
Εξαιρετικές επιδόσεις κατέγραψε ο λιμένας της Αμβέρσας αναφορικά με τη διακίνηση των φορτίων κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου του 2018.
Συγκεκριμένα από τις αρχές του 2018 έως και τον περασμένο Ιούνιο από το λιμάνι της Αμβέρσας διακινήθηκαν συνολικά 118.648.143 τόνοι φορτίου, αύξηση κατά 6,5%, συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι. Η μεγαλύτερη αύξηση οφείλεται στην ενισχυμένη διακίνηση containers από το συγκεκριμένο λιμάνι (+8,2).
Πιο αναλυτικά ανα κατηγορία φορτίου, το λιμάνι της Αμβέρσας διαχείριστηκε 66.298.043 τόνους εμπορευματοκιβωτίων το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους. Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου που εξέδωσε η Λιμενική Αρχή της Αμβέρσας παρά τις γεωπολιτικές προκλήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο, έχει καταγραφεί αυξημένη διακίνηση φορτίων μέσω του λιμένα, ιδιαίτερα σε καταναλωτικά προϊόντα. Επίσης, αυξημένη κατά 14,2% ήταν η διακίνηση φορτίων από το λιμάνι της Αμβέρσας από και προς την Ευρώπη, και κατά 10,2% από και προς την Β. Αμερική. Η διακίνηση containers μέσω του συγκεκριμένου λιμένα από και προς την ασιατική αγορά αυξήθηκε κατά 3% το πρώτο εξάμηνο του 2018.
Σε αντίθεση πτώση κατά 8,5% σημειώθηκε στις εισαγωγές σιδήρου και χάλυβα από το λιμάνι της Αμβέρσας το πρώτο τρίμηνο του 2018, λόγω των anti-dumping μέτρων που έχει θέσει η Ε.Ε. στο χάλυβα της Κίνας. Αύξηση ωστόσο κατά 7,2% καταγράφηκε στην εξαγωγική δραστηριότητα χάλυβα μέσω του συγκεκριμένου λιμένα. Η συνολική διακίνηση χύδην ξηρού φορτίου μέσω του λιμένα της Αμβέρσας σημείωσε αύξηση της τάξης του 3,1% το πρώτο εξάμηνο του 2018, συγκρικά με την αντίστοιχη περίοδο του περασμένου έτους.
Αύξηση κατά 6,1% σημειώθηκε στη διακίνηση υγρών φορτίων από το λιμάνι της Αμβέρσας, αγγίζοντας τους 38.296.955 τόνους. Τα κυριότερα υγρά προϊόντα που διακινήθηκαν αφορούσαν χημικά και παράγωγα πετρελαίου.
Κατά τη διάρκεια των πρώτων έξι μηνών του τρέχοντος έτους, εκτιμάται ότι 7.210 ποντοπόρα πλοία προσέγγισαν το λιμένα της Αμβέρσας, συνολικής χωρητικότητας 207.963.909 GT.
Υπερ: Πως διαμορφώθηκε η διακίνηση των φορτίων μέσω του λιμένα της Αμβέρσας το πρώτο εξάμηνο του 2018
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η κυβερνοασφάλεια των συστημάτων OT (Operational Technology) αποτελεί σημαντική πρόκληση για τις πλωτές μονάδες παραγωγής, αποθήκευσης και εκφόρτωσης (FPSO). Σε μονάδες όπως τα FPSO,…
Ο ετήσιος πληθωρισμός στην ευρωζώνη αναμένεται να διαμορφωθεί στο 2% τον Ιούνιο του 2025, από 1,9% τον Μάιο, σύμφωνα με μια προκαταρκτική εκτίμηση της…
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει η επέκταση του στόλου της CMA CGM, με την γαλλική εταιρεία τακτικών γραμμών να γιορτάζει πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμη…
Καθώς οι συμφωνίες μακροχρόνιας προμήθειας LNG κερδίζουν συνεχώς έδαφος, η BP «έκλεισε» πρόσφατα ένα σημαντικό deal με ιταλικό άρωμα. Συγκεκριμένα, η BP υπέγραψε μακροχρόνια…
Καθώς εντείνονται οι προσπάθειες για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, οι liner κολοσσοί «ποντάρουν» ολοένα και περισσότερο στη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο. Στο…
Καθώς η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, στον απόηχο της εκεχειρίας Ισραήλ-Ιράν, η ναυτιλιακή κίνηση στα Στενά του Ορμούζ…
Η First Quantum Minerals Ltd. άρχισε να μεταφέρει εκ νέου αποθέματα χαλκού από το ορυχείο της στον Παναμά, 19 μήνες μετά το κλείσιμο της…
Την παραλαβή ενός νεότευκτου LNG carrier, που θα ναυλωθεί στον καταριανό κολοσσό QatarEnergy, ανακοίνωσε η Knutsen LNG France. To «MRAIKH», μεταφορικής ικανότητας 174.000 κ.μ.,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ