόσμου.
Ωστόσο είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι τον Ιούνιο και τον Ιούλιο τρία δεξαμενόπλοια στον Ειρηνικό ξεκίνησαν από τις ΗΠΑ χωρίς να αναφέρεται ο τελικός τους προορισμός, που ενδεχομένως να ήταν η Κίνα.
Τέλος επισημαίνεται ότι η Κίνα για το 2017 αποτέλεσε έναν από τους κορυφαίους εισαγωγείς υγροποιημένου φυσικού αερίου, ενώ οι ΗΠΑ ευελπιστούν ότι έως το 2019 θα αποτελέσουν τον τρίτο μεγαλύτερο εξαγωγέα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ